Ειδήσεις

Έρευνα Nielsen: 6 στους 10 Ελληνες ξοδεύεουν λιγότερο- 1/3 ψωνίζει online

Σημαντικές φαίνεται να είναι οι αλλαγές – ανατροπές για την ακρίβεια – που η κρίση επέφερε στον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες καταναλώνουν.
Σε έρευνα λοιπόν που παρουσιάστηκε πρόσφατα από το γνωστό περιοδικό του λιανικού εμπορίου σελφ σερβις σε ημερίδα για τα σούπερ μάρκετ φαίνεται πως η κρίση ενδυνάμωσε τις τάσεις που ήδη είχαν σχηματιστεί στην αρχή της (2008-2009). Για παράδειγμα η τιμή είναι πιο ισχυρό κριτήριο επιλογής καταστήματος στην Ελλάδα από ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη ενώ το 2014 όπως τονίζει η εταιρεία ερευνών ΙRI, οι 7 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων συγκεντρώνουν τα 9 από τα 10 ευρώ της αγοράς (όπως αναφέρει σχετική μελέτη της εταιρείας ερευνών στο χώρο Nielsen)
Παράλληλα, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για αγορές στο μέλλον (Nielsen) ενώ το 1/3 όσων κάνουν αγορές online έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν σούπερ μάρκετ (στοιχεία διεθνούς έρευνας dunnhumby).

Πηγή: newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου