Με αφορμή το δημοσίευμα του dimokratiki.gr, με τίτλο «Αδυνατεί η Forthnet – Nova να επισκευάσει όλες τις βλάβες από την πρώτη νεροποντή στη Ρόδο», η εταιρεία απέστειλε σήμερα στην δημοκρατική την ακόλουθη επιστολή της:
Με αφορμή το δημοσίευμα που ανέβηκε στο site, dimokratiki.gr, με τίτλο «Αδυνατεί η Forthnet – Nova να επισκευάσει όλες τις βλάβες από την πρώτη νεροποντή στη Ρόδο», θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι περιέχει ανακρίβειες και επιτρέψτε μας να διευκρινίσουμε τα παρακάτω:
Το τελευταίο διάστημα παρατηρήθηκαν στο νησί της Ρόδου σημαντικές βλάβες εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Σημαντικότερη βλάβη ήταν στην περιοχή του Χαρακίου, όπου κατέρρευσε γέφυρα, παρασύροντας κομμάτι του δικτύου οπτικών ινών της Εταιρίας μας, με αποτέλεσμα τη διακοπή των υπηρεσιών τηλεφωνίας και internet στις περιοχές: Αρχάγγελος, Λάρδος, Λίνδος, Μάσαρη.
Οι τεχνικοί μας κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες και αποκατέστησαν πλήρως τη βλάβη εντός 40 ωρών, παρόλο που στην περιοχή της βλάβης υπήρξαν χείμαρροι όπου τα συνεργεία μας χρειάστηκε να περιμένουν να πέσει η στάθμη τους για να ξεκινήσουν τις εργασίες αποκατάστασης.
Συνολικά, τον Νοέμβριο καταγράφηκαν στην περιοχή πάνω από 320 βλάβες πελατών μας, όπου το πρόβλημα εντοπιζόταν στην υποδομή του δικτύου χαλκού, κυριότητας ΟΤΕ. Αυτή την στιγμή είναι ακόμα σε εκκρεμότητα 79 βλάβες συνδρομητών μας, σε όλη την Ρόδο, που είναι υπαιτιότητας και ευθύνης ΟΤΕ για να αποκατασταθούν. Η εταιρία μας παρά τις δυσμενείς συνθήκες ανταποκρίθηκε άμεσα στην αποκατάσταση των βλαβών και συνεχίζει να πιέζει τα συνεργεία ΟΤΕ, ώστε να αποκατασταθούν και οι τελευταίες εκκρεμείς βλάβες.
Τέλος, σε ότι αφορά στην απουσία υπευθύνου στο κατάστημα της Ρόδου την οποία αναφέρετε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όλο το τεχνικό τμήμα της Ρόδου ήταν επί ποδός και απασχολημένο στην αποκατάσταση των βλαβών που είχαν δημιουργηθεί από την κακοκαιρία, και ήταν εύλογο να μην υπάρχει κανένας στο κεντρικό κτήριο της Forthnet.
Παρά το γεγονός ότι ο συντάκτης σας, δεν επικοινώνησε μαζί μας πριν την δημοσίευση του εν λόγω άρθρου, προκειμένου να έχει μια πλήρη εικόνα αναφορικά με την εταιρεία μας, είμαστε σίγουροι ότι η επιστολή μας αποκαθιστά την πραγματικότητα και βοηθά στην πλήρη και έγκυρη ενημέρωση των αναγνωστών του site σας, εξ ου και αναμένουμε τη δημοσίευσή της.
Με εκτίμηση,
Γρηγόρης Κατσογιάννης
Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Forthnet