Αθλητικά

Διαδικτυακός προκριματικός στον Ιππότη

Την ερχόμενη Παρασκευή 3 Απριλίου και ώρα 12:00 ο ΙΜ Γκούμας Γεώργιος (elo 2424) θα δώσει αγώνα επίδειξης σιμουλτανέ (δηλ. θα παίζει ταυτόχρονα) με 20 παιδιά κάτω των 16 ετών. Ο Σκακιστικός Όμιλος Ρόδου «Ιππότης θα έχει 4 θέσεις στους αγώνες αυτούς, οι οποίες θα κριθούν σε προκριματικό εσωτερικό διαδικτυακό τουρνουά που θα γίνει την Τετάρτη. Η σχετική ανακοίνωση:
«Για να δοθούν οι 4 αυτές θέσεις αποφασίσαμε να κάνουμε ένα εσωτερικό διαδικτυακό τουρνουά στην πλατφόρμα lichess.org την Τετάρτη 1 Απριλίου στις 12:00. Το τουρνουά θα έχει διάρκεια 2 ωρών και χρόνο σκέψης 10 λεπτά για όλη την παρτίδα και επιπρόσθετα 5 δευτερόλεπτα για κάθε κίνηση. Οι 3 πρώτοι και το πρώτο κορίτσι θα αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στο σιμουλτανέ.
Η διεύθυνση που θα μπείτε για να παίξετε είναι: https://lichess.org/tournament/cmDDVCZe

Οι κανόνες του τουρνουά:

Αυτό το πρωτάθλημα είναι βαθμολογημένο και θα επηρεάσει την βαθμολογία.

Πως υπολογίζονται οι βαθμολογίες

Η νίκη αξίζει 2 πόντους, η ισοπαλία 1 πόντο, και η ήττα κανένα. Αν νικήσετε δύο παρτίδες συνεχόμενα αποδίδονται διπλάσιοι πόντοι, που αντιπροσωπεύονται από ένα εικονίδιο φλόγας. Οι επόμενες παρτίδες θα αξίζουν διπλάσιους πόντους μέχρι να χάσετε μία. Επομένως, η νίκη θα βαθμολογείται με 4 πόντους, η ισοπαλία 2 πόντους, και η ήττα 0.
Για παράδειγμα, δύο νίκες και μία ισοπαλία αξίζουν 6 πόντους: 2 + 2 + (2 x 1)

Αρένα Berserk

Όταν ο παίκτης πατήσει το πλήκτρο Berserk στην έναρξη της παρτίδας, χάνει τον μισό χρόνο στο ρολόι, αλλά η νίκη αξίζει ένα έξτρα πόντο στο τουρνουά. Πατώντας Berserk σε χρόνους με προσαύξηση, ακυρώνεται η προσαύξηση (εξαιρείται το 1+2, που γίνεται 1+0). To Berserk δεν ισχύει για παρτίδες με μηδενικό αρχικό χρόνο (0+1, 0+2). Το Berserk προσθέτει ένα έξτρα πόντο μόνο αν παιχθούν τουλάχιστον 7 κινήσεις στην παρτίδα.

Πως αναδεικνύεται ο νικητής;

Ο παίκτης(-ες) με τους περισσότερους πόντους στην λήξη του προκαθορισμένου χρόνου του πρωταθλήματος αναδεικνύεται νικητής(-ες). Όταν δύο ή περισσότεροι παίκτες έχουν τους ίδιους πόντους, η επίδοση στο πρωτάθλημα καθορίζει τον νικητή.

Πως λειτουργεί η αντιστοίχηση;

Στην αρχή του πρωταθλήματος, οι παίκτες αντιστοιχίζονται βάσει της βαθμολογίας τους.
Μόλις τελειώσει η παρτίδα σας, επιστρέφετε στο δωμάτιο αναμονής του πρωταθλήματος όπου θα κληρωθείτε με παίκτη κοντά στην κατάταξή σας. Αυτό εξασφαλίζει μικρό χρόνο αναμονής, ωστόσο μπορεί να μην αντιμετωπίσετε όλους τους άλλους παίκτες στο πρωτάθλημα. Παίξτε γρήγορα και επιστρέψτε στο δωμάτιο αναμονής για να παίξετε περισσότερες παρτίδες και να κερδίσετε περισσότερους πόντους.

Πως τελειώνει;

Το πρωτάθλημα έχει ρολόι αντίστροφης μέτρησης. Όταν αυτό φτάσει στο μηδέν, η βαθμολογίες των παικτών κλειδώνουν, και αναδεικνύεται ο νικητής. Οι παρτίδες σε εξέλιξη πρέπει να ολοκληρωθούν, ωστόσο το αποτέλεσμα τους δεν μετράει για το πρωτάθλημα.

Άλλοι σημαντικοί κανόνες

Υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για την πρώτη κίνηση. Αποτυχία πραγματοποίησης κίνησης σε αυτό το χρόνο θα κατακυρώσει την παρτίδα ως νίκη για τον αντίπαλό σας. Αποδοχή ισοπαλίας στις πρώτες 10 κινήσεις της παρτίδας, δεν αποφέρει πόντους σε κανένα παίκτη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου