Η μεγάλη επιτυχία που σημείωσε η πρώτη εικονική έκθεση τουρισμού FVW TravelTalk Virtual Counter Days που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο στη Γερμανία, ξεσήκωσε τεράστια ζήτηση και οδηγεί στην δεύτερη έκθεση με σκοπό να στηρίξει την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Η 2η Virtual Counter Days θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Απριλίου μετά από πίεση της τουριστικής αγοράς της Γερμανίας να επικοινωνήσει ξανά και σε μεγαλύτερη έκταση με τους προορισμούς, τα ξενοδοχεία, την κρουαζιέρα. Το θέμα είναι η έναρξη της σαιζόν, last minute bookings, οι τάσεις της αγοράς. Μερικές χιλιάδες από travel agents θα συναντηθούν με τους συμμετέχοντες και θα γνωρίσουν καλύτερα τα προϊόντα, θα υποβάλουν τις ερωτήσεις τους, θα συνεργαστούν με στόχο τις πωλήσεις, θα αξιοποιήσουν τεχνολογία αιχμής για διαδραστικές εφαρμογές. Ήδη το 98% των συμμετεχόντων στην πρώτη έκθεση έχει ανανεώσει την παρουσία του στο τέλος Απριλίου.
Η πρώτη έκθεση Virtual Counter Days με αριθμούς:
· 160 συμμετέχοντες, 2.300 travel agents, 36 webinars πραγματοποιήθηκαν –τα παρακολούθησαν έως και 500 άτομα-, 121.500 μηνύματα αντηλλάγησαν στο chat.
· Το 81% από τους συμμετέχοντες εργάζονται στις πωλήσεις ταξιδιών. Από αυτούς , το 42% ανήκουν σε τουριστικά γραφεία, 14% εργάζονται σε mobile travel sales και 25% σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με τουριστικά γραφεία.
· Από τους παραπάνω, το 53% κατέχουν ηγετικές θέσεις (ιδιοκτήτες, μέλη ΔΣ, γενικοί διευθυντές κλπ)
· Το 31% είναι travel agents
· Το 49% συμμετέχουν σε στρατηγικές αποφάσεις
Στην ψηφιακή πλατφόρμα, οι συμμετέχοντες θα συναντήσουν τους travel agents, θα επικοινωνήσουν με chat & video τηλέφωνο, θα παρακολουθήσουν τα τελευταία νέα και τις τάσεις από τους συντάκτες του FVW, θα συμμετέχουν σε webinars, θα ανταλλάξουν κάρτες, θα προβάλλουν video, pdf, εικόνες, θα έχουν πρόσβαση στη βιβλιοθήκη και θα αναπτύξουν συνεργασίες στο πιο κατάλληλο επαγγελματικό περιβάλλον.
Πολλά οφέλη θα αποκομίσουν από τη διαδραστική επικοινωνία σε networking χώρο, τις συζητήσεις στα θέματα τουρισμού, τη συμμετοχή σε ενέργειες μάρκετινγκ, προσφορές κλπ. Αναφορές με τα αποτελέσματα θα λάβουν οι συμμετέχοντες μετά το πέρας της έκθεσης, ενώ θα έχουν πρόσβαση στο ιστορικό και στο χώρο για ένα μεγάλο διάστημα.
Επιλογές για συμμετοχή είναι: Premium booth, basic booth, Hall Sponsor, webinar, TV Spots on Counter . Προβολή 8 εβδομάδες ενωρίτερα δίνει μεγάλη δημοσιότητα και αναγνωρισιμότητα στα προϊόντα.
Η Ελλάδα, όπως και κατά την προηγούμενη έκθεση θα έχει το δικό της περίπτερο με συμμετοχές ξενοδοχεία, προορισμούς, οργανισμούς, φορείς, επιχειρήσεις. Ήδη, έχουν ξεκινήσει την ενημέρωση της αγοράς μέσω webinars, ένα επί πλέον αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων, με μεγάλη επιτυχία. Τα webinars είναι τόσο δημοφιλή ώστε έχουν καλύψει όλες τις ημερομηνίες Απριλίου και σχεδόν όλο τον Μάιο τόσο από ελληνικές συμμετοχές όσο και από τους ανταγωνιστές.
Σε μια περίοδο ακινησίας είμαστε δραστήριοι και συμμετέχουμε σε άλλη μια πρόκληση επικοινωνίας με την Β2Β τουριστική αγορά της Γερμανίας. Ανταποκρινόμαστε στο συνειδητό ταξιδιώτη της επόμενης ημέρας και στο περιβάλλον με μετασχηματισμό στην κουλτούρα και μέσον την τεχνολογία για το καλύτερο και ταχύτερο αποτέλεσμα αφού όλα κρίνονται στο πλαίσιο αυτό.
Αποκλειστικός συνεργάτης του FVW στην Ελλάδα είναι η Praxis Plus. Επικοινωνία, πληροφόρηση, Άντα Καραγιάννη, info@praxisplus, 6974353017.