Διαγωνισμό για την ανάθεση του μεταφορικού έργου της ΔΕΣ ΡΟΔΑ σε ιδιώτη ετοιμάζει ο δήμος Ρόδου. Μέχρι όμως να βγει ο διαγωνισμός στον αέρα, προκηρύχθηκαν 25 δίμηνης διάρκειας συμβάσεις πρόσληψης οδηγών.
«Έχει ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ η ενσωμάτωση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ στο Δήμο Ρόδου, Εκκρεμούν κάποια διαδικαστικά ζητήματα. Είμαστε κοντά στην ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα ακολουθήσουμε την πεπατημένη, ενδεχομένως με κάποιες τροποποιήσεις. Οι βελτιώσεις θα έρθουν από την επόμενη χρονιά, όπου μπορούμε και όπου θεωρούμε ότι πρέπει.
Υπάρχει ανάγκη σε οδηγούς για τη βελτίωση και επέκταση του μεταφορικού έργου. Είναι 12 οι μόνιμοι και οι συμβασιούχοι έχουν απολυθεί. Γι’ αυτό και αποφασίσαμε να προκηρύξουμε 25 θέσεις οδηγών δίμηνης διάρκειας. Στη συνέχεια πρόκειται να προκηρύξουμε διαγωνισμό με τον οποίο θα ζητάμε οδηγούς και εργαζόμενους άλλων ειδικοτήτων από ιδιώτες. Προσλήψεις θα γίνουν με μισθούς που ισχύουν στην αγορά και συνεπώς υψηλότερους από αυτούς που θα λάμβαναν οι οδηγοί απευθείας από το δήμο. Καθώς πρόκειται για ειδικότητες με υψηλή ζήτηση, η πρόσληψή τους μέσω του ιδιώτη, αναμένεται να λειτουργήσει θετικά ώστε να στελεχωθεί η υπηρεσία και να ενισχυθεί το μεταφορικό έργο», δήλωσε σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε χθες ο εντεταλμένος σύμβουλος Συγκοινωνίας και Τροχαίου Υλικού, κ. Στέργος Παπαστεργής.
Ανέφερε επίσης ότι είναι διάφοροι οι ενδιαφερόμενοι ιδιώτες και ότι έχουν γίνει συζητήσεις χωρίς ωστόσο να υπάρχει για την ώρα κάποια …άτυπη έστω συμφωνία.
Όσο για το στόλο της …ΔΕΣ ΡΟΔΑ ο κ. Παπαστεργής δήλωσε ότι είναι «ικανοποιητικός» με κάποια νέα λεωφορεία και αρκετά παλιά που συντηρούνται με τις δυνάμεις που υπάρχουν. «Είναι ένας στόλος που παρουσιάζει κάθε χρόνο κάποια προβλήματα που προσπαθούμε να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ηλεκτροκίνηση
Η ηλεκτροκίνηση εντός της Μ. Πόλης και η μετακίνηση των οδηγών με μίνι μπας από το λιμάνι της Ακαντιάς στο Μαντράκι, πρόκειται να ξεκινήσουν το Μάιο σύμφωνα με τον κ. Παπαστεργή ο οποίος δήλωσε συγκεκριμένα ότι: «Τον Μάιο πιθανότατα πρόκειται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του mini bus από το επιβατικό λιμάνι προς το Μαντράκι και αντίστροφα για τη μεταφορά των οδηγών που θα σταθμεύουν τα οχήματά τους στην «Ακαντιά». Επίσης το Μάιο πρόκειται να ξεκινήσει η ηλεκτροκίνηση εντός της Μεσαιωνικής Πόλης για τη μεταφορά των μόνιμων κατοίκων αλλά και των επισκεπτών σε δύσβατα σημεία».
Τα εισιτήρια
Τα εισιτήρια, όπως είπε ο κ. Παπαστεργής, δεν θα εκδίδονται πλέον στα λεωφορεία. Διατίθενται σε διάφορα μίνι μάρκετ και περίπτερα ενώ μπορεί να τα προμηθευτεί κανείς και από αυτόματους πωλητές.
«Υπάρχουν αυτόματοι πωλητές σε τρία σημεία από όπου μπορούν οι επιβάτες να προμηθεύονται τα εισιτήρια, τα οποία δεν κόβονται πλέον στα λεωφορεία. Διατίθενται επίσης σε διάφορα mini μάρκετ και περίπτερα ενώ προσπαθούμε να λανσάρουμε και την ηλεκτρονική κάρτα επιβάτη. Προσπαθούμε επίσης να συνεννοηθούμε με τη Fraport για την εγκατάσταση αυτόματου πωλητή στο αεροδρόμιο», είπε ο κ. Παπαστεργής.
https://www.dimokratiki.gr/30-03-2024/se-idioti-i-anathesi-tou-metaforikou-ergou-tis-roda/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.