Πτώση σε σχέση με τον περυσινό Φεβρουάριο κατέγραψαν τα έσοδα από κρατήσεις των Γερμανών για ταξίδια τόσο κατά τη χειμερινή περίοδο όσο και για τη θερινή σεζόν. Αυτό προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία της Travel Data + Analytics (TDA) για τις κρατήσεις με όλους τους διαθέσιμους τρόπους.
Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα είναι ότι η χώρα μας μαζί με την Τουρκία, την Αίγυπτο και γενικά την Ανατολική Μεσόγειο συγκεντρώνουν το 46% των κρατήσεων στα ταξίδια μεσαίων αποστάσεων για τις επικείμενες θερινές διακοπές των Γερμανών.
Τι δείχνουν τα στοιχεία:
Οι κρατήσεις για την χειμερινή περίοδο, που ολοκληρώνεται, κατέγραψαν μείωση 11%
Οι κρατήσεις για τη θερινή περίοδο παρουσιάζει πτώση 9%.
Παρά τη γενική υποχώρηση, οι συνολικές πωλήσεις της χειμερινής περιόδου εξακολουθούν να ξεπερνούν τα τελικά στοιχεία της προηγούμενης σεζόν κατά 1%. Αυτό σημαίνει ότι η σεζόν θα παραμείνει κερδοφόρα, ακόμη και αν οι κρατήσεις και τα ταξίδια των τελευταίων δύο μηνών κινηθούν κάτω από τα περσινά επίπεδα.
Μείωση στις θερινές κρατήσεις, αλλά αύξηση στην κάλυψη πωλήσεων
Η θερινή περίοδος παρουσίασε πτώση τεσσάρων ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Ωστόσο, σύμφωνα με την TDA, αυτή η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη, καθώς οι κρατήσεις βρίσκονταν ήδη σε υψηλά επίπεδα από το προηγούμενο έτος. Παρά την επιβράδυνση, οι συνολικές πωλήσεις του καλοκαιριού καταγράφουν αύξηση 8%, με την κάλυψη να φτάνει το 52% των συνολικών πωλήσεων της περσινής σεζόν (έναντι 43% τον προηγούμενο μήνα).
Δημοφιλείς προορισμοί και μεταβολές στις κρατήσεις
Οι προορισμοί μεσαίων αποστάσεων στην Ανατολική Μεσόγειο, όπως προαναφέρθηκε, παραμένουν οι πιο δημοφιλείς μεταξύ των Γερμανών ταξιδιωτών. Το 46% των κρατήσεων αφορά χώρες όπως η Τουρκία, η Ελλάδα και η Αίγυπτος. Παράλληλα, το 25% των ταξιδιωτών επιλέγει τη Δυτική Ευρώπη, με προορισμούς όπως οι Βαλεαρίδες και οι Κανάριες Νήσοι, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η ηπειρωτική Ισπανία.
Η ανάλυση της TDA δείχνει ότι ο αριθμός των ταξιδιωτών που επέλεξαν οργανωμένες διακοπές ή πακέτα διακοπών παραμένει σχεδόν αμετάβλητος σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με αύξηση μόλις 1%. Ωστόσο, οι κρατήσεις για τον επόμενο χειμώνα ή για μεταγενέστερες περιόδους αυξήθηκαν, αντιπροσωπεύοντας το 12% των μηνιαίων πωλήσεων του Φεβρουαρίου, έναντι 7% τον προηγούμενο μήνα.
Η αξιολόγηση της TDA βασίζεται σε κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω φυσικών ταξιδιωτικών γραφείων, διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTAs) και ταξιδιωτικών πυλών, με έμφαση στις οργανωμένες εκδρομές.
Πηγή: tornosnews.gr