Ειδήσεις

Λ. Μπαπάνης ” Η σκανδιναβική αγορά είναι πολύ σημαντική, αλλά ο ΕΟΤ δεν επενδύει σε αυτή”

Μπορεί η Ελλάδα να είναι στην 7η θέση μεταξύ όλων των χωρών που περιλαμβάνει έρευνα της Related, για όσους την έχουν επισκεφτεί, βρίσκεται όμως, στην 35η θέση, στο ερώτημα του πόσο ελκυστικός είναι ένας προορισμός, μεταξύ όσων δεν έχουν ταξιδέψει σε αυτόν.

Ο βαθμός ικανοποίησης όσων έχουν επισκεφθεί την Ελλάδα είναι πολύ υψηλός. Το 45,8% του πληθυσμού των τεσσάρων χωρών (9,06 εκατ. άτομα) έχει επισκεφθεί την Ελλάδα τουλάχιστον μία φορά και το 43,6% έχει θετική εμπειρία. Ποσοστό 13,5% του συνόλου του πληθυσμού των τεσσάρων αγορών, έχει θετική εικόνα και επιθυμεί να επισκεφθεί την Ελλάδα για πρώτη φορά, ενώ ποσοστό 13,5% έχει θετική εικόνα, χωρίς να την έχει επισκεφθεί.

Η έρευνα εκτιμά ότι ο αριθμός των Σκανδιναβών που συνθέτουν τη δεξαμενή των δυνητικών επισκεπτών για την Ελλάδα ξεπερνά συνολικά τα 8,1 εκατ. άτομα.

Η Ελλάδα είναι πιο δημοφιλής στην ηλικιακή ομάδα 50-64 ετών (ειδικά στις γυναίκες) και λιγότερο δημοφιλής στη νεότερη ηλικιακή ομάδα, 18-34 ετών.

Από το δείγμα της έρευνας, το 60% προτιμούν οργανωμένα πακέτα διακοπών (charter), τύπου «ήλιος και θάλασσα», διάρκειας διακοπών 1-2 εβδομάδες, με ετήσια εισοδήματα μέσης κατηγορίας, δηλαδή 40.000 – 66.000 ευρώ. Οι άλλοι δημοφιλείς προορισμοί σε αυτό το τμήμα της αγοράς είναι η Ισπανία, η Ιταλία και η Τουρκία.

“Η Ελλάδα έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στην ηλικιακή ομάδα 18-34, όπου θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στα City Breaks, στις πολιτιστικές εκδηλώσεις και events και στο προιόν “καλή ζωή”, στα μεγάλα αστικά κέντρα. Επίσης, στον τουρισμό πολυτελείας, ο οποίος ειδικά στη Νορβηγία έχει σημαντικές προοπτικές όπως και στις πελατειακές ομάδες που ταξιδεύουν και εκτός θερινής περιόδου, αναζητώντας νέες εμπειρίες και θεματικά προϊόντα”, επεσήμανε ο κ. Λεωνίδας Μπαπάνης της North Events

Ο ΕΟΤ έχει κλείσει τα γραφεία του διατηρώντας σήμερα μόνο της Στοκχόλμης

Ο κ. Μπαπάνης ανέφερε πως ο ΕΟΤ δεν επενδύει στη συγκεκριμένη αγορά. “Η σκανδιναβική αγορά είναι πολύ σημαντική για την Ελλάδα στον εισερχόμενο τουρισμό και από την 3η θέση που βρίσκεται, διεκδικεί τη 2η. Ωστόσο, ούτε ο ΕΟΤ επενδύει στη συγκεκριμένη αγορά, καθώς έχει κλείσει τα γραφεία του διατηρώντας σήμερα μόνο το γραφείο της Στοκχόλμης, ενώ δεν διαθέτει κονδύλια για έρευνες αγοράς και προβολή της χώρας”.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου