Εξαιρέθηκε από το νομοσχέδιο “Δημόσιες υπεραστικές και αστικές , τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών “ στην ουσία άνοιγε το επάγγελμα και στους ιδιώτες
Σημαντική νίκη πέτυχε η ΔΕΣ ΡΟΔΑ όπου εξαιρέθηκε από το νομοσχέδιο “Δημόσιες υπεραστικές και αστικές , τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών “ στην ουσία άνοιγε το επάγγελμα και στους ιδιώτες. Οι κινήσεις έφεραν την εξαίρεση της Ρόδου , όπου μαζί της το κέρδος ήταν και για το νησί της Κω.
Το ιστορικό.
Στην Αθήνα βρέθηκε την Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου για μια σειρά επαφών με το υπουργείο και τον υφυπουργο Μιχάλη Παπαδόπουλο ο πρόεδρος της ΡΟΔΑ Γιάννης Καμπούρης με στελέχη της επιχείρησης ώστε να εξευρεθεί λύση. Μαζί του σε αυτήν την προσπάθεια αρωγός ήταν ο Βουλευτής μας κ. Γιάννης Παππάς. Νωρίτερα κατατέθηκε έγγραφη παρέμβαση στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το νομοσχέδιο στο GOV.
Ωστόσο πριν από μερικές ημέρες στην ΔΕΘ ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης είχε ήδη ενημερώσει τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή , δίνοντάς του τον φάκελλο με το ιστορικό της επιχείρησης ώστε να εξαιρεθεί από το νόμο.
Οι ενέργειες έπιασαν τόπο και πλέον η Ρόδος αλλα και η Κως εξαιρέθηκαν από το νομοσχέδιο.
Σχετικά με την εξαίρεση από το νομοσχέδιο ο πρόεδρος της επιχείρησης δήλωσε.
“ Μετά από συντονισμένες ενέργειες δημάρχου και προέδρου της ΔΕΣ ΡΟΔΑ καταφέραμε την εξαίρεση της Ρόδου από το νομοσχέδιο Δημόσιες υπεραστικές και αστικές , τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών “ . Απεφεύχθει με αυτόν τρόπο η πιθανή διάλυση της επιχείρησης δίοτι θα μπορούσαν να έλθουν μεγάλες εταιρίες στο νησί οι οποίες θα είχαν το δικαίωμα να πλειοδοτήσουν στις γραμμές που εξυπηρετεί η δημοτική επιχείρηση. Μην ξεχνάμε οτι η ΔΕΣ ΡΟΔΑ το κοινωφελές της έργο είναι γιγαντιαίο από δωρεάν μετακινήσεις , σχολείων , ΑΜΕΑ, συλλόγους , ευπαθείς ομάδες , πράγμα που με τον ιδιώτη όλα αυτές οι παροχές θα έπαιρναν οριστικό τέλος .”