Ασυνήθιστα αυξημένη ήταν χθες η κίνηση στην αγορά της Ρόδου λόγω των προσφορών της Black Friday. Καταναλωτές κάθε ηλικίας ξεκίνησαν από το πρωί να επιδίδονται σε ψώνια και να «χαζεύουν» τις βιτρίνες. Με αφορμή τις εκπτώσεις, οι έμποροι είδαν την αγοραστική κίνηση να αυξάνεται πολύ σε σύγκριση με την περίοδο των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, που δεν κατάφεραν να «αναθερμάνουν» την αγορά.
Την ξενόφερτη αυτή προωθητική ενέργεια εισήγαγαν στη Ρόδο πριν από τρία χρόνια αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών. Λόγω της μεγάλης επιτυχίας, περισσότερα καταστήματα συμμετείχαν πέρυσι, ενώ φέτος η συμμετοχή ήταν καθολική. Το ενδιαφέρον των καταναλωτών προσέλκυσαν και πάλι οι ηλεκτρονικές συσκευές και τα gadgets με τα ράφια καταστημάτων που εμπορεύονται ηλεκτρονικά είδη να αδειάζουν από νωρίς. Το αδιαχώρητο γινόταν σε καταστήματα τεχνολογίας στην πόλη της Ρόδου και στις γειτονιές.
Πολλοί καταναλωτές εκμεταλλευτηκαν την ευκαιρία να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους και να πάρουν δώρα για τις επικείμενες ονομαστικές εορτές. Την… τιμητική τους είχαν για μία ακόμη φορά τα υποκαταστήματα των μεγάλων αλυσίδων που προσέλκυσαν τους καταναλωτές με μεγάλες προσφορές.
Σημειώνεται ότι οι προσφορές σε αρκετές αλυσίδες – κυρίως τεχνολογίας – ξεκίνησαν από την αρχή της εβδομάδας. Έτσι οι αγορές μοιράστηκαν μέσα στην εβδομάδα όταν στο εξωτερικό η Black Friday διαρκεί μόνο και μία μέρα!
«Η κίνηση στην αγορά της Ρόδου ήταν πολλαπλάσια συγκριτικά με την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Απεδείχθη ότι παρατεταμένες εκπτωτικές περίοδοι δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα.
Πρέπει να είναι σύντομες, όπως ήταν στο παρελθόν. Έτσι και ο καταναλωτής θα είναι ευχαριστημένος και οι έμποροι, καθώς σε μικρό διάστημα εκτονώνουν εμπόρευμα», δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου, & ΓΓ τη ΕΣΕΕ, Νίκος Μπόνης, ο οποίος σημειώνει ότι η προωθητική ενέργεια της Black Friday θα είναι επιτυχημένη όσο έχει σύντομη διάρκεια και δεν επεκταθείχρονικά.
«Η Black Friday θα είναι επιτυχημένη εάν παραμείνει σύντομη. Εάν διαρκεί μία εβδομάδα, όπως συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις, πιθανότατα να μην έχει τόσο καλά αποτελέσματα. Έτσι δεν θα καταφέρει να κρατήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών», σημείωσε ο κ. Μπόνης, προσθέτοντας ότι για τα οικονομικά αποτελέσματα το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) θα πραγματοποιήσει έρευνα για το οικονομικό αποτέλεσμα της Black Friday σε πανελλήνιο επίπεδο.