Στις 21-25 Μαρτίου 2022 πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο η 3η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA229 με τίτλο “Future Press: Online Newspaper and Radio” και κωδικό αριθμό 2019-1-ES01-KA229-065920_2, στο οποίο το 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου συμμετέχει ως εταίρος. Το πρόγραμμα στοχεύει στη δημιουργία διαδικτυακού σχολικού ραδιοφώνου και διαδικτυακής σχολικής εφημερίδας. Το 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου υποδέχτηκε τα σχολεία-εταίρους από την Ισπανία και τη Βουλγαρία, ενώ το σχολείο της Ιταλίας δε μπόρεσε να συμμετάσχει στη συνάντηση εξαιτίας των υγειονομικών συνθηκών. Ακολούθησε μία εβδομάδα πλούσια σε δραστηριότητες, που συνέβαλαν στη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων και στην ανταλλαγή καλών πρακτικών. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με την επίσκεψη των εταίρων στο Δημαρχείο της Ρόδου. Οι εταίροι έτυχαν θερμής υποδοχής και ξεναγήθηκαν στον χώρο του Δημαρχείου Ρόδου από τον αντιδήμαρχο κ. Κ. Ταρασλιά και την προϊσταμένη του τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Ρόδου κ. Μ. Καραμπίνη. Ακολούθησε τελετή υποδοχής στο 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου με παραδοσιακούς χορούς, τραγούδια και παρουσιάσεις powerpoint που δημιούργησαν οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων. Το βιωματικό εργαστήριο που οργανώθηκε από το κέντρο πρόληψης ΔΙΟΔΟΣ βοήθησε μαθητές και εκπαιδευτικούς να γνωριστούν καλύτερα και να ανταλλάξουν απόψεις. Η ημέρα συνεχίστηκε με γεύμα στον χώρο του σχολείου και επίσκεψη στο Ενυδρείο της Ρόδου. Τις επόμενες ημέρες οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες και σε ξεναγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους και σημαντικά αξιοθέατα του νησιού. Παρακολούθησαν διάλεξη από τον κ. Σ. Συρόπουλο, καθηγητή της αρχαίας ελληνικής φιλολογίας στο τμήμα των Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με θέμα «Τα fake news από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα». Επιπλέον, ενημερώθηκαν με παρουσίαση από την υπεύθυνη του προγράμματος Erasmus στο 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου, κ. Χατζηζήση Ελένη σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας ψηφιακής αφήγησης. Οι μαθητές των σχολείων-εταίρων δημιούργησαν τις δικές τους ψηφιακές αφηγήσεις με θέμα τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψή τους στη Ρόδο, οι οποίες θα δημοσιευθούν στην επόμενη έκδοση της εφημερίδας του προγράμματος. Το φωτογραφικό υλικό για τις ψηφιακές αφηγήσεις προήλθε από τις επισκέψεις τους σε σημαντικές τοποθεσίες του νησιού. Συγκεκριμένα επισκέφθηκαν τη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου και ξεναγήθηκαν στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου, στο Αρχαιολογικό Μουσείο και στην Παναγιά του Κάστρου από τον κ. Δ. Σαλαχούρη, πρόεδρο του Σωματείου Ξεναγών Δωδεκανήσου. Επίσης επισκέφθηκαν τις Πηγές Καλλιθέας, τη Φιλέρημο, το ΚΠΕ Πεταλούδων και την Κοιλάδα των Πεταλούδων, τα Μεσαιωνικά Κάστρα της Κρητηνίας και του Μονολίθου, τη Λίνδο και το φράγμα της Απολακκιάς, όπου απόλαυσαν τη φύση και συμμετείχαν σε δραστηριότητες πεζοπορίας και τοξοβολίας. Το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων ολοκληρώθηκε με την απονομή των βεβαιώσεων συμμετοχής από τον διευθυντή του 4ου Γενικού Λυκείου Ρόδου κ. Β. Καραγιάννη και την υπεύθυνη του προγράμματος κ. Χατζηζήση Ελένη. Το πρόγραμμα επιχορηγείται
από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών είναι η Εθνική Μονάδα Συντονισμού.