Η Nordic Leisure Travel Group, η οποία περιλαμβάνει τους κορυφαίους tour operators της Σκανδιναβίας Ving, Spies και Tjäreborg, τη δική της αεροπορική εταιρεία Sunclass Airlines και το δικό της τμήμα Resort & Hotels, διοργάνωσε συνάντηση συνεργατών στο Sunwing Resort Kallithea.
Την εκδήλωση φιλοξένησαν ο κ. Magnus Wikner, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου και ο κύριος ιδιοκτήτης της εταιρείας κ. Petter Stordalen. Ο κ. Stordalen είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης του ομίλου Strawberry, ο οποίος περιλαμβάνει μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στις Σκανδιναβικές χώρες με πάνω από 200 ξενοδοχεία, καθώς και τον όμιλο NLTG.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι των τοπικών φορέων, οι αντιδήμαρχοι Θανάσης Βυρίνης, Κώστας Ταρασλιάς, ο πρόεδρος της ΔΕΡΜ.Α.Ε., του ΠΡΟΤΟΥΡ και του ΔΟΠΑΡ, Αλέξανδρος Κολιάδης, ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μπάρδος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, Μανώλης Μαρκόπουλος καθώς και σημαντικοί ξενοδόχοι και συνεργάτες του Nordic Leisure Travel Group στη Ρόδο.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Wikner και ο κ. Stordalen, μαζί με άλλα κορυφαία στελέχη της εταιρείας, παρουσίασαν τη στρατηγική της για βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα γενικότερα και στη Ρόδο ειδικότερα.
Και οι δύο ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με την πρόοδο των πωλήσεων από τους Σκανδιναβούς για την Ελλάδα και ειδικότερα για τη Ρόδο για τη φετινή σεζόν, γεγονός που αποτελεί μια πραγματική απόδειξη των εξαιρετικών υπηρεσιών που παρέχονται από όλους τους σπουδαίους επαγγελματίες της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας εδώ και δεκαετίες.
Ήταν η πρώτη φορά που ο κ. Stordalen είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί το Sunwing Resort στην Καλλιθέα, από τότε που το ακίνητο αποκτήθηκε από την NLTG τον Δεκέμβριο του 2022 από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες Westfort Capital.
«Είμαι εντυπωσιασμένος από το ξενοδοχείο και όλο το φανταστικό προσωπικό και ανυπομονώ να αναπτύξουμε περαιτέρω αυτό το σπουδαίο ακίνητο στο μέλλον προς όφελος των επισκεπτών μας», δήλωσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Petter Stordalen, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Strawberry Group, και συμπλήρωσε ότι:
«Χτίσαμε την πιο επιτυχημένη αλυσίδα στη Σκανδιναβία με 230 ξενοδοχεία σε πέντε διαφορετικές χώρες. Ως εταιρεία δίνουμε έμφαση στον πολιτισμό, στην ποικιλομορφία. Δίνουμε έμφαση στους τοπικούς μας συνεργάτες, στους εργαζόμενους. Με τη βοήθειά τους πραγματοποιούμε το όνειρο των θερινών διακοπών των πελατών μας. Και δίνουνε έμφαση σε μακροπρόθεσμες συνεργασίες. Στη Ρόδο δραστηριοποιούμαστε εδώ και 60 χρόνια και θέλουμε να είμαστε εδώ και τα επόμενα 60. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε τους συνεργάτες μας. Μαζί τους μπορούμε να αναπτυχθούμε χρόνο με το χρόνο, να βελτιωνόμαστε. Η ανάπτυξη είναι στο DNA μας. Διαθέτουμε τη δική μας αεροπορική εταιρεία με την οποία μπορούμε να μεταφέρουμε τους επισκέπτες από τον κρύο Βορρά στον ηλιόλουστο Νότο, στη Ρόδο. Είμαστε εδώ για εσάς».