Τα 60 εκατομμύρια ευρώ υπερβαίνουν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΥΑΡ με τη διοίκηση της δημοτικής επιχείρησης να ξεκινά εκστρατεία για την προσέλκυση στο ταμείο όλων όσοι δεν αποπληρώνουν συστηματικά τους λογαριασμούς κατανάλωσης νερού. Από το ποσό των 60 εκατ. ευρώ έχει ρυθμιστεί ένα ποσό κοντά στα 15 εκατ. ευρώ και εκκρεμεί η ρύθμιση του υπολοίπου ποσού, το οποίο σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, προκύπτει από οφειλές επιχειρηματιών.
Πρόκειται συνήθως για μεγάλα ποσά ανά επιχείρηση τα οποία έχουν συσσωρευθεί εδώ και χρόνια, εκτινάσσοντας στα ύψη το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών που έχει να λαμβάνει η ΔΕΥΑΡ. Στον αντίποδα, πιο συνεπείς στις συναλλαγές τους και στις υποχρεώσεις προς τη δημοτική επιχείρηση φαίνεται να είναι οι οικιακοί χρήστες οι οποίοι είτε εξοφλούν έγκαιρα τις οφειλές τους, είτε προβαίνουν σε διακανονισμό εξόφλησης οφειλών τον οποίο τηρούν.
Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες, η εκστρατεία που ετοιμάζει η δημοτική επιχείρηση για να «ευαισθητοποιήσει» τους κακοπληρωτές περιλαμβάνει μία σειρά από μέτρα όπως η διακοπή νερού, η αφαίρεση των μετρητών ή ακόμη και η λύση των συμβάσεων. Τα μέτρα αυτά θα εφαρμόζονται στις περιπτώσεις εκείνες όπου υπάρχουν συσσωρευμένα χρέη ετών και οι οφειλέτες, παρά τις οχλήσεις δεν ανταποκρίθηκαν στις προτροπές διακανονισμού των οφειλόμενων ποσών.
«Υπάρχουν ευνοϊκές ρυθμίσεις. Δημιουργήσαμε τις προϋποθέσεις για τη διευκόλυνση των μεγαλοοφειλετών προκειμένου να σπεύσουν να ρυθμίσουν τα χρέη τους. Στόχος μας είναι να μειώσουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό το άνοιγμα που υπάρχει έτσι ώστε να χτίσουμε μία ΔΕΥΑΡ ισχυρή η οποία θα μπορεί να αντιμετωπίζει με μεγαλύτερη ευκολία τα προβλήματά της», δήλωσε ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης κ. Σωτήρης Βαγιανός.
Ανέφερε επίσης ότι από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας δημοτικής αρχής και της νέας διοίκησης της ΔΕΥΑΡ έχει αυξηθεί η εισπραξιμότητα κατά 35% γεγονός το οποίο οφείλεται σε μία σειρά από μέτρα, όπως ενημερωτικές καμπάνιες, διακοπές υδροδότησης, επικοινωνία με τους οφειλέτες, κοινοποίηση εξώδικων επιστολών στους «συστηματικούς» κακοπληρωτές. Παρόλα αυτά, το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών παραμένει μεγάλο και η διοίκηση της ΔΕΥΑΡ, θέτοντας ως στόχο την ευρωστία της δημοτικής επιχείρησης, έχει προγραμματίσει τη λήψη και εφαρμογή μίας σειράς μέτρων για τη μείωση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Κανένα πρόβλημα επάρκειας νερού
Κανένα πρόβλημα επάρκειας νερού δεν υφίσταται στη Ρόδο. Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ κ. Σωτήρης Βαγιανός δηλώνει ότι υπάρχουν επαρκείς ποσότητες νερού και ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας. Παρόλα αυτά, προνοώντας για τις ανάγκες που τυχόν προκύψουν μελλοντικά, απαιτείται η ορθή διαχείριση των υδάτινων πόρων και η λήψη μέτρων για την εξοικονόμηση νερού. Παράλληλα, η επένδυση σε μονάδες αφαλάτωσης, αποτελεί σύμφωνα με τον κ. Βαγιανό την αποτελεσματικότερη λύση για την εξασφάλιση της επάρκειας νερού.
https://www.dimokratiki.gr/31-08-2024/ypervenoun-ta-60-ek-evro-i-ofiles-pros-tin-devar/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.