Προσπάθειες απεγκλωβισμού του έργου κατασκευής της γέφυρας Κρεμαστής καταβάλλουν οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που υπέβαλαν χθες στο ΠΕΧΩ Δωδεκανήσου, νέα μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η πολυπόθητη αδειοδότηση για την εγκατάσταση της αναδόχου εργολαβικής εταιρείας.
Οι διαδικασίες, που ακολουθήθηκαν από την απελθούσα περιφερειακή αρχή, κρίθηκαν, όπως έγραψε η «δημοκρατική», «άρπα – κόλλα» από το ΠΕΧΩ Δωδεκανήσου, με αποτέλεσμα ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γ. Χατζημάρκος να εξετάζει και το ενδεχόμενο ακύρωσης της εργολαβικής σύμβασης που υπέγραψε την 20ή Μαΐου 2014 ο τότε περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιάννης Μαχαιρίδης, έναντι συνολικού ποσού 2.307.604,14 ευρώ, στην εταιρεία «3Κ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε».
Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με τη σύμβαση ο ανάδοχος υποχρεώνεται να προβεί στην έκδοση όλων των απαραίτητων αδειών και εγκρίσεων που απαιτούνται για την ομαλή και απρόσκοπτη εκτέλεση του έργου.
Πλην όμως, όπως διαπιστώθηκε, η μελέτη που χρησιμοποιήθηκε για την εκτέλεση του έργου δεν συνοδευόταν από εγκεκριμένη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων ούτε και από εγκεκριμένη μελέτη οριοθέτησης του ποταμού, που καθορίζει τα έργα εντός του ρέματος.
Τούτο σημαίνει ότι δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να εξασφαλίσει περιβαλλοντική αδειοδότηση και ως εκ τούτου η υπογραφή της πριν την έκδοση των συγκεκριμένων αδειών θεωρείται άκυρη ως παράτυπη!
Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που υποβλήθηκε περιλαμβάνει τα δύο έργα διευθέτησης και κατασκευής της γέφυρας, με αναλυτική περιγραφή και επαρκή τεκμηρίωση της τελικά επιλεγείσας λύσης.
Το ΠΕΧΩ Δωδεκανήσου κατέστησε σαφές ότι παλαιότερες μελέτες και εγκρίσεις του παραπάνω έργου (συνολικά), που είχε συμπεριληφθεί σε μεγαλύτερο οδικό άξονα μέχρι την Κάμειρο, έπαυσαν πλέον να ισχύουν.
Η Ε.Ο. ΡΟΔΟΥ – ΛΙΝΔΟΥ
Στο μεταξύ στο «μικροσκόπιο» της περιφερειακής αρχής έχει μπει το έργο της διαπλάτυνσης της Εθνικής Οδού Ρόδου – Λίνδου, από τα Κολύμπια μέχρι τη Λίνδο ενόψει της επικείμενης υπογραφής της σύμβασης ανάθεσης της μελέτης σε κοινοπραξία που αναδείχτηκε σε διαγωνισμό που διεξήχθη το 2013.
Η προεκτιμώμενη αμοιβή για την εκπόνηση της μελέτης του έργου ήταν 2.020.574,60 € και η οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έχει εγκρίνει τα πρακτικά της δημοπρασίας της επιτροπής διαγωνισμού του έργου και ανέθεσε την εκπόνηση της στην σύμπραξη γραφείων: ΑΔΚ ΑΡΩΝΗΣ – ΔΡΕΤΑΣ – ΚΑΡΛΑΥΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΕ – ΥΛΗ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΓΡΕΓΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ – ΠΑΝΤΕΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, που προσέφερε μέση έκπτωση 19,73%, (1.621.933€).
Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου – Νομού Δωδεκανήσου.
https://www.dimokratiki.gr/31-10-2014/nea-meleti-gia-tin-kataskevi-tis-neas-gefiras-kremastis-ipo-diaplatinsi-e-o-rodou-lindou-apo-kolimpia-mechri-lindo/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.
Θα μπορουσατε να γλυτωσετε πολλα χρηματα ,αφου αντι για καινουργια γεφυρα θα ηταν αρκετο ενα φαναρι και να κλεισει εντελως η προσβαση απο κατω απο την γεφυρα.ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!