Ειδήσεις

Sebastian Ebel: Τι λέει ο “ισχυρός άντρας” της TUI για το 2025, τις νέες αγορές, τον “υπερτουρισμό”, τις τάσεις

Τα σχόλια και οι προβλέψεις για την νέα χρονιά, ο απολογισμός της περασμένης χρονιάς, οι νέοι στόχοι για επέκταση σε νέες χώρες αλλά και η δυναμικότητα των οργανωμένων πακέτων διακοπών, είναι μερικά από αυτά για τα οποία μίλησε και ανέφερε λεπτομέρειες ο Sebastian Ebel, CEO της TUI, στην καθιερωμένη του συνέντευξη στο τέλος της χρονιάς, στην ιστοσελίδα του ταξιδιωτικού “γίγαντα”.

Ιδιαίτερη μνεία κάνει ο “ισχυρός άνδρας” της TUI στην ρύθμιση της αγοράς και τις παρεμβάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, λέγοντας: “Πιστεύω στις ευκαιρίες που έχει η Ευρώπη. Αλλά η πολιτική πρέπει να απελευθερωθεί από τη λαβή εκείνων που επιδιώκουν να ρυθμίσουν όλο και περισσότερα νέα πράγματα. Υπάρχουν πολλά που δεν κυλούν ομαλά. Η υπερβολική ρύθμιση, ειδικά στη Γερμανία και την ΕΕ, εμποδίζει τις επενδύσεις και την ανάπτυξη. Το κόστος είναι απλώς πολύ υψηλό γι’ αυτά”.

Η συνέντευξη

Η συνέντευξη του ισχυρού άνδρα της TUI έχει ως εξής:

Κύριε Ebel, ας μιλήσουμε πρώτα για το 2024. Πώς πήγε για την TUI;

-Ήταν πολύ επιτυχημένη, σε ένα απαιτητικό περιβάλλον αγοράς, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις πολιτικές και οικονομικές συνθήκες – κυρίως στη Γερμανία και στην Ευρώπη. Το οικονομικό έτος 2024 ήταν πολύ επιτυχημένο για την TUI. Έχουμε αναφέρει πολύ θετική πρόοδο στα έσοδα καθώς και στα κέρδη. Η βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη παραμένει ο στόχος μας, αλλά αυτός περιλαμβάνει μια υγιή δομή ισολογισμού. Είμαστε ένα μεγάλο βήμα πιο κοντά στον στόχο μας να μειώσουμε την καθαρή μόχλευση πολύ κάτω από το 1x. Έχουμε διατηρήσει την κρίσιμη εστίασή μας στις θετικές ταμειακές ροές, τις οποίες χρησιμοποιούμε για επενδύσεις και για την αποπληρωμή του χρέους. Επενδύουμε επιλεκτικά σε δραστηριότητες με πολλά υποσχόμενο μέλλον, αλλά ταυτόχρονα ενισχύουμε την οικονομική μας βάση. Αυτό είναι προς το καλύτερο συμφέρον της εταιρείας, των μετόχων μας και των εργαζομένων μας. Η TUI είναι πολύ πιο ισχυρή σήμερα.

-Στις αρχές του 2024 ασχοληθήκατε με τον μετασχηματισμό της επιχείρησης Markets + Airline. Ποιος είναι ακριβώς ο δρόμος για αυτό το κομμάτι της επιχείρησης;

Αναπτύσσουμε τις δραστηριότητές μας σε μια πλήρως ολοκληρωμένη λειτουργική αγορά για εμπειρίες διακοπών και αναψυχής. Αυτό μας δίνει μεγαλύτερη επεκτασιμότητα, μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και μεγαλύτερη κερδοφορία και με αυτόν τον τρόπο, επεκτείνουμε τη διεθνή μας παρουσία. Είναι επίσης το κλειδί για πολλές νέες αγορές και πελάτες και θα πρέπει να ενισχύσει σημαντικά τα περιθώριά μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο προχωρήσαμε τόσο σκόπιμα με την αναδιάρθρωση της επιχείρησής μας το 2024. Ο David Schelp παρουσίασε το γενικό του σχέδιο και τώρα το εφαρμόζουμε. Παράγουμε με πολύ καλύτερο κόστος, ειδικά χάρη στη δημιουργία των παγκόσμιων πλατφορμών παραγωγής μας.

Μια δεύτερη ενότητα στον μετασχηματισμό: αναπτύσσουμε μια διευρυμένη εμπορική λειτουργία για την TUI Airline, έτσι ώστε στο μέλλον να έχουμε μεγαλύτερη ανεξαρτησία στη διαχείριση της απόδοσής της. Θα δώσει στην αεροπορική εταιρεία έναν ισχυρότερο ρόλο εντός του Ομίλου και θα της επιτρέψει να προσεγγίσει επιπλέον πελάτες.

Και τρίτον, δημιουργήσαμε μια νέα μονάδα για να αναλάβει την επέκτασή μας σε ελκυστικές νέες επιχειρηματικές περιοχές και νέες αγορές ταξιδιωτικών πράκτορα. Ήμασταν πολύ επιτυχημένοι με την TUI Poland και τώρα θέλουμε να το προωθήσουμε σε άλλες, νέες αγορές, π.χ. στην Ανατολική Ευρώπη, την Αμερική και αργότερα την Ασία. Πρόκειται εν μέρει για τα βοηθητικά έσοδα γύρω από τις πραγματικές διακοπές, αλλά και για προϊόντα όπως TUI River Cruises, TUI Tours, άρα ταξίδια μετ’ επιστροφής. Βλέπουμε πολλές δυνατότητες για αυτό παντού.

-Τα πακέτα διακοπών θα είναι ακόμα στο επίκεντρο;

Για την επιχείρηση ταξιδιωτικών πρακτόρων μας, τα πακέτα διακοπών παραμένουν το στρατηγικό βασικό προϊόν. Στο μέλλον θα είναι πολύ πιο ευέλικτα και δυναμικά, με περισσότερες επιλογές  για τους πελάτες για να κάνουν το προϊόν ακόμα πιο ελκυστικό. Τα πακέτα διακοπών, ακόμα κι αν ο όρος είναι λίγο παλιός, προσφέρουν σαφή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες: ασφάλεια, εξυπηρέτηση, ευκολία. Άλλωστε, υπάρχει η υψηλή ποιότητα των συμβουλών που λαμβάνουν στα ταξιδιωτικά γραφεία. Ακόμη και για τις νεαρές ομάδες-στόχους, αυτό είναι όλο και πιο σημαντικό. Αναγνωρίζουμε σαφείς δυνατότητες εκεί.

Αλλά επιπλέον θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ολόκληρη σειρά από εμπειρίες αναψυχής. Για το σκοπό αυτό, χτίζουμε ένα κλιμακούμενο μοντέλο και ευθυγραμμίζουμε τον κόσμο των προϊόντων μας προς αυτό. Αυτός ο μετασχηματισμός μας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε τις ευκαιρίες μας στην αγορά, ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε τον κίνδυνο. Γινόμαστε πιο αποτελεσματικοί, πιο ευέλικτοι και θέτουμε τα θεμέλια για ανάπτυξη – με ιδιαίτερη έμφαση στις πωλήσεις, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση. Ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό χάρη στα δικά μας προϊόντα, δηλαδή τις δικές μας μάρκες ξενοδοχείων και τα κρουαζιερόπλοια. Αναπτυσσόμαστε σε αυτόν τον τομέα. Παραμένει στρατηγική προτεραιότητα. Οι πολύ κερδοφόρες ξενοδοχειακές εταιρείες TUI και τα κρουαζιερόπλοια επωφελούνται φυσικά από τη δύναμη και την παρουσία των τουριστικών πρακτόρων μας με την πρόσβασή τους σε περισσότερους από 20 εκατομμύρια πελάτες.

-Τι ρόλο παίζει η μάρκα TUI σε όλα αυτά;

Η μάρκα TUI είναι και παραμένει ένα ισχυρό πλεονέκτημα. Με λίγα λόγια: οι άνθρωποι και η επωνυμία κάνουν την TUI ισχυρή. Ακούμε συνέχεια ότι το Χαμόγελο είναι εμβληματικό. Θέλουμε η επωνυμία μας να είναι εξίσου σημαντική με άλλες διεθνείς κορυφαίες μάρκες, ακόμη και πέρα ​​από την Ευρώπη. Έτσι, προσθέτουμε περισσότερο συναίσθημα στη μάρκα TUI – στον αθλητισμό, για παράδειγμα. Όπως το TUI Palma Marathon. Εκείνη η μέρα ήταν μια φανταστική εμπειρία για χιλιάδες πελάτες και εκατομμύρια εικονικούς θεατές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και για εκατοντάδες υπαλλήλους της TUI που έτρεξαν το ένα ή το άλλο μάθημα εκείνη την ημέρα επίσης. Έχουμε μερικά ακόμη σχέδια όπως αυτό. Συνδυάζουμε την ισχυρή επωνυμία, τον αθλητισμό, το συναίσθημα και τον τρόπο ζωής – μέσω χορηγιών και μέσω προσαρμοσμένων προϊόντων και διακοπών.

-Ας περάσουμε λοιπόν στο Holiday Experiences. Τι συμβαίνει εκεί;

Το Holiday Experiences – που αγκαλιάζει τα ξενοδοχεία & θέρετρα, τις κρουαζιέρες και την TUI Musement – ​​είχε άλλη μια πολύ δυνατή απόδοση πέρυσι. Όσον αφορά τα κέρδη, οι εταιρείες ξενοδοχείων και κρουαζιέρων είναι ο ισχυρότερος πυλώνας μας. Γνωρίζω την επιχείρηση πολύ καλά, καθώς ήμουν υπεύθυνος στο Διοικητικό Συμβούλιο για τη δημιουργία και την επέκτασή της. Πολλές από τις επενδύσεις που κάναμε στις μάρκες ξενοδοχείων μας όπως Riu, Robinson και TUI Blue και νέα πλοία για το Mein Schiff και το Hapag Lloyd αποδίδουν τώρα. Παράλληλα με τις παραδοσιακές εκδρομές, η TUI έχει αναπτύξει μια πολύ κερδοφόρα επιχειρηματική γραμμή με δικά της προϊόντα. Αυτό μερικές φορές υποτιμάται στη μεγάλη εταιρική εικόνα. Με περίπου 430 ξενοδοχεία, η TUI είναι μια δύναμη που πρέπει να αναγνωριστεί μεταξύ των διεθνών ξενοδοχειακών φορέων. Είμαστε σε καλή θέση εδώ και προσπαθούμε να αναπτυχθούμε περαιτέρω, κυρίως στην Ασία. Με τα ξενοδοχεία επεκτείνουμε με βάση την προσέγγισή μας για τα asset-right και από την πανδημία έχουμε ήδη προσθέσει άλλα 72 νέα ξενοδοχεία στον αγωγό μας από το 2022.

Η TUI Musement πιέζει επίσης να διευρύνει την πλατφόρμα της και να αναπτύξει τις εμπειρίες, τις περιηγήσεις και τις μεταφορές. Αυτή η επιχείρηση αναπτύσσεται χάρη σε νέα προϊόντα και δραστηριότητες. Η φιλοδοξία μας είναι ξεκάθαρη: θέλουμε να γίνουμε ο αγαπημένος συνεργάτης των ανθρώπων για τις εμπειρίες αναψυχής τους, είτε σε διακοπές, είτε στο σπίτι στο Ανόβερο, το Μόναχο ή το Άμστερνταμ, όποτε σκοπεύουν να παρακολουθήσουν μια συναυλία ή να επισκεφτούν ένα μουσείο ή να κάνουν μια εκδρομή στη Μαγιόρκα. Σκοπεύουμε να επεκτείνουμε σημαντικά τη γκάμα που προσφέρουμε. Αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι η ισχυρή μας επωνυμία TUI είναι στο ύψος της δουλειάς: διακοπές, αναψυχή, TUI – και όλα αυτά με ένα κλικ στην εφαρμογή.

Στον τομέα της κρουαζιέρας συνεχίζεται η πολύ θετική εξέλιξη. Η TUI Cruises είναι μια από τις πιο κερδοφόρες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο. Με πλοία αιχμής, ποικιλομορφία, ελκυστικά δρομολόγια και εξαιρετική εξυπηρέτηση. Συνεχίζουμε να επενδύουμε, με την άφιξη του Mein Schiff 7 τον Ιούνιο του 2024 και δύο ακόμη νεότευκτων πλοίων τα επόμενα δύο χρόνια. Κάθε νέα επένδυση μας φέρνει περισσότερη διαφοροποίηση χάρη στα καινοτόμα προϊόντα και τα χαρακτηριστικά βιωσιμότητας. Το Mein Schiff είναι σε μια κατηγορία που είναι εντελώς δική του όσον αφορά την καινοτομία, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση. Και στον στόλο της Marella στο Ηνωμένο Βασίλειο πραγματοποιούμε επίσης εκσυγχρονισμούς για τους πελάτες μας. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων μας γίνεται με τις πακέτα κρουαζιέρων μας και αυτό ταιριάζει απόλυτα με το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μας μοντέλο.

-Η TUI θέλει να αναπτυχθεί πέρα ​​από την Ευρώπη. Πώς σκοπεύετε να το κάνετε αυτό;

Βλέπουμε παγκόσμια αύξηση της ζήτησης. Θα προχωρήσουμε σε αυτό αξιοποιώντας και επεκτείνοντας την ισχυρή μας θέση όσον αφορά την επωνυμία, τα κανάλια πωλήσεων, τα προϊόντα και την παρουσία προορισμού. Ένα συγκεκριμένο παράδειγμα είναι η επέκταση στην Ανατολική Ευρώπη που ανέφερα – μόλις ξεκινήσαμε στην Τσεχία, θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές στην Ανατολική Ευρώπη – και στην TUI Iberia η ψηφιακή μας πλατφόρμα κυκλοφόρησε πρόσφατα για πελάτες από τη Νότια Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική. Στον τομέα των ξενοδοχείων δραστηριοποιούμαστε σε παγκόσμιο επίπεδο εδώ και πολύ καιρό, κυρίως με δικά μας ξενοδοχεία στην Ευρώπη, στην Καραϊβική, στην Ασία και στην Αφρική. Η Κίνα και άλλες ασιατικές χώρες μόλις μπαίνουν στην εξίσωση με τα πρώτα ξενοδοχεία TUI Blue. Μακροπρόθεσμα, θα οδηγήσουμε την παγκόσμια ανάπτυξη μέσω των πλατφορμών μας.

-Η αειφορία εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό θέμα. Πώς το αντιμετωπίζει η TUI;

Η βιωσιμότητα είναι ζωτικής σημασίας για την TUI εδώ και πολλά χρόνια. Και με μια ολιστική έννοια, που σημαίνει περιβάλλον συν κοινωνική βιωσιμότητα συν συνθήκες διαβίωσης τοπικά στις χώρες προορισμού. Σε τελική ανάλυση, μπορούμε να οικοδομήσουμε ένα επιχειρηματικό μοντέλο για το μέλλον μόνο εάν το κάνουμε με βιώσιμο τρόπο με τη συμμετοχή όλων των συνεργατών μας και εάν μπορούν να ωφεληθούν, ειδικά οι χώρες και οι τοπικές κοινότητες όπου επισκέπτονται οι παραθεριστές μας. Συμμετέχουμε σε ανοιχτό διάλογο για θέματα όπως ο υπερτουρισμός στους προορισμούς μας, οι κανονιστικοί όροι και οι ευκαιρίες για περισσότερη προστασία του περιβάλλοντος και του κλίματος. Οι στόχοι μας για την οικολογική βιωσιμότητα διαμορφώθηκαν μαζί με την πρωτοβουλία Science Based Targets και εστιάζουμε πλήρως στην υλοποίηση αυτών των στόχων και της ατζέντας μας για την αειφορία.

-Τι σημαίνει αυτό συγκεκριμένα;

Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να επιτύχουμε πολλούς κλιματικούς στόχους γρηγορότερα από όσο φανταζόμαστε επί του παρόντος. Η δημόσια συζήτηση είναι συχνά για το κόστος, αλλά όλοι θα πρέπει να μιλάμε περισσότερο για τα οφέλη. Υπάρχει κάτι περισσότερο από την ευθύνη που έχουμε. Πολλές επενδύσεις στη βιωσιμότητα αποδίδουν, επομένως έχουν και οικονομικό νόημα. Συχνά εξετάζουμε μόνο την τιμή αγοράς, αλλά όχι αρκετά το κόστος παραγωγής. Αν λάβουμε υπόψη και τα δύο, η επιχειρηματική υπόθεση φαίνεται διαφορετική. Μπορώ να δω μια αλλαγή στη νοοτροπία – στην TUI σημειώνουμε καλή πρόοδο επειδή θέλουμε ενεργή αλλαγή. Στον τομέα Hotels & Resorts θέλουμε να μειώσουμε σχεδόν στο μισό το αποτύπωμα άνθρακα μέχρι το 2030 και να πετύχουμε καθαρό μηδέν σε 10 χρόνια το αργότερο. Αυτό συμβαίνει χάρη στους ηλιακούς συλλέκτες στις στέγες ξενοδοχείων, στις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό που καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια και βελτιώνουν την τεχνική απόδοση. Στα πλοία μας, οι μοχλοί είναι πράγματα όπως η πράσινη τροφοδοσία στην ξηρά κατά τη διάρκεια των λιμανιών και τα εναλλακτικά καύσιμα στη θάλασσα, όπως αυτά που θα τροφοδοτήσουν το

-Πόσο σημαντικοί είναι οι άνθρωποι της TUI για την επιτυχία της εταιρείας;

Είναι η καρδιά της TUI. Αντιπροσωπεύουν το εμπορικό σήμα, την ποιότητα και το πνεύμα της TUI. Αυτό απαιτεί εξαιρετικά καλή ομαδική δουλειά, διάθεση για αλλαγή και επιθυμία να αναπτυχθούμε μαζί, να νικήσουμε. Παρακολουθούμε στενά πώς νιώθουν οι σχεδόν 67.000 υπάλληλοί μας, τι σκέφτονται, πού υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Με χαρά παρατήρησα ότι πέρυσι είδαμε ένα μεγάλο άλμα στη βαθμολογία μας στο Engagement στους 80 βαθμούς, 8 βαθμούς περισσότερους από πέρυσι. Και στην Εκτελεστική Επιτροπή του Ομίλου, επίσης, έχει συγκεντρωθεί μια ισχυρή διοικητική ομάδα και όλοι κινούμαστε προς την ίδια κατεύθυνση. Αυτό κινητοποιεί εμφανώς και το εργατικό δυναμικό και δημιουργεί ασφάλεια και σαφήνεια. Διασφαλίζουμε επίσης ότι όλοι οι συνάδελφοί μας αγκαλιάζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό, συμπεριλαμβανομένης της Τεχνητής Νοημοσύνης, ως ευκαιρία, τόσο για τους ίδιους όσο και για την TUI. Επιτρέψτε μου να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας –και εξ ονόματος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου– για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους υπαλλήλους μας στην TUI, οι οποίοι εργάστηκαν με μεγάλο επαγγελματισμό, πάθος και μεγάλη δέσμευση για την επιτυχία της TUI το περασμένο οικονομικό έτος. Η ενέργεια που επιδεικνύεται από τους ανθρώπους μας είναι τεράστια. Αυτό μας συγκολλά και δημιουργεί πολλή δύναμη.

-Πόσο ευχαριστημένος είστε με τις πολιτικές συνθήκες στις αγορές σας;

Πιστεύω στις ευκαιρίες που έχει η Ευρώπη. Αλλά η πολιτική πρέπει να απελευθερωθεί από τη λαβή εκείνων που επιδιώκουν να ρυθμίσουν όλο και περισσότερα νέα πράγματα. Υπάρχουν πολλά που δεν κυλούν ομαλά. Η υπερβολική ρύθμιση, ειδικά στη Γερμανία και την ΕΕ, εμποδίζει τις επενδύσεις και την ανάπτυξη. Το κόστος είναι απλώς πολύ υψηλό. Αντί γι’ αυτό χρειαζόμαστε επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές και απτή εξάλειψη της γραφειοκρατίας. Ένα μορατόριουμ στη νομοθεσία είναι απαραίτητο. Η ΕΕ, ειδικότερα, θα πρέπει να επικεντρωθεί σε λιγότερα ζητήματα. Τι κάνω στην εταιρεία όταν βλέπω προκλήσεις; Επικεντρώνομαι σε τρεις ή τέσσερις σημαντικούς στόχους, όλοι τους με μόχλευση.

Σε αυτό υποτάσσω άλλα θέματα. Άλλωστε, δεν είναι κατ’ ανάγκη επείγοντα όλα όσα είναι σημαντικά. Θα έλεγα ότι η αρχή λειτουργεί και στην πολιτική. Πρέπει όμως να υπάρχει θέληση για τον καθορισμό προτεραιοτήτων και την άσκηση ηγεσίας. Το ίδιο ισχύει για οικονομικά θέματα και προϋπολογισμούς. Ένα παράδειγμα από τον κλάδο μας: όλες αυτές οι νέες ρυθμιστικές απαιτήσεις ανεβάζουν την τιμή των οργανωμένων διακοπών, είτε πρόκειται για το γερμανικό ταμείο ταξιδιωτικής ασφάλισης είτε για τους εκτεταμένους κανόνες αποζημίωσης για καθυστερημένη άφιξη. Αυτό θα πρέπει να επανεξεταστεί για να διασφαλιστούν ίσοι όροι ανταγωνισμού για όλους τους παρόχους. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι πολιτικοί, επειδή οι οργανωμένες διακοπές προσφέρουν την καλύτερη προστασία των καταναλωτών. Εδώ πρέπει να απολαμβάνουμε τους ίδιους όρους με τις αμιγώς διαδικτυακές πλατφόρμες. Όποιος προσφέρει ταξίδια θα πρέπει να φροντίζει τους πελάτες του και να παρέχει την κάλυψη που χρειάζονται.

-Τελευταία ερώτηση: Ποιες είναι οι προοπτικές για την TUI το επόμενο έτος;

Είμαι αισιόδοξος και για το μέλλον. Οι πελάτες μας δεν θέλουν να τσιγκουνεύονται τις διακοπές τους, ακόμη και σε περιόδους κρίσης. Παρόλα αυτά, είμαστε καλά προετοιμασμένοι λόγω των πολιτικών και οικονομικών συνθηκών στην Ευρώπη. Η TUI βρίσκεται στο σωστό δρόμο για να γίνει μια παγκόσμια αγορά για εμπειρίες διακοπών και αναψυχής. Έχουμε δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων μας: δημιουργία παγκόσμιων πλατφορμών, προώθηση της εναρμόνισης και ανάπτυξη της επιχείρησής μας σε όλο τον κόσμο. Με την ανάπτυξη με νέα προϊόντα και την προσέγγιση νέων πελατών θα κερδίσουμε μερίδιο αγοράς, θα ενισχύσουμε την ανάπτυξη και τα κέρδη και –πολύ σημαντικό– θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις ταμειακές μας ροές. Και θα είμαστε πιο ανεξάρτητοι από την Ευρώπη ως περιοχή. Ταυτόχρονα, θα διατηρήσουμε την εστίασή μας στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την TUI ως εργοδότης αριστείας. Πίσω από όλα αυτά έχουμε μια ισχυρή ομάδα

Πηγή: money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου