Πέντε τάσεις ξεχωρίζει για το 2015 το TripBarometer 2015 του tripadvisor.com τις οποίες καλό θα είναι να έχουν υπόψη τους οι επαγγελματίες του τουρισμού. Οι τάσεις αφορούν στις παροχές των καταλυμάτων, στην συμπεριφορά των ταξιδιωτών, στα κίνητρα για ένα ταξίδι και στις δαπάνες ανά ταξίδι. Συη συνέχεια παορυσιάζονται οι τάσεις μαζί με μία συμβουλή του tripadvisor.com
1. Οι παροχές συνεχίζουν να αποτελούν μια ευκαιρία απόκτησης νέων κρατήσεων. Η τιμή, οι ταξιδιωτικές κριτικές και η κατάλληλη τοποθεσία ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή στους ταξιδιώτες κατά την πραγματοποίηση κράτησης καταλύματος. Ωστόσο, το 77% αναφέρει ότι και οι παροχές αποτελούν παράγοντα που επηρεάζει τη διαδικασία της απόφασης. Σε ποιες παροχές θα πρέπει να επικεντρωθείτε για να ενθαρρύνετε τις κρατήσεις;
Οι παροχές που επηρεάζουν περισσότερο τις αποφάσεις των ταξιδιωτών κατά την κράτηση καταλύματος:
1. Δωρεάν Wi-Fi εντός δωματίου: 74%
2. Δωρεάν πρωινό: 60%
3. Παροχές εντός δωματίου: 58%
4. Δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς: 35%
5. Προσωπικό που μιλάει τη γλώσσα των ταξιδιωτών: 35%
Συμβουλή: Προσφέρετε μια βασική σύνδεση Wi-Fi εντός δωματίου. Οι ταξιδιώτες θέλουν να έχουν την επιλογή του δωρεάν Wi-Fi, αλλά σε ποσοστό σχεδόν 30% θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για σύνδεση υψηλής ταχύτητας. Καθώς η αναπαραγωγή ροής βίντεο και μουσικής γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, η προσφορά μιας ξεχωριστής σύνδεσης υψηλότερης ταχύτητας σάς επιτρέπει να ικανοποιείτε τις ανάγκες των πελατών σας και να αυξάνετε το εισόδημά σας.
2. Τα διεθνή ταξίδια αναψυχής αναμένεται να αυξηθούν κατά 15% Ρωτήσαμε τους ταξιδιώτες πόσα διεθνή ταξίδια έκαναν το 2014 και πόσα σχεδιάζουν να κάνουν το 2015. Ο μέσος αριθμός παγκοσμίως πρόκειται να αυξηθεί κατά 15% αυτόν τον χρόνο.
Οι ταξιδιώτες από τις παρακάτω χώρες είναι ιδιαίτερα αποφασισμένοι να αυξήσουν τα ταξίδια τους στο εξωτερικό μέσα στο 2015:
1. Τουρκία: άνοδος 58%
2. Ινδία: άνοδος 45%
3. Νέα Ζηλανδία: άνοδος 39%
4. Νότιος Αφρική: άνοδος 38% 5. Βραζιλία: άνοδος 37%
Συμβουλή: Βεβαιωθείτε ότι η διαφημιστική σας εκστρατεία προβάλλεται διεθνώς και ιδιαίτερα στους ταξιδιώτες από αυτές τις σημαντικές αγορές για το 2015.
Γνωρίζατε ότι μπορείτε να προσελκύσετε την προσοχή στον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό ιστότοπο στον κόσμο και να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις με μια Επιχειρηματική Καταχώριση του TripAdvisor;
3. Ένα από τα κύρια κίνητρα επιλογής προορισμού αποτελεί η εξερεύνηση της περιοχής. Οι ταξιδιώτες ανά τον κόσμο που ερωτήθηκαν γιατί επέλεξαν έναν συγκεκριμένο προορισμό, σε μεγάλο ποσοστό απάντησαν ότι οι τοπικές δραστηριότητες, οι εμπειρίες και η κουλτούρα επηρεάζουν σημαντικά την απόφασή τους.
Συνηθισμένοι λόγοι επιλογής ενός συγκεκριμένου προορισμού για το 2015:
1. Βρίσκεται κάπου όπου πάντα ήθελα να πάω: 42%
2. Προσφέρεται για τις δραστηριότητες που θέλω στις διακοπές μου: 33%
3. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο αξιοθέατο που θέλω να επισκεφθώ: 33%
4. Λατρεύω την εξερεύνηση της περιοχής: 29%
5. Λατρεύω την τοπική κουζίνα: 23%
Συμβουλή: Αν διαχειρίζεστε κάποιο αξιοθέατο ή δραστηριότητα, επισημάνετε τον πολιτισμικό χαρακτήρα της τοποθεσίας σας στον ιστότοπό σας. Και για να σας βοηθήσει να αναδείξετε την καταλληλότητα της τοποθεσίας σας στους ταξιδιώτες, το TripAdvisor με το widget «Τι υπάρχει κοντά;» βελτιώνει τον ιστότοπό σας με έναν χάρτη που εμφανίζει τις μη-ανταγωνιστικές τουριστικές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, αν είσαστε ο/η υπεύθυνος/-η ενός αξιοθέατου, το widget θα δείχνει μόνο κοντινά καταλύματα και επιλογές για φαγητό.
4. Οι ταξιδιώτες που σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες το 2015 είναι διπλάσιοι από εκείνους που σκοπεύουν να τις μειώσουν. Το 32% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα φέτος από ό,τι πέρυσι, συγκριτικά με το 16% που σχεδιάζει να μειώσει τις ταξιδιωτικές δαπάνες.
Ποιες χώρες διαθέτουν το υψηλότερο ποσοστό ταξιδιωτών που θα αυξήσουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό;
1. Νέα Ζηλανδία: 52%
2. Ταϊλάνδη: 49%
3. Νότιος Αφρική: 47%
4. Αυστραλία: 45% 5. Αργεντινή: 44%
Συμβουλή: Προσαρμόστε τα μηνύματα της διαφημιστικής σας εκστρατείας (όπως τις Ειδικές Προσφορές στο TripAdvisor) έτσι ώστε να αντιστοιχούν στους προσωπικούς λόγους των ταξιδιωτών που προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα το 2015.
Θέλετε να μάθετε ποιοι είναι οι δύο πιο συχνοί λόγοι για αύξηση των δαπανών φέτος; Το αίσθημα ότι τους αξίζει η εμπειρία ή η πρόθεση να πραγματοποιήσουν μία από τις ταξιδιωτικές τους επιθυμίες.
5. Είναι πιο πιθανό οι ταξιδιώτες να ξοδέψουν χωρίς αναστολές σε επισκέψεις αξιοθέατων. Συγκριτικά με άλλες δαπάνες των διακοπών, η επίσκεψη αξιοθέατων είναι η πιο συνηθισμένη «ιδιαίτερη απόλαυση». Μάλιστα, περισσότεροι ταξιδιώτες προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα στην επίσκεψη αξιοθέατων από ό,τι θα ξοδέψουν συνολικά σε ψώνια, αναμνηστικά και νυχτερινή ζωή. Σας παραθέτουμε τις πιο συνηθισμένες εμπειρίες για τις οποίες οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν παραπάνω προκειμένου να τις απολαύσουν:
1. Περιηγήσεις σε αξιοθέατα: 53%
2. Ιδιαίτερες εμπειρίες φαγητού: 41%
3. Κατάλυμα: 41%
4. Δραστηριότητες: 35%
5. Ψώνια: 24% Συμβουλή: Ενθαρρύνετε τις απευθείας κρατήσεις μέσω μιας συνεργασίας με ένα τοπικό ταξιδιωτικό γραφείο, δημιουργώντας ελκυστικά πακέτα ειδικών προσφορών. Για τους πελάτες που δεν επιλέγουν πακέτα τη στιγμή της κράτησης, μπορείτε να τους τα προωθήσετε μέσω email πριν από την άφιξή τους ή προσωπικά όταν φτάσουν.
bluebirds.gr