O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) ενέκρινε πρόταση, προϋπολογισμού 90.500 ευρώ, για διαφημιστική προβολή της Ελλάδας μέσω της Samsung Smart TV στη Βρετανία και τη Βραζιλία.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η διαφημιστική ενέργεια μέσω της Samsung Smart TV έχει στόχο τη δημιουργία μιας διαδραστικής εμπειρίας σ΄ ένα κοινό υψηλού μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου σε Βρετανία και Βραζιλία, το οποίο αριθμεί κάθε μήνα συνολικά 4.000.000 δραστήριους χρήστες με συνδεδεμένες συσκευές.
Καθημερινή