Την υπερψήφιση των άρθρων που καταργούν την Τράπεζα Θεμάτων και επαναφέρουν ως μέσο όρο προαγωγής στο Λύκειο, το 9,5 πρότεινε στην Ολομέλεια της Βουλής ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης.
«Το 9,5 ως μέσος όρος των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, ήταν μέχρι το 2013. Μετά το 2013, ίσχυε το σχιζοφρενικό, να πρέπει ο μαθητής να πάρει δέκα στο κάθε μάθημα. Αυτός ήταν ο λόγος που η σχολική αποτυχία από το 4% πήγε στο 24%» ανέφερε ο υπουργός.
Ο ίδιος τόνισε ότι το εξεταστικό σύστημα πρέπει «να πάψει να λειτουργεί ως λαιμητόμος οδηγώντας πάρα πολλά παιδιά εκτός εκπαιδευτικού συστήματος».