Ζήτημα ανισότητας ανάμεσα σε υποψηφίους διαφορετικών κατευθύνσεων λόγω του διαφορετικού επιπέδου δυσκολίας των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις θέτουν 26 βαθμολογητές, με επιστολή διαμαρτυρίας προς την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων. Παράλληλα, διατυπώνουν ενστάσεις για την επιλογή των θεμάτων στα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης.
«Τα Μαθηματικά γενικής παιδείας ήταν αυξημένης δυσκολίας, δυσανάλογα σε σχέση με τη Βιολογία γενικής παιδείας κι έτσι για άλλη μια φορά δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα ανισότητας ανάμεσα σε υποψηφίους διαφορετικών κατευθύνσεων. Δυστυχώς τα θέματα αυτά δεν ανταποκρίνονται στον κόπο των μαθητών και τις θυσίες των οικογενειών τους», αναφέρουν οι βαθμολογητές. Σε ό,τι αφορά τα Μαθηματικά κατεύθυνσης, τονίζουν ότι ήταν εξαιρετικής δυσκολίας λόγω ιδιαίτερων τεχνικών απαιτήσεων, με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι τρεις ώρες του διαγωνίσματος και πολλοί υποψήφιοι να πανικοβληθούν. Επίσης, σημειώνουν ότι οι απαιτήσεις των θεμάτων της Φυσικής κατεύθυνσης ξεπερνούσαν το σχολικό βιβλίο, ενώ μια ατυχής διατύπωση στο ερώτημα Δ3 του μαθήματος οδήγησε αρκετούς καλούς μαθητές σε λάθος λύση.
Την ίδια ώρα, ερώτηση στη Βουλή για εκτός ύλης θέμα στο μάθημα της Ηλεκτρολογίας, στο οποίο εξετάστηκαν οι υποψήφιοι της τεχνολογικής κατεύθυνσης, του κύκλου τεχνολογίας και παραγωγής, κατέθεσε ο τομεάρχης Παιδείας της Ν.Δ., Θεόδωρος Φορτσάκης. Πρόκειται για το θέμα Β3 με αυξημένη βαθμολογική βαρύτητα το οποίο, σύμφωνα με καταγγελίες εκπαιδευτικών και γονέων, ήταν εκτός ύλης. Μάλιστα, ούτε στο διδακτικό εγχειρίδιο φαίνεται να αναπτύσσεται σχετικό θέμα.
Ημερησία