Ειδήσεις

Ασκήσεις ψυχραιμίας: Ψάχνουν λύσεις ανεφοδιασμού οι ξενοδόχοι-120.000 τουρίστες πάνω στη Ρόδο

Επείγουσες λύσεις αναζητούν οι ξενοδόχοι ανά την Ελλάδα στο μέγιστο θέμα της επάρκειας προϊόντων, το οποίο φαίνεται να πλήττει περισσότερο τις μεγάλες μονάδες κυρίως στη νησιωτική Ελλάδα.
«Αυτή την στιγμή φιλοξενούμε στα ξενοδοχεία μας 2.500 τουρίστες και η επάρκεια των προϊόντων μας είναι έως την επόμενη εβδομάδα. Μόνο η Ρόδος φιλοξενεί αυτή την στιγμή 120.000 τουρίστες και υπό τις παρούσες συνθήκες είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε εισαγωγές», επισημαίνει στο newmoney.gr μεγαλοξενοδόχος του νησιού.
Αναζητώντας λύση στο πρόβλημα, οι Ελληνες ξενοδόχοι έχουν έρθει σε επαφή με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για την εξασφάλιση των απαραίτητων εγκρίσεων ώστε να διευκολυνθούν οι εισαγωγές προϊόντων τουλάχιστον για τις πιο τουριστικές περιοχές, ενώ μία ακόμη λύση που έχει πέσει στο τραπέζι, έως ότου εξομαλυνθεί η κατάσταση είναι να ζητείται από τους ξένους τουριστικούς πράκτορες που διατηρούν γραφεία στην Κύπρο να πραγματοποιούν εκεί τις πληρωμές, ώστε να πληρώνονται μέσω Κύπρου οι προμηθευτές. Επιπλέον, αξιοποιείται στο μέγιστο η δυνατότητα να απευθύνονται οι ξενοδόχοι στην τοπική αγορά, από την οποία, ούτως ή άλλως προέρχεται μεγάλο μέρος των προμηθειών τους, ενώ μία ακόμη εναλλακτική είναι και το ”σπάσιμο” των παραγγελιών σε μικρότερες.

Ασκήσεις …ψυχραιμίας
Η ζοφερή κατάσταση την οποία αντιμετωπίζουν οι Ελληνες ξενοδόχοι είναι εμφανής και από τις ασκήσεις …ψυχραιμίας- συνεργασίας που πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα:
Η Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας και ο πρόεδρος της κ. Γιώργος Ζαφείρης επισημαίνουν ενδεικτικά: «Την τελευταία πενταετία έχουμε περάσει από πολλές δυσκολίες οι οποίες αφορούσαν την έλλειψη ρευστότητας, τα εργασιακά προβλήματα, την στασιμότητα στις κρατήσεις μας. Οι δυσκολίες αυτές είχαν πάρα πολλές φορές αβεβαιότητα αλλά παρόλα ταύτα δεν βρεθήκαμε ποτέ «πρόσωπο με πρόσωπο» με την σημερινή σχεδόν ολοσχερή έλλειψη χρημάτων και την παρούσα κατάσταση σχεδόν μηδενικών κρατήσεων. Είναι ίσως η πρώτη φορά που πέρα από τα επιμέρους προβλήματα, το πρόβλημα είναι ακριβώς κοινό για όλους και υπάρχει μια κοινή απάντηση. Πρέπει με όλες μας τις δυνάμεις να συνεχίσουμε να υπηρετούμε αυτό που ξέρουμε πολύ καλά να κάνουμε: να υπηρετούμε την φιλοξενία. Φαινόμενα όπως αυξήσεις τιμών, η άρνηση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η άρνηση μίσθωσης δωματίου λόγω της μη ικανότητας αποστολής προκαταβολής από τον πελάτη, η άρνηση υπαλλήλου να δώσει ρέστα σε λογαριασμό, δεν πρέπει να εμφανιστούν στην περιοχή μας».
Αντίστοιχα, η συνεχής ενημέρωση, η επικοινωνία με φορείς που άπτονται του τουρισμού και η προώθηση εντύπου στους συνεργάτες του εξωτερικού με το οποίο οι τουρίστες ενημερώνονται ότι οι διακοπές τους στην περιοχή είναι διασφαλισμένες, είναι οι βασικές ενέργειες στις οποίες προβαίνουν η Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας, η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Πιερίας και η Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Πιερίας, Πέλλας και Ημαθίας, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις της κατάστασης στη χώρα στον τουρισμό. «Εφιστούμε την προσοχή σε όλους τους επαγγελματίες που σχετίζονται με το τουριστικό προϊόν, εστιάτορες, εμπόρους, οδηγούς ταξί, ιδιοκτήτες πρατηρίων υγρών καυσίμων, όλους όσους γενικότερα παρέχουν υπηρεσίες, να διευκολύνουμε την διαμονή των επισκεπτών που βρίσκονται στον τόπο μας».

newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου