Η Sojern, διεθνής κορυφαία πλατφόρμα επιδόσεων τουριστικού μάρκετινγκ, κυκλοφόρησε την έκθεσή της “Q2 Global Travel Insights”, με βάση την ενδελεχή ανάλυση των προθέσεων περισσότερων από ένα δισ. ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο.
Σε γενικές γραμμές, η Αϊτή “αναδύεται” και πάλι ως ένας από τους Top20 προορισμούς για τους Αμερικανούς, η Κούβα συνεχίζει να αυξάνει τη δημοτικότητά της σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ τα μετά το Ραμαζάνι ταξίδια στη Μέση Ανατολή βρίσκονται στα ύψη.
Σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, οι τουρίστες, σε όλες τις περιοχές υπό εξέταση, αναζήτησαν προορισμούς πιο κοντά στον τόπο κατοικίας τους, αποφεύγοντας τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, προς όφελος των εγχώριων και περιφερειακών ταξιδιών. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί σε αναζητήσεις το β’ τρίμηνο του 2915 ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ισπανία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία, η Ελλάδα και η Ρωσία. Η τελευταία επανήλθε στη λίστα μετά από διακοπή τεσσάρων μηνών, αντικαθιστώντας την Ταϊλάνδη στη λίστα.
Η Ελλάδα παραμένει μαγνήτης τουριστών, παρά τα οικονομικά προβλήματα
Κατά τα τελευταία δύο τρίμηνα του έτους, η Ελλάδα παρέμεινε στο Top10 των πιο δημοφιλών προορισμών παγκοσμίως, και στο Top10 των πιο δημοφιλών προορισμών για τους Ευρωπαίους, αν και υποχώρησε κατά τέσσερις θέσεις, στην όγδοη θέση το τελευταίο τρίμηνο. Μετά την ανακοίνωση του δημοψηφίσματος, οι αριθμοί πρόθεσης ταξιδιού στην Ελλάδα μειωθηκαν κατά περίπου 23% σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά, από την 8η Ιουλίου, η Sojern έχει ήδη ενδείξεις ανάκαμψης του τουριστικού ενδιαφέροντος.
traveldailynews.gr