Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της παραχώρησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων θα προσφύγει μέχρι τον Οκτώβριο η διοίκηση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Προσφυγή κατά της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων θα καταθέσει μέχρι τον Οκτώβριο η διοίκηση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), όπως υποστήριξε σε συνέντευξη Τύπου. Η διοίκηση της ΟΣΥΠΑ ζήτησε από την κυβέρνηση να μην προχωρήσει τον σχετικό διαγωνισμό, μολονότι η ολοκλήρωσή του περιλαμβάνεται στη συμφωνία με τους δανειστές. Οι ίδιοι υποστήριξαν πως πρόκειται για ξεπούλημα, ενώ το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως στη συνέντευξή Τύπου παραβρέθηκε και ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Ο κ. Σπίρτζης είπε πως ο διαγωνισμός για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων σε σχήμα υπό τη γερμανική Fraport θα προχωρήσει, αν και η κυβέρνηση διαφωνεί.
Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος είπε πως η προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ενωσης θα γίνει επειδή «η εταιρεία που διεκδικεί τα αεροδρόμια έχει ως βασικό μέτοχο το Γερμανικό Δημόσιο». Στην ΟΣΥΠΑ υποστηρίζουν πως στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων παραδέχονται πως το εφάπαξ ποσό που θα λάβει (περί το 1,2 δισ. ευρώ) θα καλύψει την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους και όχι την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων, εξέλιξη που αποτελεί παράβαση της κοινοτικής νομοθεσίας για την ανταποδοτικότητα των αερολιμενικών τελών.
Τονίζουν, επίσης, ότι οι επενδύσεις των 330.000.000 ευρώ αντιστοιχούν σε 5.800.000 ευρώ για κάθε αεροδρόμιο ανά έτος, ενώ την ίδια στιγμή μόνο για τη βαριά συντήρηση των αεροδρομίων απαιτούνται 5.000.000 ευρώ ανά αεροδρόμιο. Πρόσθεσαν, επίσης, πως το Δημόσιο εισπράττει σήμερα 450.000.000 ευρώ ετησίως, δηλαδή περισσότερα χρήματα από την υποχρέωση επένδυσης των 330.000.000 ευρώ που θα καταβάλει ο ιδιώτης για να εκμεταλλεύεται για 50 χρόνια τα κρατικά αεροδρόμια.
Στην ΟΣΥΠΑ κράτησαν αποστάσεις από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι προχωρούν σήμερα σε τετράωρη στάση εργασίας με αποτέλεσμα την ακύρωση πτήσεων. Μάλιστα, σε επιστολή προς τον κ. Σπίρτζη, επισημαίνουν πως θεωρούν απαράδεκτο τη χρονική περίοδο που η χώρα μας βρίσκεται σε αυτή τη δεινή θέση, οι «συνάδελφοι» ελεγκτές να διεκδικούν τη διάσπαση της υπηρεσίας, δήθεν συμμορφούμενοι με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.