Τη δυνατότητα να προχωρούν «σε πώληση εμπορευμάτων ή η παροχή υπηρεσιών με μειωμένες τιμές καθ’όλη τη διάρκεια του έτους χωρίς υποχρέωση προηγούμενης γνωστοποίησης» δίνει πλέον στις επιχειρήσεις το νέο Μνημόνιο.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΟΣΑ έχει προτείνει την πλήρη απελευθέρωση των εκπτώσεων – προσφορών. Δηλαδή η κάθε επιχείρηση να πραγματοποιεί εκπτώσεις όποτε αυτή επιθυμεί και να μην καθορίζονται από το κράτος όπως ισχύει σήμερα.
Αν και στις επίμαχες διατάξεις προβλέπεται ότι θα παραμείνουν οι ισχύουσες τέσσερις εκπτωτικές περίοδοι (χειμερινές, καλοκαιρινές ενδιάμεσες ανοιξιάτικες, ενδιάμεσες φθινοπωρινές) οι επιχειρήσεις αποκτούν πλέον την δυνατότητα να προχωρούν σε εκπτώσεις ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Με άλλη διάταξη καταργείται, τέλος, η υποχρέωση διατήρησης προς πώληση μεμονωμένων τεμαχίων προϊόντος που αποτελεί μέρος προωθητικής ενέργειας, η οποία προϋποθέτει την αγορά δύο συσκευασιών.
ΑΠΕ-ΜΠΕ