Ειδήσεις

Σύλλογος εργαζομένων ΥΠΑ ΚΑ “Διαγόρας” Ρόδου: “Ξανά στο σκοτάδι”

Ξανά στο Σκοτάδι:

Οι πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις δυστυχώς επαναπάτρισαν τις δυνάμεις εκείνες που με τόσο κόπο και αγωνία πασχίσαμε όλοι (εργάτες, μικρομεσαίοι, επιχειρηματίες, υπάλληλοι, αγρότες κ.α.) να αποπέμψουμε. Προς στιγμή νομίσαμε ότι το είχαμε πετύχει. Δυστυχώς οι δυνάμεις που επιθυμούν την πλήρη αποικιοποίηση της Χώρας μέσω του ελέγχου κάθε μορφής παραγωγής πλούτου και οικονομικής δυναμικής αντεπιτέθηκαν ενώ οι εντεταλμένοι από εμάς πολιτικοί υπερασπιστές της Χώρας πτοήθηκαν και απλά συμβιβάστηκαν.
Τα τελευταία χρόνια είδαμε την οικονομία να συντρίβεται, τα όνειρα του λαού να διαλύονται οι επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά να χρεοκοπούν και τη χώρα να φορτώνεται χρέη δισεκατομμυρίων. Οι περικοπές δαπανών που επιβλήθηκαν και σε άλλες χώρες παρέτειναν και βάθυναν την ύφεση ενώ στις χώρες που ανέκαμψαν όπως η Ιρλανδία, η ανάκαμψη δεν συνέβη χάρη σε αυτήν την πολιτική αλλά σε πείσμα της.
Οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια παρακολουθούν με μεγάλη έκπληξη την απόλυτη μεταστροφή της κυβερνητικής πολιτικής στο θέμα της υπεράσπισης των κύριων εισόδων της χώρας, οι οποίες τώρα παραχωρούνται με την ίδια σύμβαση που προεκλογικά είχε καταγγελθεί από τα κόμματα της σημερινής συμπολίτευσης. Βλέπουμε επίσης τους Γερμανούς να ζητούν ακόμα περισσότερα αμφισβητώντας ακόμα και τις συμφωνίες που οι ίδιοι έκαναν με την κυβέρνηση Σαμαρά/Βενιζέλου για την «πώληση» των περιφερειακών αεροδρομίων. (http://www.protothema.gr/economy/article/501701/alaloum-tora-ta-xanaspan…) Φυσικά το διακύβευμα είναι να πληρώσουν ακόμα λιγότερα από όσα συμφώνησαν. Κατά την εκτίμηση μας όσο πιο πολύ υποχωρεί η κυβέρνηση τόσο πιο πολύ μεγαλώνει η αδηφαγία της σύγχρονης αποικιοκρατίας. Αν μπορέσουν θα τα πάρουν και τζάμπα. Κλασικό παράδειγμα αποτελεί το Ελ. Βενιζέλος όπου οι εκεί ιδιώτες «έφαγαν» πάνω από 500 εκ ευρώ οφειλόμενα προς το ελληνικό Δημόσιο, ενώ -όπως επανειλημμένα έχουμε επισημάνει- η τιμολογιακή τους πολιτική οδήγησε σε κάθετη πτώση την κίνηση του Αερολιμένα Αθηνών. Αυτές είναι, κύριοι της κυβέρνησης, οι προοπτικές των ιδιωτικοποιήσεων, και αν οδηγηθούμε σε ανάλογα αποτελέσματα και στα περιφερειακά αεροδρόμια, να αναλάβετε ηθικά, πολιτικά και ατομικά τις ευθύνες των αποφάσεων σας. Εξ άλλου για ποια ιδιωτικοποίηση μιλάμε όταν ο αγοραστής είναι αμιγώς Γερμανική κρατική εταιρεία; Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και το γερμανικό κόμμα της αριστεράς Die Linke μέσα στην γερμανική βουλή «Πώς είναι δυνατόν να ιδιωτικοποιούνται ελληνικά αεροδρόμια από μια γερμανική εταιρεία κρατικών συμφερόντων;»
(http://www.protothema.gr/politics/article/501724/spd-kata-die-linke-htup…) Μήπως αντί για ιδιωτικοποίηση έχουμε τη Νέα Αποικιοκρατία;
Θυμόμαστε, αγαπητοί αναγνώστες, τους Δωδεκανήσιους πολιτευτές των ΑΝΕΛ και ΣΥΡΙΖΑ να υπόσχονται ότι τα περιφερειακά αεροδρόμια δεν θα παραχωρηθούν. Τους απευθύνουμε και τώρα ύστατη έκκληση να ακυρώσουν αυτό το εγχείρημα και να κάνουν ό,τι μπορούν για να διασώσουν το κοινωνικό πρόσωπο της κυβέρνησης μεριμνώντας και για την τύχη και το μέλλον των εργαζομένων σε αυτά. Είναι πολλές οι περιπέτειες που περάσαμε τα τελευταία πέντε χρόνια και είναι συγκλονιστικά απογοητευτική η διάψευση της ελπίδας που με τόσο αγώνα φύτρωσε μέσα από τα αποτελέσματα των τελευταίων κοινοβουλευτικών εκλογών και του δημοψηφίσματος.

Υπεύθυνα

εκ του Δ.Σ

Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας

Φώτης Λουλουδάκης Υπαπαντή Κουλλιά

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου