Την αισιοδοξία του ότι θα κλείσει η συμφωνία της χώρας με τη Fraport σε ό,τι αφορά τα περιφερειακά αεροδρόμια εξέφρασε ο πρόεδρος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), Στέργιος Πιτσιόρλας. Ο πρόεδρος του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, μιλώντας στους New York Times (ΝΥΤ), ανέφερε ότι παρά τις όποιες διαφωνίες της τελευταίας στιγμής υπήρξαν στο παρελθόν, η συμφωνία με τη Fraport παραμένει σε ισχύ και ο ίδιος αναμένει να λάβει σάρκα και οστά μέχρι το τέλος του έτους.
Ο κ. Πιτσιόρλας εμφανίσθηκε υπέρμαχος της συμφωνίας, σημειώνοντας ότι η βάση της ελληνικής οικονομίας είναι ο τουρισμός και ότι η χώρα «έχει ανάγκη μιας δραστικής βελτίωσης των υποδομών της».
Το δημοσίευμα των ΝΥΤ εστιάζεται στις αδυναμίες των ελληνικών αεροδρομίων και ειδικά σε εκείνες του αερολιμένα Κέρκυρας. Οι συντάκτες του επικρίνουν το γεγονός ότι ο αεροδιάδρομος διασταυρώνεται με οδικό άξονα, ο οποίος κλείνει κατά την προσγείωση και απογείωση αεροσκαφών.
Επίσης, το δημοσίευμα εστιάζεται στις αντιδράσεις ορισμένων φορέων της νήσου, όπως της δημοτικής αρχής, των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας. Μάλιστα, ο συντάκτης του δημοσιεύματος εκτιμά ότι η έκβαση της συμφωνίας για τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας θα κρίνει το κατά πόσον η χώρα θα μπορέσει να ικανοποιήσει τα προαπαιτουμένα για την υλοποίηση της τελευταίας συμφωνίας του περασμένου Ιουλίου.
Το δημοσίευμα εστιάζεται και στη Fraport, που ως γερμανική εταιρεία μοχλεύει τις αντιδράσεις των πολεμίων της ιδιωτικοποίησης.
Επισημαίνεται, ωστόσο, ότι αναλαμβάνοντας η εταιρεία δύο περιφερειακά αεροδρόμια στη Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς) εκτόξευσε τις αφίξεις τουριστών από 500.000 το 2007 σε 3,5 εκατ. μέχρι το 2014.
Καθημερινή