Ειδήσεις

Περιπετειώδης η μεταφορά των μηχανημάτων της ΔΕΗ στο νέο εργοστάσιο!

Ξεκίνησε χθες η μεταφορά των μηχανημάτων της ΔΕΗ στο νέο εργοστάσιο. Περιπετειώδης η μεταφορά. Μια περιπέτεια απ’ αυτές τις απίστευτες, ελληνικές και η οποία εξελίσσεται στο Κιοτάρι.  Τα μηχανήματα- τέρατα, 350 τόνων και ύψους 8 μέτρων,  ήταν αδύνατον να περάσουν από την κεντρική οδό εξαιτίας και της ύπαρξης γέφυρας σε ξενοδοχειακή μονάδα.  Όπως δήλωσε στην «δ» υπεύθυνος της εταιρείας ΤΕΡΝΑ, η οποία έχει αναλάβει την μεταφορά των μηχανημάτων, προτάθηκε στο ξενοδοχείο, να γκρεμιστεί  και να ξαναχτιστεί και μάλιστα να γίνει μεταλλική αυτή την φορά. Η απάντηση του ξενοδοχείου ήταν αρνητική. Μετά από αυτό, προτάθηκε να κάνουν μια μικρή παράκαμψη μέσα από τον χώρο του ξενοδοχείου, γκρεμίζοντας ένα μικρό κομμάτι της μάντρας του, το οποίο και θα αποκαθιστούσαν μετά. «Όχι» ήταν ξανά η απάντηση.  Η λύση,  ήταν να χρησιμοποιηθεί ο παράλληλος δρόμος  της εθνικής  Ρόδου-Λίνδου, ώστε να παρακαμφθεί ο σκόπελος της γέφυρας και αμέσως μετά από αυτήν,  να ξαναβγεί το μηχάνημα στην εθνική. Εδώ όμως υπήρχε άλλο πρόβλημα. Το παλιό ιταλικό γεφύρι που υπάρχει σε αυτό το κομμάτι του δρόμου και το οποίο θα κατέρρεε κάτω από το βάρος 350 τόνων. Βρέθηκε η λύση μιας ειδικής μπάρας. Μια μπάρα που είναι σαν ένα γεφύρι πάνω από το γεφύρι για να αποφευχθεί το πρόβλημα. Περνά το μηχάνημα από εκεί και μετά από 200 περίπου μέτρα ξαναβγαίνει στην Ρόδου-Λίνδου. Που σημαίνουν όλα αυτά ένα κόστος παραπάνω από 500.000 ευρώ, για τα υλικά της μπάρας τα οποία είναι ειδικά,  αλλά και για ειδικό όχημα πάνω στο οποίο ακουμπά το μηχάνημα για να περάσει την μπάρα. Αυτό το ειδικό όχημα είναι τηλεκατευθυνόμενο, κινείται φοβερά αργά και γι’ αυτό τον λόγο, μόλις το μηχάνημα περάσει την «γέφυρα των στεναγμών» σε μια αλάνα αλλάζει… όχημα. Εχει διαμορφωθεί κάτι σαν εργοτάξιο, για να μεταφερθεί το τέρας-μηχάνημα στο όχημα που θα το πάει πια στον προορισμό του πιο γρήγορα. Αλλα 5 μηχανήματα πρόκειται να μεταφερθούν  με τον ίδιο περιπετειώδη τρόπο. Ένα κάθε δύο ημέρες είναι στους σχεδιασμούς . Οι διακοπές ρεύματος στις περιοχές Λάρδο, Κιοτάρι, Ασκληπειό, Γεννάδι, καθημερινές και πολύωρες (8-2). Κι αυτό, γιατί υπάρχουν σημεία στον δρόμο που χρειάζεται οι εναερίτες της ΔΕΗ να σηκώσουν καλώδια για να περάσει από κάτω το μηχάνημα. Ισως,  να χρειαζόταν ο μισός χρόνος διακοπών εάν δεν χρειαζόταν η μισή ημέρα για να περάσει την παράκαμψη κι άλλη μισή να αλλάζει όχημα για να συνεχίσει . Ισως και μισές ημέρες, εάν μπορούσαν να μεταφερθούν 2 μηχανήματα την ημέρα.  Υ.Γ. Οι τεχνικοί οι οποίοι εξέταζαν τους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσει το μηχάνημα να περάσει την γέφυρα, βρέθηκαν μπροστά σε μια έκπληξη. Σε ένα… τούνελ που περνά κάτω από την εθνική οδό, λίγο πριν την γέφυρα, και το οποίο συνδέει υπόγεια ένα ξενοδοχείο που βρίσκεται στην Ρόδου – Λίνδου με την παραλία του Κιοταρίου..

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου