Πιο ψηλά από τους ανταγωνιστές της χώρας μας βρίσκεται ο δείκτης ικανοποίησης των τουριστών από τα ελληνικά ξενοδοχεία. Ειδικότερα τον Νοέμβριο του 2015 ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης (GRI: Global Review Index) πελατών ξενοδοχείων για την Ελλάδα βρίσκεται στο 84,9%, σημαντικά υψηλότερα από τον δείκτη των ανταγωνιστών (81,4%). Επίσης, είναι σημαντικό ότι και οι επιμέρους δείκτες όπως η σχέση ποιότητας τιμής, εξυπηρέτηση, δωμάτιο και καθαριότητα, κινούνται σε υψηλότερα ποσοστά στην Ελλάδα σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης βρίσκεται η Ήπειρος με ποσοστό 89,8% και ακολουθούν οι Κυκλάδες με ποσοστό 88,3%. Επίσης, πολύ υψηλό ποσοστό ικανοποίησης (88,1%) έχουν και οι πελάτες των ξενοδοχείων 5*. Η Σαντορίνη, η Μύκονος, οι Κυκλάδες, η Κρήτη, η Χαλκιδική, τα Δωδεκάνησα και το Ιόνιο υπερτερούν έναντι των ανταγωνιστικών τους προορισμών. Η Αθήνα υστερεί μόνο έναντι της Κωνσταντινούπολης και υπερτερεί στη σύγκριση με τη Ρώμη και τη Βαρκελώνη. Η Θεσσαλονίκη έχει δείκτη ποιότητας 80,4% και υπερτερεί έναντι των ανταγωνιστών. Η Κύπρος υπερτερεί έναντι όλων των ανταγωνιστικών προορισμών. Στη κατηγορία ‘δωμάτιο’ η Αθήνα αξιολογείται με ποσοστό 76,0% και ακόμα πιο χαμηλά βρίσκεται η Θεσσαλονίκη με ποσοστό 75,8% Στα γραφήματα που ακολουθούν αποτυπώνεται ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης (GRI: Global Review Index) πελατών ξενοδοχείων για το μήνα Νοέμβριο του 2015. Tα γραφήματα βασίζονται σε αξιολογήσεις από 11.936 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 68.857 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών και προέρχονται από το σύστημα της Review Pro.
bluebirds.gr