Ειδήσεις

Συγκροτήθηκε επιτροπή για την εισφορά σε γη ή χρήμα από ξενοδοχειακές μονάδες

Στη συγκρότηση ομάδας εργασίας για την εξέταση των εκκρεμοτήτων υποχρεώσεων εισφοράς σε γη ή σε χρήμα, από άδειες ανέγερσης ξενοδοχειακών μονάδων, προχώρησε χθες ο δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος.
Θυμίζουμε ότι μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Δήμου Ρόδου έχει ανακύψει διαφωνία σχετικά με την αρμοδιότητα επιβολής πράξεων για την καταβολή της εισφοράς γής σε χρήμα από ξενοδόχους, με την πρώτη υπηρεσία να θεωρεί ότι έχει σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία την αποκλειστική ευθύνη και αντιστρόφως.
Στην απόφαση του Δημάρχου αναφέρονται τα εξής:
Ο Δήμαρχος
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α’/87/7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».
2. Τις πολεοδομικές διατάξεις και νομοθεσία περί της υποχρέωσης εισφοράς σε γη ή χρήμα, ξενοδοχειακών μονάδων.
3. Την ανάγκη διασφάλισης των συμφερόντων του Δήμου Ρόδου.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Τη συγκρότηση ομάδας εργασίας για την εξέταση των εκκρεμοτήτων υποχρεώσεων εσιφοράς σε γη ή χρήμα, από άδειες ανέγερσης ξενοδοχειακών μονάδων από τους κάτωθι :
1) Γιώργος Κακούλης, Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Αστικής ανάπλασης, Πολεοδομικών Εφαρμογών και Μεσαιωνικής Πόλης και Μνημείων.
2) Άννα Παρασκευοπούλου, ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Προϊσταμένη Δ/νσης Πολεοδομικών Εφαρμογών (Υπηρεσία Δόμησης).
3) Γιώργος Χατζάκης, ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Προϊστάμενος Δ/νσης Μεσαιωνικής Πόλης και Μνημείων.
4) Δημήτρης Σαλαμαστράκης, ΠΕ Νομικών, στέλεχος Νομικής Υπηρεσίας.
Πρόεδρος της παραπάνω ομάδας εργασίας ορίζεται ο Αντιδήμαρχος κ. Γιώργος Κακούλης.
Η παραπάνω ομάδα εργασίας οφείλει σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου :
Α) Να εξετάσει το νομικό πλαίσιο που διέπει την υποχρέωση εισφοράς σε γη ή χρήμα από την έκδοση αδειών ανέγερσης ξενοδοχειακών μονάδων, καταθέτοντας συνοπτικό κείμενο με την ακριβή διαδικασία και τις υποχρεώσεις των εμπλεκόμενων φορέων και υπηρεσιών τους.
Β) Να εξετάσει την πορεία των υποθέσεων που έχουν ήδη εξεταστεί από την Επιτροπή Καθορισμού Τιμήματος Ακινήτων και Κινητών Πραγμάτων του Δήμου Ρόδου και να καθορίσει τα επόμενες ενέργειες που πρέπει να προβούν οι υπηρεσίες του Δήμου.
Γ) Να εξετάσει την πορεία των υπολοίπων υποθέσεων, που δεν έχουν ακόμη εξεταστεί από την Επιτροπή Καθορισμού Τιμήματος Ακινήτων και Κινητών Πραγμάτων του Δήμου Ρόδου και να καθορίσει τα επόμενες ενέργειες που πρέπει να προβούν οι υπηρεσίες του Δήμου, καταθέτοντας παράλληλα αναλυτική κατάσταση στον Δήμαρχο και στις αρμόδιες υπηρεσίες για την άμεση ενεργοποίηση τους.
Ημερομηνία περαίωσης της αποστολής της ομάδας εργασίας, όπως περιγράφεται παραπάνω στα σκέλη Α και Β, ορίζεται η 29η Ιανουαρίου 2016 και για το σκέλος Γ, η 26η Φεβρουαρίου 2016.
Οι παραπάνω υπάλληλοι θα απασχολούνται κατά κύριο λόγο για τους σκοπούς της παραπάνω ομάδας εργασίας, στο πλαίσιο των υπαλληλικών τους καθηκόντων, εντός του ισχύοντος ωραρίου τους, χωρίς να δικαιούνται επί πλέον αμοιβή».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου