Με την ευχή μας για ένα καλό Σαββατοκύριακο, σας δίνουμε «δουλειά για το σπίτι», αποκαλύπτοντας κατ’ αποκλειστικότητα, τις δύο μελέτες, συνολικά 700 περίπου σελίδων, που ετοίμασαν η Marketing Greece και το insete για το Marketing Plan του Τουριστικού Προϊόντος του Νoτίου Αιγαίου, καθώς και τον Οδικό Χάρτη 2015-2020.
Πρόκειται για μια πολύ λεπτομερή δουλειά, που αναλύει σε βάθος τις αγορές στόχους της ΠΝΑΙ, τόσο για τα Δωδεκάνησα, όσο και για τις Κυκλάδες, καθώς και τα προσφερόμενα προϊόντα των νησιών.
Μάλιστα γίνεται και ανάλυση των ανταγωνιστικών προορισμών σε πολλές χώρες, αλλά και για τα μεγέθη του Τουρισμού στην Περιφέρεια και την συμβολή του.
Βάσει των στοιχείων του 2014, τα Δωδεκάνησα δέχονται πολύ περισσότερες διεθνείς αφίξεις από ό,τι οι Κυκλάδες.
Ο αριθμός των ξενοδοχείων στα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες είναι στα ίδια περίπου επίπεδα. Ωστόσο, στις Κυκλάδες οι μονάδες ενοικιαζόμενων δωματίων είναι 3,5 φορές περισσότερες από ό,τι στα Δωδεκάνησα.
Κυριότερες αγορές για τα Δωδεκάνησα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρωσία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Σουηδία.
Για τις Κυκλάδες, κυριότερες αγορές είναι το Ηνωμένο βασίλειο, η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ και η Αυστραλία.
money-tourism.gr