Την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» ενισχύει φέτος η διοίκηση της Google προκειμένου να βοηθήσει τους επαγγελματίες των τουριστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες τους μέσω του διαδικτύου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Παράλληλα, αυτό θα επιτευχθεί με τη δημιουργία νέων σεμιναρίων και εκπαιδευτικών εργαλείων σε συνεργασία, με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Ενώ η Google ανακοίνωσε την υλοποίηση δωρεάν πλατφόρμας διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό.
Ειδικότερα η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι:«Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Επιπλέον οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau)».
«Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις, επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου αλλά και όσοι επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο, μπορούν να ενημερώνονται αναλυτικά για το πρόγραμμα εκπαιδεύσεων στην περιοχή τους, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της πρωτοβουλίας – greektourism.withgoogle.com. Επιπλέον μέσω της ίδιας ιστοσελίδας, μπορούν να εγγραφούν δωρεάν για να παρακολουθήσουν τα ειδικά σεμινάρια διαδικτυακής εκπαίδευσης της πλατφόρμας.Μεταξύ άλλων μία ομάδα 20 νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας για να συζητήσουν με τους εκπροσώπους των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων. Ακόμη η ομάδα αυτή μέσω εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων και ομαδικών σεμιναρίων, σκοπεύει να εξηγήσει στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσει στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων», προστίθεται στο σχετικό δημοσίευμα.
Αξιοσημείωτο είναι δε ότι ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς το 37% των πωλήσεων των τουριστικών πακέτων στην Ευρώπη πραγματοποιείται πλέον διαδικτυακά.
Πάντως αύξηση 19% σημειώνουν φέτος οι συνολικές αναζητήσεις για τα τουριστικά πακέτα της χώρας με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”) σε σχέση με πέρυσι. Ενώ αύξηση 72% καταγράφουν οι αναζητήσεις για τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας μέσω κινητών συσκευών το 2016 σε σχέση με την περσινή σεζόν .
Από την άλλοι πλευρά οι εκπρόσωποι ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των ιδιοκτήτων των καταλυμάτων της χώρας χρησιμοποιεί το διαδίκτυο προκείμενου να πραγματοποιούνται προκρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους.
Ενώ μέχρι σήμερα περισσότεροι από 10.000 Έλληνες επιχειρηματίες έχουν λάβει εκπαίδευση στα ψηφιακά εργαλεία της Google και στόχος είναι να τριπλασιαστεί αυτός ο αριθμός.
enikonomia.gr