Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού σχεδίου του, ο όμιλος ΤUI εστιάζει στην ενίσχυση των ξενοδοχειακών του αλυσίδων. Τα επόμενα χρόνια θα αυξήσει σημαντικά τον διεθνή αριθμό των ξενοδοχείων που λειτουργούν με τις επωνυμίες RIU, Robinson, TUI Blue και TUI Magic Life, καθώς και αυτών που λειτουργούν ως Concept hotels με τις επωνυμίες Sensatori, Sensimar και Family Life, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα θα αντικατοπτρίζεται πλέον και στα ιδιόκτητα αεροσκάφη της TUI. Συνολικά 7 αεροπλάνα θα φέρουν στην εξωτερική διακόσμηση τους τα σήματα των ξενοδοχειακών Βrands της TUΙ, αναλαμβάνοντας έτσι ρόλο “Brand Ambassador”.
“Οι ισχυρές ξενοδοχειακές αλυσίδες της TUI και τα Concept Hotels αποτελούν σήμα κατατεθέν της TUI σε όλο τον κόσμο. Με αυτές της ξενοδοχειακές αλυσίδες δημιουργούμε ξεχωριστές ταξιδιωτικές εμπειρίες για τους πελάτες μας και διαφοροποιούμαστε έναντι των ανταγωνιστών μας. Η TUI προσφέρει υπηρεσίες σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής εμπειρίας του πελάτη από την εξυπηρέτηση έως την πτήση και τα ξενοδοχεία, προσφέροντας έτσι μια συνολική εμπειρία μέσα από ένα ενιαίο ταξιδιωτικό προϊόν.
Αυτό το ισχυρό ενιαίο σύνολο υπηρεσιών υπογραμμίζουμε τώρα και με τα αεροπλάνα μας. Τα καθιστούμε “Brand Ambassadors” για τα ξενοδοχεία μας”, δήλωσε ο κ. Fritz Joussen, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου TUI.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, σε πανηγυρική εκδήλωση που έλαβε χώρα σήμερα το πρωί στο αεροδρόμιο του Αννόβερου στη Γερμανία, εγκαινιάστηκαν τα πρώτα δυο αεροσκάφη που θα φέρουν το ειδικό branding Robinson και TUI Magic Life. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο κ. Fritz Joussen και τα μέλη του Δ/Σ του ομίλου TUI, ο κ. Sebastian Ebel και η Δρ. Elke Eller, καθώς επίσης ανώτερα στελέχη θυγατρικών εταιριών του ομίλου και 400 υπάλληλοι της TUI.
Τα αεροσκάφη τύπου Boeing 737-800 με το ειδικό branding θα μεταφέρουν πελάτες της TUI σε πολλούς προορισμούς της Μεσογείου, καθώς και στην Ελλάδα. Τα αεροσκάφη θα διαφημίζουν τα ξενοδοχειακά brands σε κάθε άφιξη και αναχώρηση. Το πρώτο αεροσκάφος στην Ελλάδα θα προσγειωθεί ήδη το ερχόμενο Σάββατο 16/04 στο αεροδρόμιο της Ρόδου και θα φέρει το ειδικό branding των ξενοδοχείων TUI Magic Life.
Ο κ. Μιχάλης Μαυρόπουλος, Περιφερειακός Διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου της TUI Destination Services δήλωσε: “Διαθέτουμε μια ξεκάθαρη στρατηγική ανάπτυξης για την Ελλάδα και θέλουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση στη χώρα. Οι πελάτες μας, μας προτιμούν για την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών και προϊόντων μας. Πάνω σε αυτή τη βάση στηρίζουμε την περαιτέρω ανάπτυξή μας στην Ελλάδα και σε αυτή τη βάση στηρίζεται το ισχυρό όνομα της ΤUI καθώς και η εμπιστοσύνη των πελατών μας. Ακριβώς αυτό είναι το μήνυμα που μεταφέρουν τα αεροσκάφη μας στους προορισμούς της TUI στην Ελλάδα.
euro2day.gr