Το Digital Marketing, κέρδισε το κοινό και τις εντυπώσεις στο ανοιχτό σεμινάριο που διοργάνωσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Τμήμα Τουρισμού, στο ξενοδοχείο Amathus, την Πέμπτη 5 Μαΐου, με θέμα «Data Mediterranean – Digital Tourism» with Trip Advisor. Συνδιοργανωτές ήταν το E-Tourism Frontiers και το Trip Advisor.
Ομιλητές ήταν ο Damian Cook ιδιοκτήτης της E-Tourism Frontiers με μεγάλη εμπειρία ως σύμβουλος digital marketing σε φορείς και εθνικούς οργανισμούς τουρισμού ανά τον κόσμο και ο Chad Shiver destination marketing organisation specialist στο TripAdvisor. Με πολύ παραστατικό τρόπο, σύγχρονες τεχνικές και παραδείγματα, παρουσίασαν τον Ψηφιακό Τουρισμό του σήμερα, τις εμπειρίες, τα social media και apps, που προσδίδουν αξία, στηρίζουν τα brands και δεσμεύουν το κοινό στην επιχείρηση και τον προορισμό.
Το σεμινάριο παρακολούθησαν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον περί τα 200 στελέχη ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων, φορέων τουρισμού, επιχειρηματίες, ειδικοί στις ψηφιακές εφαρμογές, εκπρόσωποι τοπικών αρχών και φορέων.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου στο χαιρετισμό της στην εκδήλωση, δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Ο Τουρισμός αποτελεί το βασικό μοχλό ανάπτυξης για τα νησιά μας. Η ποικιλομορφία των προορισμών και η μοναδικότητα κάθε νησιού της Περιφέρειάς μας, δημιουργούν ένα σύνθετο, αλλά ταυτόχρονα ανταγωνιστικό παζλ για τον ελληνικό τουρισμό. Στοίχημά μας είναι να αναδείξουμε όλο αυτό το τουριστικό μεγαλείο της περιοχής μας, έχοντας στη διάθεσή μας την απαιτούμενη γνώση και τα απαραίτητα εργαλεία.
Με το “Data Mediterranenan with Trip Advisor” η Περιφέρεια προσφέρει σε όσους επαγγελματίες εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο, την ευκαιρία απόκτησης εξειδικευμένης γνώσης σε πρακτικές του ψηφιακού τουριστικού μάρκετινγκ, όπως αυτές διαμορφώνονται και εφαρμόζονται από τους κορυφαίους του είδους».
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, αναφερόμενος στην εκδήλωση τόνισε ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, έχοντας αναγνωρίσει τη μεγάλη δυναμική της τουριστικής ψηφιακής προβολής, πορεύεται για πρώτη φορά συντονισμένα και με μεθοδικότητα σε αυτό το μονοπάτι, κάνοντας χρήση των πλέον σύγχρονων και εξελιγμένων εργαλείων τουριστικού managment. Εμφανίστηκε δε αισιόδοξος για τα αποτελέσματα που θα έχει αυτή η στοχευμένη προβολή για όλα τα νησιά της Περιφέρειας.
«Φιλοξενήσαμε το Data Mediterannean και από τις πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, κρατάμε την κάρτα με τον τίτλο: South Aegean has Performed Amazingly Well in 2016′s Travelers Choices.
Είναι πολύ σημαντική αυτή η διοργάνωση που έφεραν στη Ρόδο η Διεύθυνση Τουρισμού και η Αντιπεριφερειάρχης Μ. Παπαβασιλείου. Το σήμερα του Τουρισμού είναι η ψηφιακή εποχή, στην οποία πέρασε η Περιφέρειά μας με τρόπο μεθοδικό, επιστημονικό και αποτελεσματικό. Το μέλλον της ψηφιακής προβολής όλων των νησιών μας έχει μπει πλέον σε καλό δρόμο, στοχεύοντας σε κορυφαίες επιδόσεις για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου».
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, έγινε από τον Περιφερειάρχη η απονομή των “Best in Greece Travellers Choice Awards” του TripAdvisor σε οκτώ ξενοδοχεία της Ρόδου που πέτυχαν αυτή τη σημαντική διάκριση.
Πρόκειται συγκεκριμένα για τα Lindos Blu, Atrium Platinum Hotel, Hotel Palladium, Elite Suites by Amathus Beach, Aqua Grand Exclusive Deluxe Resort, Mitsis Allila Resort & Spa, Boutique 5, Lindos Mare. Σημειώνεται ότι οι διακρίσεις αυτών των ξενοδοχείων ανακοινώθηκαν και συμπληρώθηκαν από το TripAdvisor μέχρι την ημέρα της εκδήλωσης.
Ο κ. Χατζημάρκος συνεχάρη τους διακριθέντες και δήλωσε ότι τέτοια αποτελέσματα έρχονται κάθε φορά να αποδείξουν τη μεγάλη βαρύτητα που έχει για τον ελληνικό Τουρισμό η περιοχή μας.
«Οποτεδήποτε επιχειρηματολογούμε για τη μεγάλη αξία, τη σημασία και τη βαρύτητα που έχει στην τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας η Περιφέρειά μας, παρουσιάζουμε και τα στοιχεία εκείνα, που το αποδεικνύουν με αδιαφιλονίκητο τρόπο. Για μια ακόμη φορά, τα αποτελέσματα που έρχονται από το εξωτερικό για την περιοχή μας, επιβεβαιώνουν όλα όσα υποστηρίζουμε για το υψηλό επίπεδο του τουριστικού προϊόντος που προσφέρουν τα νησιά μας. Συγχαρητήρια σε όλους για τις σημαντικές αυτές διακρίσεις και είμαι σίγουρος ότι του χρόνου με τη συστηματική δουλειά που γίνεται, θα πετύχουμε όλοι μαζί ακόμη καλύτερα αποτελέσματα».
Την διοργάνωση τόσο στο ανοιχτό σεμινάριο όσο και στο 2ήμερο Data Academy with Trip Advisor που πραγματοποιήθηκε στο Γαλλικό κατάλυμα, ανέλαβε η Praxis Plus με ειδικότητα στο μάρκετινγκ και στρατηγική επικοινωνία. Έδωσε δε το στίγμα της καινοτομίας στο συνέδριο, με την ψηφιακή εφαρμογή cenferience και την διαδραστική επικοινωνία στη διάρκεια του σεμιναρίου, ανάμεσα στη διοργάνωση, τους ομιλητές, το κοινό.
Στη μεγάλη επιτυχία της συνολικής διοργάνωσης Data Mediterranean with Trip Advisor, συνέβαλαν με την άψογη συνεργασία, τις υπηρεσίες και υποδομές που προσέφεραν, το ξεν/χείο Amathus, το Γαλλικό κατάλυμα, το Casino Ρόδου και ο ερασιτέχνης φωτογράφος κ. Βασίλης Καϋμενάκης με έκθεση φωτογραφίας, η ψηφιακή εφαρμογή conferience καθώς και μια ομάδα έμπειρων εξειδικευμένων συνεργατών.