Ειδήσεις

Τα reactions που χρησιμοποιείτε στο Facebook σας «πασάρουν» διαφημίσεις, λέει η βελγική αστυνομία

Ένας τρόπος να αυξήσει τα έσοδα του από τις διαφημίσεις είναι τα νέα κουμπιά των αντιδράσεων που λάνσαρε το Facebook, σύμφωνα με τη βελγική αστυνομία. Τα καινούρια emoticons μπήκαν σε λειτουργία το Φεβρουάριο, για να μεγαλώσουν το εύρος των συναισθημάτων που μπορεί να εκφράσει ένας χρήστης κάτω από κάθε ποστ.

Η αστυνομία του Βελγίου, ωστόσο, προειδοποιεί: Αν είστε μεγάλος φαν, το Facebook έχει ήδη βρει τον τρόπο να παραβιάσει την ιδιωτική σας ζωή για να κερδίσει. Με μία ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της η αστυνομία ισχυρίζεται ότι το δημοφιλές μέσο χρησιμοποιεί τα reactions, έτσι ώστε να συλλέξει πληροφορίες που θα φέρουν στην αρχική σελίδα κάθε χρήστη τις κατάλληλες διαφημίσεις. Προτείνει, μάλιστα, όσοι έχουν προφίλ να μην χρησιμοποιούν τα νέα κουμπιά.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ανακοίνωση, η αντίδραση σε κάθε post φανερώνει πότε ο χρήστης είναι χαρούμενος. Τότε το Facebook βρίσκει την ευκαιρία να παρουσιάσει διαφημιστικό περιεχόμενο που θα διεγείρει την περιέργεια του χρήστη, ο οποίος θα είναι πιο δεκτικός στη διαφήμιση αν έχει καλή διάθεση.

Περιορίζοντας τον αριθμό των αντιδράσεων σε έξι πλέον επιλογές, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, «μετρά» τις σκέψεις του χρήστη ευκολότερα, καθώς χρησιμοποιεί λιγότερο περίπλοκους και πιο αποτελεσματικούς αλγόριθμους, λέει η βελγική αστυνομία, «αποδεικνύοντας» πως όλα είναι μελετημένα.

Πηγή: Independent

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου