Από τα 489 εκατομμύρια ευρώ, που είναι η συνεισφορά του κλάδου της κρουαζιέρας στην ελληνική οικονομία-(στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας Ευρώπης -clia)- τα 110 εκατ. ευρώ προέρχονται μόνο από τη μοναδική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal, με έδρα τον Πειραιά, τόνισε σήμερα στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στον πολυχώρο Piree, ο αντιπροέδρος επιχειρήσεων της Celestyal Γιώργος Κουμπενάς, παρουσιάζοντας μαζί με άλλα στελέχη της εταιρείας τους βασικούς στόχους για την Ελλάδα αλλά και τους νέους προορισμούς.
Απαντώντας στον προβληματισμό πολλών δημοσιογράφων, γιατί ενώ η Ελλάδα έχει τόσα πολλά νησιά και ομορφιές σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν μπορεί να αυξήσει τα έσοδά της από την κρουαζιέρα, η απάντηση, είπε, είναι απλή. «Τα μέγιστα έσοδα που μπορεί να έχει η Ελλάδα από την κρουαζιέρα είναι μέσω εταιρειών που είναι εγκατεστημένες στην Ελλάδα. Η μία και μοναδική εταιρεία αποδεικνύει ότι εν μέσω κρίσης και δυσκολιών μπορεί να φέρει αποτέλεσμα», τόνισε.
Ο κ. Κουμπενάς τόνισε ότι η Celestyal για αναβαθμίσεις μόνο των πέντε πλοίων της σε ελληνικά ναυπηγεία δαπάνησε περίπου 26 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά της έξοδα άγγιξαν τα 33 εκατ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή απασχολεί 300 Έλληνες ναυτικούς στα πλοία της, ενώ στα γραφεία της απασχολεί περίπου 203 εργαζόμενους.
Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises, Πυθαγόρας Νάγος είπε ότι εξωστρέφεια και ποιοτικές υπηρεσίες είναι οι δύο βασικές κατευθυντήριες γραμμές που ακολουθεί η εταιρεία προκειμένου να αυξήσει τα μερίδια της στην αγορά του κλάδου. Προσέθεσε ότι η εταιρία μετά την Κούβα, χαράσσει ρότα και για τις χώρες του Περσικού Κόλπου την ίδια στιγμή που οι τρομοκρατικές επιθέσεις σε Ευρώπη και Τουρκία, το προσφυγικό αλλά και οι αμερικανικές εκλογές έχουν επηρεάσει τους τουρίστες από τις ΗΠΑ που αποτελούν μια σημαντική αγορά.
Τόνισε ότι στο σχεδιασμό που έχει γίνει για την περίοδο 2017-2018 η εταιρεία θα ξεκινήσει τριήμερες και τετραήμερες κρουαζιέρες από το Ντουμπάι σε Φουτζέιρα (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), Μουσκάτ (Ομάν), Άμπου Ντάμπι, Ντόχα (Κατάρ) και Μπαχρέιν.
Οι κρουαζιέρες αναμένεται να ξεκινήσουν τον Νοέμβριο του 2017 και αναμένεται να ολοκληρωθούν στα τέλη Απριλίου 2018. Τα δε μηνύματα που λαμβάνει η εταιρεία σχετικά με το ενδιαφέρον τουριστών χαρακτηρίζονται από τα στελέχη της ως ενθαρρυντικά.
Ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων τόνισε επίσης ότι έμφαση στο σχεδιασμό της εταιρείας για το 2017 δίνεται στη δραστηριοποίηση στην Κούβα όπου αποφασίστηκε η παραμονή του κρουαζιερόπλοιου «Celestyal Crystal» για όλο το χρόνο στην περιοχή, καθώς, όπως ανέφερε, υπάρχει εντυπωσιακή αύξηση και ενδιαφέρον με 12.500 επιβάτες για το 2016 και αύξηση 57% και εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά που φτάνουν τους 39.000 επιβάτες.
Ο κ. Νάγος, επίσης, αναφέρθηκε στους νέους προορισμούς στην Ελλάδα όπου σταθερά επενδύει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, καθώς προστέθηκαν το 2016 το Ναύπλιο, τα Χανιά, ενώ για το 2017 υπάρχει και η Κάλυμνος – προορισμοί που θα προσεγγίζει το νέο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας «Celestyal Nefeli».
Σχετικά με την προέλευση των επιβατών της Celestyal Cruises, επισημάνθηκε, ότι το 20% προέρχεται από την Αμερική εμφανίζοντας μείωση όπως και το ποσοστό από την Λατινική Αμερική που είναι 16%, ενώ αντίθετα το 20% προέρχεται από την Ευρώπη, το 10% από την Ελλάδα και το 9% από την Ασία.
Τα στελέχη της εταιρείας εξέφρασαν συγκρατημένη αισιοδοξία ότι, παρά τα γεγονότα όπως οι τρομοκρατικές επιθέσεις που έπληξαν την Ευρώπη, ο φετινός αριθμός των επιβατών στην Ελλάδα θα πλησιάσει τα περσινά επίπεδα και προσέθεσαν ότι η χώρα μας θεωρείται από τους ξένους τουρίστες μέρος της Ευρώπης – και εάν συμβεί κάτι σε μια ευρωπαϊκή χώρα επηρεάζει αρνητικά και τη χώρα μας.
Η Celestyal Cruises ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει 821 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια για το 2016 παρά τις προκλήσεις και τις αντικειμενικές πιέσεις και δυσκολίες που δέχεται η ευρύτερη περιοχή μας.
Αναμένεται η κίνηση των επιβατών να κυμανθεί πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα με τις αφίξεις να αγγίζουν τις 122.000, που αντιστοιχούν σε 488.000 διανυκτερεύσεις ξένων επιβατών για τη φετινή περίοδο στη χώρα μας.
Για τις πρωτοβουλίες της εταιρείας σε θέματα προώθησης της κρουαζιέρας, αναφέρθηκε η Σαλώμη Πνευματικού, διευθύντρια Marketing, δίνοντας έμφαση στις προσπάθειες που γίνονται για να διατίθενται σταθερά δελεαστικές προσφορές για τους Έλληνες επιβάτες, με κρουαζιέρες που συμπεριλαμβάνουν τα πάντα: διαμονή, διατροφή, όλα τα ποτά, αυθεντική ελληνική διασκέδαση εν πλω και όλες τις ανέσεις ενός πλωτού ξενοδοχείου, υπενθυμίζοντας ότι η κρουαζιέρα αποτελεί τον πιο απολαυστικό και οικονομικό τρόπο διακοπών, ειδικά για οικογένειες, αφού τα παιδιά έως 16 ετών πληρώνουν μόνο λιμενικά τέλη.
Ημερησία