Την απαλλαγή 45 δημοτών του Δήμου Τήλου, συμπεριλαμβανομένων του Δημάρχου και δημοτικών συμβούλων, από την πράξη της παρακώλησης συγκοινωνιών που φέρονται να τέλεσαν στο ακριτικό νησί την 29η Μαρτίου 2007 αποφάσισε με βούλευμα που εξέδωσε το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρόδου.
Το δικαστικό συμβούλιο αποφάνθηκε συγκεκριμένα ότι δεν πρέπει να γίνει κατηγορία κατά των κκ Αν. Αλιφέρη, Αρ. Χατζηφούντα, Σπ. Αλιφέρη, Ανδρ. Χατζηφούντα, Γ. Αλιφέρη, Π. Κουμπανιό, Αν. Κάππου, Ανν. Χατζηγεωργίου, Ειρ. Καμμά, Ανν. Χατζήπαππα, Ασ. Χατζηκώστα, Αντ. Οικονόμου, Ι. Τσάκαλου, Μ. Τσάκαλου, Θ. Χατζηφούντα, Κ. Σακελλάρη, Ι. Χατηφούντα, Π. Παπαντωνίου, Ι. Καμμά, Π. Χαραλαμπάκη, Κ. Κουδούνα, Κ. Μουτζούρη, Γρ. Καμμά, Γ. Στρογγυλού, Μ. Σακελλάρη, Ι. Μηλιού, Μ. Καραγεωργίου, Αν. Απτόγλου, Μ. Χατζηφούντα, Ν. Χατζημανώλη, Ελ. Πίσσα, Μ. Οίκουτα, Μ. Κυπραίου, Κ. Κυπραίου, Ηλ. Χριστοφή, Δ. Χριστοφή, Μ. Μόσχου, Σ. Καμμά, Ν. Δανιήλ, Μ. Δημητρούλη, Μαρ. Δημητρούλη, Ειρ. Ανεμογιάννη, Μ. Πανίδη και Κ. Σακελλάρη.
Σύμφωνα με το βούλευμα
«… Κατά το χρονικό διάστημα από την 29/03/2007 και ώρα 15:00 και έως την 10/04/2007 και ώρα 18:45, οι κατηγορούμενοι μαζί με άλλους κατοίκους της Ν. Τήλου άρχισαν να προσέρχονται στον λιμένα Λιβαδίων Τήλου και με την χρήση οχημάτων του Δήμου Τήλου, προέβησαν σε αποκλεισμό του προβλήτα του λιμένα, διαμαρτυρόμενοι για την διακοπή της επιδότησης δρομολογίων του Ε/Γ-Τ/Ρ «ΣΗ ΣΤΑΡ» ιδιοκτησίας εταιρείας συμφερόντων του Δήμου Τήλου. Ειδικότερα κατόπιν συναπόφασης των κατοίκων της Τήλου αποφασίστηκε η διαμαρτυρία για την ανωτέρω έλλειψη επιδότησης στο πλοίο το οποίο συνέδεε τακτικά το νησί της Τήλου με τη Ρόδο. Η έλλειψη της επιδότησης θα καθιστούσε αδύνατη την εκτέλεση των δρομολογίων, με συνέπεια την προβληματική σύνδεση της Τήλου με τη Ρόδο και την υπόλοιπη χώρα. Ηδη δε είχε δημιουργηθεί σοβαρότατο πρόβλημα, καθόσον οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που είχαν συμφωνίες για να φέρουν αλλοδαπούς επισκέπτες στο νησί, ενημέρωσαν ότι θα ακυρώσουν όλες τις κρατήσεις. Περαιτέρω και δεδομένου ότι ο τουρισμός είναι η κύρια πηγή εσόδων στο νησί μια τέτοια κατάσταση θα οδηγούσε σε τέλειο οικονομικό μαρασμό. Ούτως κατά το ως άνω χρονικό διάστημα προέβησαν σε αποκλεισμό του λιμένα Λιβαδίων Ν. Τήλου – Δωδ/νήσου με αποτέλεσμα την αδυναμία προσέγγισης των Ε/Γ- Ο/Γ “ΔΙΑΓΟΡΑΣ” Ν.Ρ. 40 (04) τέσσερις φορές, και Ε/Γ- Ο/Γ “ΠΡΩΤΕΥΣ” Ν.Π. 4007, (06) έξι φορές. Η πολιτεία δε, αναγνωρίζοντας το δίκαιο του αιτήματος και τον κατεπείγοντα χαρακτήρα αυτού φρόντισε για την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος των κατοίκων…».
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/apillagisan-ton-katigorion-45-katiki-tis-tilou/