Στα μαθήματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας εξετάστηκαν χθες οι υποψήφιοι της θεωρητικής και θετικής κατεύθυνσης και στα Μαθηματικά της τεχνολογικής κατεύθυνσης και των δύο κύκλων.
Στα Νότια Δωδεκάνησα συμμετείχαν στις εξετάσεις χθες 1573 διαγωνιζόμενοι και απείχαν 35.
Οι εξετάσεις σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κύλησαν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Στη Νεοελληνική Λογοτεχνία δόθηκε στους υποψήφιους κείμενο του Γιώργου Ιωάννου, με τίτλο ” Στου Κεμάλ το Σπίτι”.
Ορισμένοι υποψήφιοι είπαν ότι ήταν από τα αναμενόμενα θέματα και δήλωσαν ικανοποιημένοι από την απόδοση τους.
Για καλά διαβασμένους ήταν τα θέματα των μαθηματικών, που επέλεξε η επιτροπή, σύμφωνα με τους πρώτους υποψήφιους που βγήκαν από τα εξεταστικά κέντρα.
Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, ήταν στα ίδια επίπεδα δυσκολίας με πέρυσι.
Στην “δ” μίλησαν μαθητές του 2η Λυκείου Ρόδου.
“Διαγωνίστηκα στη Λογοτεχνία. Το κείμενο που κληθήκαμε να σχολιάσουμε ήταν αναμενόμενο είχε όμως ερωτήσεις που χρειάζονταν πολύ ανάπτυξη” δήλωσε η Γιούλη Δελή.
“Πιστεύω πως υπήρχαν και πιο δύσκολα κείμενα στο μάθημα της Λογοτεχνίας” δήλωσε η Αννα Τσουκαλιού.
“Τα θέματα ήταν αρκετά βατά στη λογοτεχνία. Δυσκόλεψε τους περισσότερους το Β1 ερώτημα που ζητούσε συγκεκριμένη άποψη για την κυρίαρχη ατομική εκτίμηση. Το θετικό ήταν ότι η ερώτηση αυτή δεν είχε πολλά μόρια. Όλα πήγαν καλά πάντως καθώς περιμέναμε να πέσουν δυσκολότερα” δήλωσε η Σοφία Χαλκιά.
“Διαγωνίστηκα στα μαθηματικά και ήταν σχετικά εύκολα τα θέματα. Χρειαζόταν όμως να ξέρει κανείς τη θεωρία για να γράψει καλά. Δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει κανείς αν ήταν αδιάβαστος” είπε η Ειρήνη Χατζηβαλσάμη.
“Εύκολα ήταν τα θέματα στη Λογοτεχνία ” δήλωσε η Μαρία Βερβέρη.
“Τα θέματα της λογοτεχνίας ήταν δύσκολα και απαιτητικά. Έπρεπε να έχεις διαβάσει καλά και προσεκτικά. Υπήρχαν και πολλές ερωτήσεις που για να απαντηθούν απαιτούσαν χρόνο” δήλωσε η μαθήτρια Φωτεινή Αράπη,.
“Τα θέματα στα μαθηματικά ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Ιδιαίτερα το τελευταίο δεν μπορούσαμε να το αντιμετωπίσουμε. Ευτύχημα θα είναι στο μάθημα αυτό η βαθμολογία να φθάσει στο 7”, δήλωσε ο Νίκος Λενιού.
Βατά χαρακτήρισε τα θέματα στα μαθηματικά ο Σταύρος Κιζάλης τονίζοντας πως όσοι είχαν μελετήσει θα μπορούσαν να γράψουν αρκετά καλά.
Για θέματα σοβαρά που θα μπορούσαν να αναδείξουν τις ικανότητες των μαθητών μίλησε η Διευθύντρια του λυκείου κ Ε. Αρβανίτη.
“Τα θέματα μεταδόθηκαν κανονικά. Για τις επιδόσεις των παιδιών θα δούμε αργότερα. Θεωρώ πως στα μαθηματικά τα θέματα ήταν σοβαρά και έδιναν στο μαθητή τη δυνατότητα να γράψει ανάλογα με τις δυνατότητες του “δήλωσε στη «δ» η κ. Αρβανίτη
830 υποψήφιοι στις πανελλαδικές που προέρχονται από τα εσπερινά σχολεία, διαγωνίζονται σήμερα σε τέσσερα μαθήματα. Τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι συγκεκριμένα: Λατινικά (Θεωρητική Κατεύθυνση), Χημεία (Θετική Κατεύθυνση), Ηλεκτρολογία (Τεχνολογική Κατεύθυνση, κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής), Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Τεχνολογική Κατεύθυνση, κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών).
Σήμερα, όμως, είναι ημέρα γενικής απεργίας της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ όπου υπάγονται και οι καθηγητές δημοσίων σχολείων. Η ΟΛΜΕ ζήτησε από το υπουργείο Παιδείας να μετακινήσει την ημερομηνία εξέτασης, κάτι που είναι όμως δύσκολο να γίνει, καθώς οι ημερομηνίες των πανελλαδικών και των διαδικασιών τους (βαθμολογίες κλπ.) είναι ασφυκτικές.
Ως ώρα έναρξης της εξέτασης ορίζεται η 18:30, οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 18:00. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες.