O δείκτης ικανοποίησης των πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία είναι υψηλότερος σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη, όπως καταγράφεται σε ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία που δημοσιοποίησε το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ο δείκτης για την Ελλάδα έφθασε για τον Ιούνιο σε ποσοστό 86,5%, ενώ σε άλλους ανταγωνιστικούς προορισμούς κινήθηκε, κατά μέσον όρο, σε ποσοστό 82,3%. Το Ινστιτούτο, αναλύοντας τα στοιχεία που αποτυπώνουν τον δείκτη από τον Ιανουάριο του 2014, επισημαίνει ότι παρατηρείται σταθερή διαφορά υπέρ των ξενοδοχείων της Ελλάδας, με τάσεις διεύρυνσης τους τελευταίους μήνες. Επίσης σημειώνει ότι και οι επιμέρους δείκτες, όπως η σχέση ποιότητας-τιμής, η εξυπηρέτηση, το δωμάτιο, το φαγητό και η καθαριότητα κινούνται τους τελευταίους μήνες σε υψηλότερα ποσοστά στη χώρα μας. Αλλά και οι ελληνικοί παραθεριστικοί προορισμοί υπερτερούν σταθερά στη σύγκριση με άμεσα ανταγωνιστικούς προορισμούς στο εξωτερικό, με τις Κυκλάδες να συγκεντρώνουν την υψηλότερη βαθμολογία. Επιπλέον, για τον Ιούνιο η Σαντορίνη με 89,4% και η Μύκονος με 89,2% υπερτερούν έναντι των ανταγωνιστικών τους προορισμών υψηλής δαπάνης. Για παράδειγμα, ο δείκτης για το Σεν Τροπέ διαμορφώνεται στο 84,9% και για την Ιμπιζα στο 83,3%.
Να σημειωθεί ότι ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών στα ξενοδοχεία υπολογίζεται από τη ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στη μέτρηση της on-line φήμης των ξενοδοχειακών μονάδων. Μόνο για τον υπολογισμό του το 2015 αναλύθηκαν τα στοιχεία 1.126 ξενοδοχείων από την Ελλάδα, διαφόρων κατηγοριών και από διαφορετικές περιοχές, και 2.504 ξενοδοχείων από 16 προορισμούς σε Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Κροατία, Κύπρο και Τουρκία. Ο δείκτης πέρυσι διαμορφώθηκε από 280.291 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 1.094.807 πελάτες μονάδων στους ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Καθημερινή