Ειδήσεις

Αυξάνουν οι αγορές αγαθών μέσω ίντερνετ – 8 στους 10 κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις

Τα πάνω κάτω έφερε η οικονομική κρίση στην  αρχιτεκτονική  του λιανεμπορίουστη χώρας μας το οποίο μετρά  από τη μια, τον τελευταίο χρόνο, καταρρεύσεις άλλοτε ισχυρών και σημαντικών  παικτών ενώ από την άλλη την κυριαρχία νέων παικτών που πρωταγωνιστούν πλέον, λόγω του αυξημένου μεγέθους και του τζίρου τους, στην λιανεμπορική αγορά.

Οι ανατροπές  στο τοπίο των Σούπερ Μάρκετ οφείλονται κατά κύριο λόγο στην απορρόφηση από ορισμένους επιχειρηματίες του λιανεμπορίου άλλοτε πανίσχυρων και αντίπαλων υπερκαταστημάτων τα οποία βρέθηκαν, λόγω της κρίσης αλλά και της άστοχης διαχείρισης από τους μετόχους τους, ένα βήμα πριν από τη πτώχευση.

Οι ανατροπές  στην λιανεμπορική αγορά συνδέονται και με τις δραστικές αλλαγές που επήλθαν τα χρόνια της κρίσης στο καταναλωτικό προφίλ του Νεοέλληνα το οποίο μεταλλάχθηκε  λόγω της οικονομικής κρίσης και της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων του. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών μεγάλο ποσοστό  των καταναλωτών (58%) δηλώνει ότι φέτος έχει μειώσει τις αγορές του από Σούπερ Μάρκετ εξ αιτίας της μείωσης των εισοδημάτων του, ενώ από την  άλλη ένα σημαντικό μέρος των αγορών του γίνεται πλέον μέσω άλλου διαύλου και συγκεκριμένα μέσω του Ιντερνετ.

Αρκετοί καταναλωτές δηλώνουν ότι  για πρώτη φορά έκαναν φέτος αγορές προιόντων  μέσω του διαδικτύου (16%), η σκοπεύουν φέτος να προχωρήσουν σε αγορές προιόντων μέσω Ιντερνετ (24%). Ενα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας είναι και αυτό που αφορά την επίδραση των προσφορών και των εκπτώσεων των Σούπερ Μάρκετ στην καταναλωτική συμπεριφορά των Νεοελλήνων.

Ποσοστό 63% των καταναλωτών δηλώνει ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την επιλογή τους όσον αφορά το Σούπερ Μάρκετ στο οποίο  θα κάνουν τις αγορές τους, ποσοστό 85% δηλώνει ότι “κυνηγά” τις προσφορές των καταστημάτων,ποσοστό 49% ότι ψάχνει προσφορές σε φυλλάδια και Ιντερνετ πριν πάνε σε κάποιο Σούπερ Μάρκετ και τέλος ποσοστό 79%  αγοράζει περισσότερα προιόντα όταν αυτά είναι σε προσφορά η έκπτωση.

Οι ίδιοι οι καταναλωτές υποστήριξαν στην ίδια έρευνα ότι 1 στις 5 επισκέψεις τους σε Σούπερ Μάρκετ γίνεται όταν υπάρχουν σημαντικές προσφορές προιόντων η εκπτώσεις καθώς μέσω αυτών το καλάθι των αγορών τους  βγαίνει κερδισμένο. Σύμφωνα μάλιστα με μετρήσεις των ίδιων των Σούπερ Μάρκετ οι προσφορές και οι εκπτώσεις χαρίζουν κέρδος έως και 11% στον τελικό λογαριασμό μιας σημαντικής γκάμας αγοράς αγαθών.

newpost.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου