Ομοφώνως ‘πέρασε’ από το διοικητικό συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου, που συνεδρίασε χτες, το αίτημα για την επικύρωση των προγραμματικών συμβάσεων για την κατασκευή υδατοδρομίων στην περιοχή ευθύνης του.
Στη συνεδρίαση παρίστατο και ο δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος, ο οποίος εξήρε την σημασία της δημιουργίας του δικτύου υδατοδρομίων, ενώ ο πρόεδρος του Λ.Τ. κ. Μιχάλης Χριστοδούλου είπε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Τα υδατοδρόμια αποτελούν ένα πρόσθετο μεταφορικό μέσο για τα νησιά μας και σίγουρα θα αποφέρουν οφέλη τόσο στον τουρισμό όσο και στην βελτίωση της συγκοινωνίας των μικρών και μικρότερων νησιών μας, τόσο με την Ρόδο όσο και μεταξύ τους».
Στην συνεδρίαση, συζητήθηκαν ακόμη η πορεία των έργων που αφορούν το λιμάνι της Ακαντιάς (απορροή ομβρίων και ελεγχόμενοι χώροι στάθμευσης) καθώς και το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τα 31 σκάφη που παραμένουν στην περιοχή εγκαταλελειμμένα. Το Λ.Τ. ειδοποίησε τους ιδιοκτήτες των σκαφών αυτών να τα απομακρύνουν διότι θα γίνουν εκεί έργα.
«Συζητήσαμε ακόμη, την πρόταση μιας εταιρείας κρουαζιεροπλοίων, αμερικανικών συμφερόντων, που θέλει να κάνει προσεγγίσεις στο λιμάνι της Ρόδου, για τα επόμενα πέντε χρόνια. Εμείς υποδείξαμε τον χώρο και συμφωνήσαμε ότι θα προσπαθήσουμε να τους εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς όπως όλοι γνωρίζουμε, η κρουαζιέρα είναι απαραίτητη για την Ρόδο. Αυτό το κρουαζιερόπλοιο θα έχει χωρητικότητα 870 άτομα συν 400 άτομα το πλήρωμα και θα κάνει προσεγγίσεις κάθε εβδομάδα. Είναι ένα θέμα που αγγίζει άμεσα και την δημοτική αρχή αλλά και τον τουρισμό της Ρόδου», είπε ο κ. Χριστοδούλου.
Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε η μετάβαση του δημάρχου μαζί με τον κ. Χριστοδούλου στην Αθήνα, για επαφές με τις τεχνικές υπηρεσίες του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου με αποκλειστικό αντικείμενο την έγκριση της μελέτης για την επέκταση του ξύλινου πεζόδρομου που εκτείνεται από την περιοχή της «Κολόνας» έως τα παλιά σφαγεία. Ενώ είχε προγραμματιστεί να εξεταστεί στην πρόσφατη συνεδρίαση του ΚΑΣ, αναβλήθηκε για…. πολλοστή φορά με συνέπεια να καθυστερεί η έναρξη των εργασιών που είναι απαραίτητες για την κατασκευή.
Θυμίζουμε ότι η πολυπόθητη αυτή έγκριση έχει αναβληθεί πάρα πολλές φορές με συνέπεια να έχει ‘κολλήσει’ το έργο που θέλει να εκτελέσει το Λ.Τ.
Στην Αθήνα, θα έχουν επαφές και με την Επιτροπή Σχεδιασμού Λιμένων για την έγκριση χωροθέτησης και σχεδιασμού του λιμανιού της Καμείρου
Στην συνεδρίαση συζητήθηκε και το πρόβλημα με το λιμανάκι των Φανών. Παρών ήταν και ο αντιδήμαρχος κ. Αγαπητός Πάλλας και ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας κ. Βασίλης Νικολίτσης. «Αποφασίστηκε να γίνει άμεσα ο καθαρισμός της λιμενολεκάνης ενώ προχωρούμε με τις τεχνικές υπηρεσίες στην έγκριση της μελέτης για την κατασκευή του λιμανιού από την αρχή. Αυτό θα γίνει με ίδιους πόρους του Λ.Τ.», εξήγησε ο κ. Χριστοδούλου.
Ο κ. Νικολίτσης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την σχετική απόφαση του Λ.Τ.
https://www.dimokratiki.gr/19-11-2016/limeniko-tamio-epikirose-tis-programmatikes-simvasis-gia-ta-idatodromia/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.