Με τεράστια αύξηση ξενοδοχειακής διαθεσιμότητας για το επόμενο καλοκαίρι σκοπεύει να επεκτείνει την ηγετική της θέση στη γερμανική αγορά η TUI. Όπως όλοι οι tour operators, η TUI υπέφερε φέτος από την πτώση στις κρατήσεις για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία, αλλά δηλώνει ότι έχει διατηρήσει τα έσοδά της σταθερά από τη μετάβαση των πελατών σε εναλλακτικούς προορισμούς στη Δυτική Μεσόγειο και αλλού.
Οι μεγάλοι νικητές στους κύριους προορισμούς της TUI αυτό το καλοκαίρι ήταν η Ισπανία, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των εσόδων κατά 30% για τα Κανάρια Νησιά, η Ιταλία και η Ελλάδα.
Ο Sebastian Ebel, επικεφαλής της TUI Γερμανίας που κατέχει ηγετική θέση και διεκδικεί μερίδιο αγοράς 25% μέσα στα επόμενα χρόνια, ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία κέρδισε 1,5 ποσοστιαίες μονάδες φέτος το καλοκαίρι, με μερίδιο 22,3%. Λεπτομερή νούμερα κρατήσεων και εσόδων δεν αποκαλύφθηκαν ωστόσο, κατά την παρουσίαση του προγράμματος του καλοκαιριού 2017.
Για το επόμενο καλοκαίρι, η TUI διπλασιάζει το συνολικό χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της σε 150.000, με νέα ξενοδοχεία κυρίως στις μακρινές αποστάσεις, στους self-drive και αστικούς προορισμούς, μαζί με 300.000 εξοχικές κατοικίες. «Η φιλοδοξία μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες τη μεγαλύτερη και καλύτερη ποικιλία στην αγορά», δήλωσε ο Ebel. Θα υπάρξουν επίσης 15 νέα ξενοδοχειακά brands της TUI. Στην Ιταλία, το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων έχει επεκταθεί κατά 50% με 1.000 νέα ακίνητα. Θα λειτουργήσουν τρία νέα ξενοδοχεία στη χώρα με δικό της brand, δύο ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες της Sensimar στην Καλαβρία και στη Σαρδηνία και ένα πέντε αστέρων TUI Blue hotel στο χωριό Castelfalfi του ομίλου στην Τοσκάνη. Στην Ισπανία, η TUI θα αυξήσει τη διαθεσιμότητα των Καναρίων Νήσων κατά 20% και βλέπει «μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης» για τους ηπειρωτικούς προορισμούς, κυρίως για την Ανδαλουσία, όπου έχουν αυξηθεί οι πτήσεις προς Μάλαγα και Jerez, ενώ επέκτεινε το πρόγραμμά της για την Huelva.
Στην Ελλάδα, η ξενοδοχειακή διαθεσιμότητα για την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κω έχει αυξηθεί κατά 40% και υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα πτήσεων από τη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων των νέων πτήσεων της Easyjet από το Βερολίνο. Σε άλλα μέρη της Ευρώπης, η TUI έχει αυξημένη διαθεσιμότητα για νικητές προορισμούς του καλοκαιριού, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Πορτογαλίας και της Αυστρίας, ενώ πρόσθεσε city breaks στη Σκανδιναβία.
Μεταξύ των μακρινών προορισμών, η TUI υποστηρίζει ότι έχει ξεπεράσει τη Dertour ως ηγέτις στη γερμανική αγορά στη Βόρεια Αμερική αυτό το χειμώνα, και έχει επεκτείνει το πρόγραμμα του καλοκαιριού του 2017 για την ήπειρο με την προσθήκη περισσότερων ξενοδοχείων, καθώς και εκδρομών για την Αλάσκα και το Yukon. Οι τιμές θα παραμείνουν σταθερές σε γενικές γραμμές, σύμφωνα με την TUI. Οι διακοπές στην Ισπανία θα ανέβουν έως 3% κατά μέσο όρο, αλλά η Τουρκία θα είναι 5% φθηνότερη και οι τιμές θα είναι επίσης χαμηλότερες σε διάφορους προορισμούς μεγάλων αποστάσεων.