Ειδήσεις

Συνέδριο με θέμα: «Έρευνα και Καινοτομία στην Παιδοψυχολογία και την Παιδοψυχιατρική-Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις και Προοπτικές »

Επιστημονικό συνέδριο με θέμα: «Έρευνα και Καινοτομία στην Παιδοψυχολογία και την Παιδοψυχιατρική-Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις και Προοπτικές » , διοργανώνουν τα Προγράμματα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου ,  με την επιστημονική εποπτεία του Γενικού Νοσοκομείου Νοσημάτων Θώρακος  Αθηνών «Η Σωτηρία», το Γραφείο Εκπαίδευσης της Ελληνικής Πρεσβείας στις Βρυξέλλες και σε συνεργασία με το Aegean Omiros College.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί σε  δύο  φάσεις:  Στην Αθήνα στις   11 και  12 Φεβρουαρίου  στο χώρο του Aegean Omiros College (Πανεπιστημίου 17)  και στη Θεσσαλονίκη  στις 18 και 19 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο Κεντρικής Βιβλιοθήκης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

Στο Συνέδριο μπορούν να  συμμετέχουν :
Μέλη ΔΕΠ, κάτοχοι διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων, ψυχίατρος και εργαζόμενοι στην ψυχική υγεία, κοινωνικοί επιστήμονες, εκπαιδευτικοί και στελέχη εκπαίδευσης, επιμορφούμενοι στα προγράμματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, φοιτητές και άλλοι ενδιαφερόμενοι
– Γλώσσα συνεδρίου
Επίσημη γλώσσα του συνεδρίου είναι η Ελληνική.
– Οπτικοακουστικά Μέσα
Στις αίθουσες του συνεδρίου θα υπάρχουν projectors και υπολογιστές για παρουσιάσεις με power point.
– Πιστοποιητικά παρακολούθησης
Όλοι οι εγγεγραμμένοι σύνεδροι δικαιούνται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης, το οποίο θα παραδίδεται από τη Γραμματεία του Συνεδρίου την τελευταία ημέρα των εργασιών του Συνεδρίου.
Μέχρι τον Ιούνιο του 2017 θα εκδοθεί τόμος πρακτικών, που θα περιλαμβάνει όσες εργασίες πληρούν τα κριτήρια, κατόπιν κρίσεως της επιστημονικής επιτροπής.

Το ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ  περιλαμβάνει την παρακολούθηση  των εργασιών του συνεδρίου την συμμετοχή στην  Εναρκτήρια τελετή , δεξίωση υποδοχής και Βεβαίωση συμμετοχής   και καθορίζεται ως εξής:

Γενική συμμετοχή   €  50
*Συμμετοχή φοιτητών και σπουδαστών €  30
*Συμμετέχοντες στα προγράμματα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας €  20
*Συμμετέχοντες στo πρόγραμμα Παιδοψυχολογία – Παιδοψυχιατρική του Πανεπιστημίου Αιγαίου ΔΩΡΕΑΝ
Συμμετέχοντες με παρουσίαση εργασίας στο Συνέδριο ΔΩΡΕΑΝ
Εγγραφή

– Βήμα πρώτο
Θα πρέπει να καταθέσετε τα χρήματα στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:
ALPHA BANK
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 601002001002081
ΙΒΑΝ GR19 0140 6010 6010 0200 1002 081
– Βήμα δεύτερο
Θα πρέπει να συμπληρώσετε αναλυτικά το Δελτίο εγγραφής https://drive.google.com/file/d/0B8JqrtGNH8BOeGdrLUF2RjRpcUU/view?usp=sharing

 

 

Η οργανωτική επιτροπή του συνεδρίου καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν τις εργασίες τους  στο  Email:  sinedrio@acadimia.com   βάσει των σχετικών οδηγιών που αναγράφονται στο παράρτημα της προκήρυξης και των παρακάτω θεματικών ενοτήτων :

– Γνωστική, Συναισθηματική ανάπτυξη κατά τη βρεφική παιδική και εφηβική ηλικία
– Γλωσσική ανάπτυξη
– Μοντέλα μάθησης και εκπαίδευσης
– Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης
– Ειδική αγωγή
– Διαπολιτισμική εκπαίδευση
– Διαταραχές κατά την βρεφική, παιδική και εφηβική ηλικία
– Σεξουαλική ανάπτυξη και ταυτότητα
– Διαχείριση θυμού και διαταρακτικών συμπεριφορών στην οικογένεια και το σχολείο
-Φόβοι και φοβίες
– Διαταραχές συναισθήματος και προσωπικότητας
– Παιδί και διαζύγιο
– Διαδίκτυο και παιδί
– Διαχείριση συγκρούσεων και συμβουλευτική

Η  Επιστημονική Επιτροπή του συνεδρίου:
Δρ Ευστράτιος Παπάνης, Μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Δρ Γεώργιος Κορρές, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Δρ Ελευθερία Σάλμοντ,  Σ. Μέλος ΔΕΠ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Δρ Γεώργιος Φρέρης, Παιδοψυχίατρος, Συστημικός Θεραπευτής, Διευθυντής στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.), Κέντρο Ψυχικής Υγείας, Γ.Ν.Ν.Θ.Α. “Η ΣΩΤΗΡΙΑ”
Δρ Μυρσίνη Ρουμελιώτου, Συντονίστρια Γραφείου Εκπαίδευσης Ελληνικής Πρεσβείας, Βρυξέλλες
Δρ Γεώργιος Κουγιουμτζής, Εκπαιδευτικός, Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών &ΑΣΠΑΙΤΕ
Δρ Αικατερίνη Κόκκινου, Μέλος ΔΕΠ στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων
Δρ Αγνή Βίκη, Ψυχολόγος – Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής
Αγγελική Συμεωνίδη  Καθηγήτρια Ψυχολογίας
Δρ Ιωάννης Ρες, Στέλεχος Εκπαίδευσης
Δρ Χαράλαμπος Τσίρος, Παιδαγωγός, Κοινωνιολόγος, Μηχανικός Μ.Μ
Ελένη Πρασσά, MSc, Κοινωνιολόγος
Δρ Χρυσάνθη Παλάζη, Δρ. Παιδαγωγικής, MSc Σχολικής Ψυχολογίας

Κυρικάκη Έφη, Educational Coach

Διονύσιος Σουρέλης , Ψυχολόγος Μ.Sc.,Υπ. Διδάκτωρ Συμβουλευτικής Ψυχολογίας και Ψυχοθεραπείας Πανεπιστημίου Middlesex, Λονδίνου.Σοφία Πακλατζόγλου , MSc Θεολόγος, Κοινωνιολόγος, ΜΔΕ Παιδαγωγικής

Η  Οργανωτική Επιτροπή του συνεδρίου:

Ελένη Πρασσά, MSc, Κοινωνιολόγος
Σοφία Πακλατζόγλου, Θεολόγος, Kοινωνιολόγος, ΜΔΕ Παιδαγωγικής
Ελισάβετ Γκινάλα, Κοινωνιολόγος
Μαρίζα Παπαϊωάννου, Κοινωνιολόγος
Σταυρούλα Βεγιάζη, Ψυχολόγος
Χρύσα Ταπίνη, Κοινωνιολόγος

Πηνελόπη Αλιάγα, Κοινωνιολόγος

Μυρτώ Μπεσλεμέ, Κοινωνιολόγος
Γιάννης  Κωνσταντακόπουλος, Μαθηματικός

Τερέζα Πρασσά, Τεχνικός υποστήριξης ηλεκτρονικών συστημάτων

Κατερίνα Μπαλάσα, MSc Κοινωνιολόγος
Για πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου με e-mail στη διεύθυνση: sinedrio@acadimia.com και στο τηλέφωνο: 6940911716.

 

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:

                               ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ  ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ
Οι προτάσεις θα υποβάλλονται μόνο με e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: sinedrio@acadimia.com με θέμα “Υποβολή εργασίας για Συνέδριο” και με επισυναπτόμενα:
– το έντυπο υποβολής εργασίας  συμπληρωμένο:

https://drive.google.com/file/d/0B8JqrtGNH8BOQU96MnFlZGVGOTg/view?usp=sharing
– Την περίληψη εργασίας σε word (250 λέξεις, στα ελληνικά και αγγλικά, με λέξεις κλειδιά)

-Έναρξη υποβολής περιλήψεων:28 Νοεμβρίου 2016

-Τέλος υποβολής περιλήψεων: 7 Ιανουαρίου 2017

-Η επιλογή των ομιλητών θα ολοκληρωθεί στις  15 Ιανουαρίου.

-Οδηγίες προς συγγραφείς για το πλήρες κείμενο εισήγησης.

Το κείμενο αποστέλλεται (με τον τίτλο, τα στοιχεία του/των συγγραφέων και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας ) προς  την οργανωτική επιτροπή του Συνεδρίου.

-Στοιχεία Επικοινωνίας  : Email: sinedrio@acadimia.com

Ο σύνδεσμος email:  sinedrio@academia.com

– Το πλήρες κείμενο της εισήγησης (αυστηρά 3000 λέξεις με τη βιβλιογραφία, APA style) των επιλεγέντων ομιλητών πρέπει να κατατεθεί μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου 2017.
Παράλληλα, οι συγγραφείς πρέπει να αποστέλλουν σύντομο βιογραφικό που θα περιλαμβάνει μέχρι 200 λέξεις.
Το κείμενο πρέπει να είναι πλήρως στοιχισμένο, με γραμματοσειρά TimesNewRoman, 12, διάστημα γραμμής 1,5 (ή απόσταση 5mm, τουλάχιστον, μεταξύ των γραμμών) και περιθώρια τουλάχιστον 3cm.
– Οι σελίδες πρέπει να είναι αριθμημένες.
• Στην πρώτη σελίδα κάθε κειμένου οπωσδήποτε θα υπάρχει ο τίτλος που πρέπει να είναι σύντομος, δηλαδή να περιλαμβάνει τις υπό εξέταση μεταβλητές και να είναι γραμμένος με έντονα (bold) κεφαλαία γράμματα (TimesNewRoman 12). Τα ονόματα των συγγραφέων να πλαισιώνονται από αριθμούς υποσημειώσεων που θα παραπέμπουν στο κάτω μέρος της πρώτης σελίδας και να αναφέρουν τις ιδιότητες των συγγραφέων. Τα στοιχεία των συγγραφέων πρέπει να περιλαμβάνουν: το ονοματεπώνυμο του συγγραφέα με μικρά γράμματα (TimesNewRoman 12).
• Τα εδάφια και υπο-εδάφια του κειμένου  πρέπει να είναι αριθμημένα με αραβικούς αριθμούς (π.χ.  1.,  1.1.,  1.2.,  2.,  2.1.,  2.1.1.)
• Οι τυχόν πίνακες, οι εικόνες και τα διαγράμματα θα πρέπει να εμφανίζονται στο τέλος του κειμένου, σε ξεχωριστή σελίδα το καθένα και το μέγεθός τους να μην υπερβαίνει εκείνο της σελίδας. Επίσης θα πρέπει να έχουν τίτλο και συνεχή αρίθμηση (π.χ.  Πίνακας 1,  Πίνακας 2,  Εικόνα 1,  Διάγραμμα 1), τα οποία θα προηγούνται του πίνακα, της εικόνας ή του διαγράμματος και θα είναι κεντραρισμένα. Η προτεινόμενη θέση τους θα πρέπει να σημειώνεται στο κείμενο.
– Ένταξη βιβλιογραφικών περιοδικών μέσα στο κείμενο
• Oι βιβλιογραφικές πηγές μέσα στο κείμενο παρατίθενται όλες μέσα σε παρένθεση και χωρίζονται μεταξύ τους με ένα κόμμα, π.χ. (Castells, 1998) ή (Habermas, 1984, 1993) ή (Paraskevopoulos&Kirk, 1969, σελ.183) ή (Morin, 1987. Piaget&lnhelder, 1971).
• Αν θέλουμε να ενταχθεί το όνομα του/των συγγραφέα/ων ως μέρος του κειμένου:
Οι Ames και Archer (1988) αναφέρουν …. ή Οι Ames και Archer (1988, σελ. 35) αναφέρουν ….
Ο Meece και οι συνεργάτες του (1988) διαπίστωσαν (για περισσότερους από δύο συγγραφείς).
• Οι πλήρεις βιβλιογραφικές αναφορές θα πρέπει να παραθέτονται στο τέλος του κειμένου . Οι βιβλιογραφικές αναφορές θα γράφονται με αλφαβητική σειρά. Σε περίπτωση που ο ίδιος συγγραφέας έχει γράψει περισσότερα από ένα άρθρα, αυτά θα αναγράφονται χρονολογικά, αρχίζοντας από το παλαιότερο.

Παραδείγματα βιβλιογραφικών αναφορών:

– Για βιβλία
Holland, J. L. (1985). Making vocational choices: A theory of vocational personalities and work environments, (2nd Ed.). Englewood Cliffs, N. Jersey: Prentice Hall.
Goleman, D. (1999). H συναισθηματικήνοημοσύνηστοχώροτηςεργασίας (μτφρ.Μεγαλούδη, Φ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

– Για περιοδικά
Watson, M. &Stead, G. (1994). A longitudinal study of career decidedness among White South African high school students.JournalofVocationalBehavior, 45, 261-269.

– Για κεφάλαια σε βιβλία
Παπαδόπουλος, Ν. Γ. (1998). Η αποτυχία των μαθητών ως πρόβλημα του εκπαιδευτικού συστήματος: Επισημάνσεις, κίνητρα και δυνατότητες βελτίωσης. Στο: Α. Ευκλείδη (επιμ.), Τα κίνητρα στην Εκπαίδευση (σελ. 90-107). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

– Για πρακτικά συνεδρίων
Παπαϊωάννου, Σ. (1989). Πολυτεχνική εκπαίδευση με κοινωνικοκριτικό περιεχόμενο. – Μια εναλλακτική πρόταση για υπέρβαση της εκπαιδευτικής κρίσης. Στο: Τεχνολογία και Εκπαίδευση, Πρακτικά Γ΄ Διεθνούς Παιδαγωγικού Συνεδρίου. Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, 15-18 Οκτωβρίου 1987 (σελ. 175-204). Αθήνα: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος.

-Για ηλεκτρονικές παραπομπές
Kaley-Isley, L. (1997). Work in the West: Work and education programs for persons with a serious mental illness. WICHE Westlink Mental Health Development in the Western United States, 18(2).Retrieved 2002 from www.wiche.edu/MentalHealth/Westlink/jum97.

 

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου