Ειδήσεις

Τα ελληνικά ξενοδοχεία σάρωσαν στο διαδίκτυο

Ανάμεσα στις καλύτερες ξενοδοχειακές αγορές βρίσκεται η Ελλάδα, συγκεντρώνοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 19 χώρες από όλο τον κόσμο, σύμφωνα με το 2017 Global Hotel Reputation Benchmark Report.

Τα ξενοδοχεία της χώρας μας είχαν μια από τις καλύτερες επιδόσεις online κριτικών ανάμεσα στις πρώτες αγορές, με βάση κριτικές άνω των 100.000 ετησίως (Κίνα με 4,42 βαθμούς, Ελλάδα με 4,34 βαθμούς, Αφρική με 4,26 βαθμούς).

Βελτιωμένος κατά 0,7% εμφανίζεται και ο μέσος όρος αξιολόγησης των ελληνικών ξενοδοχείων από επισκέπτες το 2016 σε σχέση με το 2015, σύμφωνα με το 2017 Global Hotel Reputation Benchmark Report, που παρουσιάζει τις επιδόσεις ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο βάσει κριτικών.

Τα ελληνικά ξενοδοχεία συγκεντρώνουν μέσο όρο αξιολόγησης 4,34, έναντι 4,31 βαθμών το 2015 και κατατάσσονται στη 2η θέση της λίστας με τις 19 συνολικά χώρες που έχουν τις καλύτερες κριτικές ξενοδοχείων.

Η αξιολόγηση των ελληνικών ξενοδοχείων βασίζεται σε 343.148 κριτικές, έναντι 325.832 κριτικών το 2015.Η έκθεση, η οποία δημοσιεύεται από την εταιρία υπηρεσιών λογισμικού Revinate, ανέλυσε 70 εκατ. δημοσιευμένων κριτικών στο διαδίκτυο από επισκέπτες ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο την τελευταία 2ετία, οι οποίοι το 2016 μόνο ανήλθαν σε 40 εκατ.

Το 78% των κριτικών προέρχεται από τις 4 κορυφαίες πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων: Booking.com, TripAdvisor, Google και Hotels.com. Κυρίαρχος παίκτης στις κριτικές ξενοδοχείων είναι η Booking.com, η οποία φέρει το 39% των online κριτικών στον κόσμο. Η TripAdvisor παραμένει δεύτερη, χάνοντας έδαφος την περασμένη 2ετία με μερίδιο κάτω του 25% επί των παγκόσμιων κριτικών. Επιπλέον, συνεχίζονται οι επιπτώσεις της παγίωσης των online τουριστικών πρακτορείων (OTA) και του χώρου ιστοσελίδων με κριτικές. Οι μεγαλύτερες ιστοσελίδες συνεχίζουν να συγκεντρώνουν μερίδιο αγοράς, ωθώντας στο περιθώριο τις μικρότερες.

Τη μεγαλύτερη βελτίωση είχαν η Ινδονησία, το Μεξικό, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ.Οι περιοχές με την υψηλότερη βαθμολογία το 2016 ήταν η Ασία (4,28), η Ευρώπη (4,24) και η Λατινική Αμερική (4,24) και ακολούθησαν η Μ. Ανατολή και η Αφρική (4,12), η Β. Αμερική (4,09) και η Ωκεανία (4,08).Ωστόσο, σε ετήσια αύξηση, τα ξενοδοχεία της Μ. Ανατολής και της Αφρικής (+1,5%) και της Β. Αμερικής (+1,2%) είχαν τις ισχυρότερες επιδόσεις.

Πηγή: reporter.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου