Τα πάνω κάτω έχει φέρει η αποστολή τιμολογίων από την ΔΕΥΑΡ σε σπίτια και καταστήματα των τεσσάρων δημοτικών ενοτήτων, Καμείρου, Αταβύρου, Νότιας Ρόδου και Λινδίων αφού τα ραβασάκια σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν φουσκωμένα, φέρνοντας σε απόγνωση τους καταναλωτές!
Το πρόβλημα έρχεται ξανά στην επιφάνεια μετά από περίπου τρία χρόνια, με την αποστολή λογαριασμών σε δημοτικές ενότητες στις οποίες δεν λειτουργούσαν υπηρεσίες της ΔΕΥΑ και οι καταναλωτές δεν έχουν πληρώσει από το 2012 ούτε ένα ευρώ για την κατανάλωση νερού.
Πριν από τρία χρόνια επήλθε μεγάλη αναστάτωση όταν έφταναν στους κατοίκους οι… λυπητερές και εκαλούντο αναδρομικά να πληρώσουν χρήματα για χρήση νερού που σε κάποιες περιπτώσεις έφταναν ακόμα και τα 7.000 ευρώ! Επειτα από την αναστάτωση που προκλήθηκε και την αγανάκτηση των καταναλωτών, η τότε διοίκηση της ΔΕΥΑΡ δεσμεύτηκε να επανεξετάσει το θέμα και να τιμολογήσει με διαφορετική κλίμακα τους καταναλωτές των συγκεκριμένων δημοτικών ενοτήτων. Τότε, όσα παραφουσκωμένα τιμολόγια είχαν σταλεί, επανεξετάστηκαν και στην πλειονότητά τους ακυρώθηκαν, προκειμένου να γίνει αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής και να γίνουν ακριβείς μετρήσεις ανά δημοτική κοινότητα από εργολάβους.
Η αποστολή των νέων τιμολογίων που ξεκίνησε ωστόσο, έχει δημιουργήσει και πάλι προβλήματα αφού σύμφωνα με καταναλωτές που επικοινώνησαν με την «δ» σε πολλές περιπτώσεις είναι ξανά φουσκωμένοι και δεν αναφέρεται ξεκάθαρα η περίοδος της κατανάλωσης.
Όπως αναφέρουν, σε κάποια τιμολόγια αναγράφονται ως περίοδοι χρήσης τα έτη 2015 και 2016, σε άλλα περιλαμβάνονται παλαιές οφειλές σε άλλα όχι και σε κάποια άλλα σημειώνεται ότι η τιμολόγηση είναι κατά προσέγγιση.
Οι καταναλωτές ζητούν από την ΔΕΥΑΡ να τους ενημερώσει για την περίοδο χρήσης και για την ακριβή κατανάλωση καθώς κάποιοι καλούνται να πληρώσουν 500, 600 και 700 ευρώ για οικιακή χρήση και όπως λένε, είναι αδύνατον να αντεπεξέλθουν.
Μετά το μπέρδεμα που δημιουργήθηκε από την συνένωση των Καποδιστριακών Δήμων και των επιχειρήσεων τους, δημιουργήθηκαν καταναλωτές δύο ταχυτήτων στην ΔΕΥΑΡ. Εκείνοι που κάθε τρίμηνο καλούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους κι εκείνοι που από το 2012 δεν έχουν καταβάλει ούτε ένα ευρώ για την χρήση νερού με αποτέλεσμα να καλούνται μετά από 5 χρόνια να πληρώσουν υπέρογκα ποσά. Είναι απορίας άξιον πώς δύο δημοτικές αρχές που ανέλαβαν να διαχειριστούν το ζήτημα, μετά τη δημιουργία του ενιαίου Καλλικρατικού Δήμου της Ρόδου δεν έχουν καταφέρει ακόμα να επιλύσουν το πρόβλημα.
Χωρίς νερό Τρεις-Παστίδα
Χθες αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στην ύδρευση που εμφανίστηκε στις περιοχές Τρεις και Παστίδα έπειτα από βλάβες που σημειώθηκαν στο δίκτυο. Στην μια περίπτωση επρόκειτο για βλάβη που αποκαταστάθηκε ενώ στην Παστίδα κάηκε μια αντλία με αποτέλεσμα οι διάσπαρτες κατοικίες και όσες ήταν σε υψόμετρο να ξεμείνουν το σαββατοκύριακο από νερό, παρά το γεγονός ότι επιστρατεύτηκε υδροφόρα.
https://www.dimokratiki.gr/14-02-2017/nees-antidrasis-kata-devar-gia-fouskomenous-logariasmous/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.