Ολοκληρώθηκε η αναδιάρθρωση της διοικητικής δομής της δημοτικής αρχής με τον διορισμό των Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων καθώς και των Προέδρων και Αντιπροέδρων των Διοικητικών Συμβουλίων των Επιχειρήσεων – Οργανισμών του Δήμου Ρόδου για το επόμενο διάστημα της αυτοδιοικητικής θητείας μέσα από μια διαδικασία απολογισμού έργων και δράσεων, διαβούλευσης, κριτικής- αυτοκριτικής και τον έλεγχο των πεπραγμένων.
Ο δρόμος της συνεννόησης, του διαλόγου και της εμπιστοσύνης όλων των συναδέλφων αποτελεί τον οδηγό της συμπόρευσης όλων μας για την λειτουργία και την αποδοτικότητα της Δημοτικής Αρχής.
Για να επιλυθούν τα προβλήματα απαιτείται εγρήγορση, ενδιαφέρον, συμμετοχή. Η προσπάθεια όλων αποτελεί καθήκον, δικαίωμα και τιμή συνάμα για τον καθένα μας. Ο σχεδιασμός, ο κοινός αγώνας, η εργασία και η συνεργασία θα έχουν σκοπό και αφετηρία το κοινό όφελος και το καλό του τόπου μας.
ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ:
•Η κατανόηση και ο σεβασμός των διαφορετικών αντιλήψεων, απόψεων και αναγκών.
•Η αξιοποίηση της συλλογικής εμπειρίας, γνώσης και δημιουργικότητας.
ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες –συναδέλφους.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΦΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟΣ