Ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσιάστηκαν κατά την διάρκεια της ημερίδας για την ποιότητα στον τουριστικό κλάδο, που πραγματοποιήθηκε χτες στο ξενοδοχείο Olympic Palace στην Ιξια από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου με κορυφαίους ομιλητές από τον χώρου του Τουρισμού.
Σύμφωνα με όσα παρουσιάστηκαν από εκπροσώπους κορυφαίων τουρ οπερέιτορς, όπως η γερμανική Tui, η Ρόδος φαίνεται να κερδίζει στα σημεία σε σχέση με άλλες περιοχές αλλά να παρουσιάζει και απώλειες σε άλλες.
Για παράδειγμα σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 1126 ξενοδοχεία με βάση 318.050 σχόλια για την Ρόδο, την Κω και τα υπόλοιπα νησιά της Δωδ/νήσου προέκυψε οτι τα επιλέγουν κυρίως ζευγάρια και κατα δεύτερο λόγο οικογένειες. Οι πηγές σχολίων είναι το facebook, το trip advisor, το booking.com και το google, ενώ οι επισκέπτες μας είναι οι Βρετανοί, οι Γάλλοι και οι Ιταλοί, που περιλαμβάνονται στην έρευνα. Η Ρόδος, λοιπόν, ειναι πρώτη και καλύτερη στα 5στερα ξενοδοχεία με πάνω από 90% ικανοποιημένους πελάτες σε όλα τα επίπεδα, και ακολουθούν η Κως και τα άλλα νησιά. Ωστόσο χάνει στα 4στερα και 3στερα ξενοδοχεία, όπου το ποσοστό ικανοποίησης ειναι κάτω από το 80%.
Οι πελάτες αναζητούν τις εξής υπηρεσίες: Προσωπικό, ίντερνετ, τοποθεσία, μπάνιο, καθαριότητα, κρεβάτι, αξία, δωμάτιο, εξυπηρέτηση και διακόσμηση.
Σύμφωνα με την σύμβουλο της Tui κα Elken οι πελάτες της εταιρείας επιλέγουν τις διακοπές τους με βάση αρκετή έρευνα στο διαδίκτυο και με βάση τα σχόλια και τις γνώμες που γράφονται.
Η Ρόδος ειναι τρίτη μετά την Αντάλυα και την Μαγιόρκα στις παραλίες.
Σύμφωνα με τον κ. Ανανιάδη, εκπρόσωπο της Starwood, η Ρόδος βρίσκεται σε πολύ υψηλή θέση σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, την ποιότητα, το κύρος αλλά και ως προορισμός γενικώς καθώς είναι πολύ δημοφιλής.
Αυτό που υπογραμμίστηκε είναι ότι η Ρόδος παραμένει ελκυστική και ανταγωνιστική αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες, όπως το προσφυγικό που επηρέασε πέρσι την εισροή τουριστών ενώ ιδιαίτερη πλέον θέση στην προβολή και διαφήμιση κατέχει η γαστρονομία καθώς το καλό φαγητό το ζητούν οι πελάτες.
Μάλιστα ο κ. Ανανιάδης είπε πως υπάρχει έλλειψη σε brand names και απαιτείται πλέον να εξεταστεί σοβαρά γιατί παίζει ρόλο στο κομμάτι της προβολής και της εμπιστοσύνης.
https://www.dimokratiki.gr/02-04-2017/rodos-parameni-psila-stis-protimisis-ton-touriston/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.