Η Ryanair γιόρτασε σήμερα την διακίνηση 19 εκατομμυρίων επιβατών από και προς την Ελλάδα από το 2010.
Αυτό το καλοκαίρι, η Ryanair προσφέρει περισσότερες από 100 συνδέσεις από/προς την Ελλάδα, συμπεριλαμβάνοντας τα παρακάτω 8 νέα δρομολόγια:
· Αθήνα προς Σόφια (1 καθημερινό)
· Θεσσαλονίκη προς: Αμβούργο (3 εβδομαδιαία), Βερολίνο Σένεφελντ (1 καθημερινό), Γκέτεμποργκ (2 εβδομαδιαία), Κοπεγχάγη (2 εβδομαδιαία), Ντόρτμουντ (2 εβδομαδιαία)
· Χανιά προς: Κρακοβία ( 1 εβδομαδιαίο), Μπέρμινγκχαμ (2 εβδομαδιαία)
Η Ryanair, γιόρτασε την διακίνηση 19 εκατομμυρίων πελατών από/προς την Ελλάδα, με ναύλους από μόνο 19.99€. Η νέα αυτή καλοκαιρινή προσφορά της Ryanair, αφορά σε κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν ως τα μεσάνυχτα της Τρίτης (11 Ιουλίου).
Η Δήμητρα Απατσίδου, αναπληρώτρια διευθύντρια μάρκετινγκ και πωλήσεων της Ryanair δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε την διακίνηση 19 εκατομμυρίων επιβατών από και προς την Ελλάδα από το 2010, συμβάλλοντας παράλληλα στην ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού. Το καλοκαιρινό πρόγραμμα Ελλάδος της Ryanair, προσφέρει περισσότερα από 100 δρομολόγια, συμπεριλαμβάνοντας 8 νέες συνδέσεις από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά. Για να γιορτάσουμε 19 εκατομμύρια επιβάτες στην Ελλάδα, προσφέρουμε ναύλους από μόνο 19.99€, διαθέσιμοι προς κράτηση ως τα μεσάνυχτα της Τρίτης (11 Ιουλίου), για ταξίδια από τον Αύγουστο ως τον Οκτώβριο. Καθώς η νέα καλοκαιρινή προσφορά μας θα εξαντληθεί σύντομα, προσκαλούμε τους πελάτες μας να μπούνε τώρα στο www.ryanair.com ή να κατεβάσουν το Ryanair app”.
Eυχαριστημένο το 93% των πελατών της εταιρίας
H Ryanair δημοσίευσε τα στατιστικά στοιχεία της υπηρεσίας ‘Rate My Flight’, σύμφωνα με τα οποία το 93% των πελατών τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο του 2017 έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του.
Ειδικότερα, , περισσότεροι από 150,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την υπηρεσία ‘Rate My Flight’ τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο μέσω του Ryanair app, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, από την ευγένεια του προσωπικού, ως τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Αποδεκτή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Άριστη.
Το 93% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το ταξίδι τους ως Άριστο/Πολύ Καλό/Καλό’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (87%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (93%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (81%).
Το ‘Rate My Flight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά μέσω του Ryanair app, διαθέσιμο σε iTunes και Google Play.
Κατηγορία | Άριστη/Πολύ Καλή/ Καλή | Άριστη | Πολύ Καλή | Καλή | Μέτρια | Αποδεκτή |
Συνολική Εμπειρία | 93% | 48% | 32% | 13% | 4% | 3% |
Επιβίβαση | 87% | 44% | 27% | 16% | 7% | 6% |
Ευγένεια πληρώματος | 95% | 59% | 26% | 10% | 3% | 2% |
Υπηρεσίες εν ώρα πτήσης | 93% | 51% | 28% | 14% | 4% | 3% |
Ποικιλία φαγητών και ποτών | 81% | 33% | 21% | 27% | 9% | 10% |
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Το Rate My Flight επιτρέπει στους πελάτες μας να πραγματοποιούν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω του Ryanair app από την ώρα προσγείωσης. Με το 93% των 150,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την πτήση τους τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούνε να κατεβάσουνε την εφαρμογή της Ryanair, και να ενεργοποιήσουνε τις ειδοποίησες ώστε να λάβουνε το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους.”