Ειδήσεις

Παραμένει ως στόχος η επιμήκυνση της σεζόν για την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου

Στην διαπίστωση ότι η φετινή σεζόν είναι απόλυτα επιτυχημένη, προέβη χτες σε συνέντευξη Τύπου η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέτα Παπαβασιλείου, εκφράζοντας την ικανοποίησή της τόσο για την πορεία του Τουρισμού όσο και για την εφαρμογή του σχεδίου για τον Τουρισμό από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
«Μπαίνουμε στην τελική ευθεία της φετινής τουριστικής περιόδου. Μέχρι σήμερα, τα πράγματα εξελίσσονται πάρα πολύ καλά καθώς όλοι οι μήνες έχουν παρουσιάσει αύξηση, ενώ το ίδιο προβλέπεται και για το επόμενο δίμηνο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου. Ουσιαστικά, για εμάς, η σεζόν ήταν απόλυτα πετυχημένη, ενώ αυτή την περίοδο, ξεκινάμε όλες τις προετοιμασίες για την επόμενη».
Η αντιπεριφερειάρχης, αναφέρθηκε στο τριετές στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο ακολουθείται, με βασικές παραμέτρους την συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και την φιλοξενία δημοσιογράφων που επισκέπτονται την Ρόδο και άλλα νησιά της Περιφέρειάς μας.
«Από εκεί και πέρα, αυτό το οποίο προσπαθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι να επεκτείνει την καλοκαιρινή περίοδο (επιμήκυνση) όπου για εμάς είναι σημαντικό να αυξηθεί η τουριστική κίνηση. Αυτό πιστεύουμε ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί με την ενίσχυση του τουρισμού από τον Απρίλιο έως και τον Οκτώβριο καθώς η Ρόδος έχει τις δυνατότητες να αυξήσει το τουριστικό ρεύμα. Συγχρόνως, υπάρχουν και πολλές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα και μπορούν να συνδράμουν στην αύξηση του τουρισμού. Ειδικά μέσα στο 2018 οι εκδηλώσεις είτε πολιτιστικού είτε αθλητικού περιεχομένου, που θα λάβουν χώρα, θα είναι προς την κατεύθυνση, όχι μόνον της προσέλκυσης περισσοτέρων επισκεπτών αλλά και της καλύτερης ποιότητας τουριστών. Αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο», όπως τόνισε.
Τα στοιχεία μιλούν
Αναφερόμενη στα στοιχεία της αύξησης η κα Παπαβασιλείου, είπε:
«Όλες οι αγορές, γνωρίζουμε ότι παρουσιάζουν αύξηση. Σίγουρα οι βασικές αγορές για το νησί της Ρόδου, είναι, πρώτη η Αγγλία και δεύτερη η Γερμανία. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την γερμανική αγορά, όπως καταγράφονται από 1η Ιανουαρίου 2016 έως 31 Ιουλίου 2016 με την αντίστοιχη χρονική περίοδο φέτος, (Ιανουάριος – Ιούλιος 2017) φαίνεται ότι παρουσιάζεται άνοδος της τάξης του 13% σε επίπεδο πωλήσεων, 17% σε επίπεδο διανυκτερεύσεων ενώ το ‘Turn Over’ – επίπεδο τιμών- έχει αύξηση της τάξης του 31% (!) δηλαδή, έχουν αυξήσει κατά πολύ τις τιμές τους μόνον από την γερμανική αγορά με συνέπεια να έρχονται καλύτεροι πελάτες».
Η πτώση της ρωσικής αγοράς
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την πτώση που κατέγραψε η ρωσική αγορά φέτος για την Ρόδο, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού υπογράμμισε τα εξής: «Αυτή την στιγμή καταγράφεται μείωση της τουριστικής κίνησης από την ρωσική αγορά, το οποίο όμως είναι θετικό για το νησί της Ρόδου. Και τι εννοώ με αυτό. Ενώ υπήρχε αύξηση σε επίπεδο αεροπορικών θέσεων και δρομολογίων αλλά λόγω του ό,τι είναι πελάτες που έρχονται την τελευταία στιγμή (κλείνουν 3-4 ημέρες πριν την άφιξή τους εδώ) αναγκάστηκαν και μείωσαν τα αεροπορικά δρομολόγια. Οι τουρ οπερέιτορ οι οποίοι είχαν κλείσει συμφωνίες με ξενοδοχεία και είχαν διασφαλίσει τα δωμάτιά τους, όπως το ‘Biblio Globus’ παρουσίασαν αύξηση γύρω στα 12-14%. Και γι αυτό την ‘πάτησαν’ φέτος. Δεν είχαν κλείσει δωμάτια με συμφωνίες (commitment) και αναγκάστηκαν να ακυρώσουν και τα αεροπλάνα. Αυτός ήταν ο λόγος καθώς η ζήτηση δεν ήταν μειωμένη από την ρωσική αγορά».
Η κα Παπαβασιλείου είπε ακόμη ότι και άλλες αγορές έπαθαν κάτι ανάλογο αλλά εάν η Ρόδος είχε κι άλλες κλίνες, θα γέμιζαν, ενώ το αεροδρόμιο του νησιού έχει πολύ συγκεκριμένη δυναμικότητα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου