Στρατηγικό πλάνο για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης του ελληνικού τουρισμού ολοκληρώνει εντός των επόμενων εβδομάδων η Marketing Greece. H ιδιωτική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα επεκτείνεται σε νέες στρατηγικές προτεραιότητες, όπως η μείωση της εποχικότητας του κλάδου, η ανάδειξη νέων προορισμών και η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα, αλλά και η διάχυση των ωφελειών της δραστηριότητας σε ευρύτερα κοινωνικά στρώματα.
Η πλατφόρμα discovergreece.com αποτελεί το βασικό «όχημα» της Marketing Greece στο διαδικτυακό περιβάλλον και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εν γένει και διαχρονικά έχει επιτύχει 550 εκατ. impressions (εμφανίσεις στα ψηφιακά μέσα) στα τέσσερα χρόνια λειτουργίας της ή περισσότερα από 137 εκατ. ετησίως.
Από αυτούς τους διαδικτυακούς επισκέπτες της Ελλάδας, τα 27 εκατ. έχουν εκφράσει ενεργό feedback για τους προορισμούς και εμπειρίες που προβάλλονται σε μια ένδειξη του εύρους του επικοινωνιακού αποτυπώματος, το οποίο έχει αρχίσει να οικοδομεί προς όφελος της χώρας και του τουρισμού η Marketing Greece. Τη στρατηγική και τα δεδομένα αυτά αποκάλυψε η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννα Δρέττα.
Τους τελευταίους μήνες, μετά και την αλλαγή του management, η επικοινωνιακή στρατηγική της Marketing Greece στις διεθνείς αγορές εμφανίζεται να εκσυγχρονίζεται περαιτέρω. Είναι χαρακτηριστικό πως η Marketing Greece σχεδίασε και υλοποιεί τη Wanderlust Greece, μια νέα ψηφιακή καμπάνια «αναζήτησης» νέων εμπειριών (digital travel show) που προκύπτει από την επιθυμία για την ανακάλυψη της αυθεντικής Ελλάδας. Η πρώτη καμπάνια αφορά την Πελοπόννησο και πρόκειται για μια συνεχή, απευθείας αναμετάδοση των εμπειριών ενός κινηματογραφιστή και μιας δημοσιογράφου, οι οποίες τις τελευταίες είκοσι ημέρες έχουν ήδη προσελκύσει 8 εκατ. επισκέψεις.
Η δράση αυτή χρηματοδοτείται από το Ιδρυμα «Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου», στο πλαίσιο της πολιτικής της εταιρείας να ενεργοποιεί τον ιδιωτικό τομέα για τη χρηματοδότηση των σκοπών της.
Καθημερινή