Η Ελλάδα, η Αίγυπτος και η Τουρκία «πρωταγωνίστησαν» στη γερμανική αγορά πακέτων διακοπών τον Νοέμβριο, ενώ την ίδια στιγμή διαφοροποιείται η ζήτηση από προορισμό σε προορισμό στην Ισπανία, όπως αποδεικνύουν τα τελευταία μηνιαία δεδομένα του κορυφαίου πάροχου στοιχείων κρατήσεων Traveltainment.
Σε υψηλά επίπεδα παρέμεινε η ζήτηση για την Ελλάδα στη γερμανική αγορά τον περασμένο μήνα, όπως δείχνουν οι υψηλές αυξήσεις που παρουσιάζουν τα μεγαλύτερα αεροδρόμια προορισμού των Γερμανών, με την Κω να κατέχει τα «ηνία», με άνοδο κατά 65% και να ακολουθούν το Ηράκλειο (+29%) και η Ρόδος (+26%). Τα υψηλά αυτά ποσοστά αύξησης αποδίδονται στις έγκαιρες κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι.
Δυναμική ανάπτυξη κατά 72% παρουσίασαν και οι κρατήσεις στη γερμανική αγορά για τη Χουργκάντα της Αιγύπτου, με αποτέλεσμα, ο προορισμός της ακτής της Ερυθράς Θάλασσας να ξεπεράσει την Πάλμα ως το μεγαλύτερο αεροδρόμιο προορισμού με βάση τις συνολικές κρατήσεις. Τα στοιχεία αυτά έρχονται σε συνέχεια των αντίστοιχων στοιχείων των προηγούμενων μηνών και αντανακλούν την αυξημένη ζήτηση που υπάρχει για τη Χουργκάντα, τόσο για τη χειμερινή περίοδο που διανύουμε, όσο και για την καλοκαιρινή.
Η Αττάλεια, επίσης, σημείωσε πολύ μεγάλη αύξηση κατά 49% στις κρατήσεις στη γερμανική αγορά τον περασμένο μήνα, γεγονός που υποδηλώνει την έντονη τάση στις πρόωρες κρατήσεις για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2018. Αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης ακολουθεί πολλούς μήνες στασιμότητας και θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την έναρξη της επιστροφής για την τουρκική Ριβιέρα το επόμενο έτος.
Για άλλη μια φορά υπήρξε ανάμεικτη ζήτηση για την Ισπανία, με την Πάλμα να σημειώνει χαμηλό ποσοστό ανάπτυξης 2%, ενώ πτωτική εμφανίζεται η ζήτηση για τους Κανάριους νήσους, η οποία κυμαίνεται από -2% για τη Φουερτεβεντούρα έως -1% για τη Λας Πάλμας, ενώ το -3% που καταγράφηκε στην Arrecife αντισταθμίστηκε εν μέρει από την αύξηση 3% για την Τενερίφη Νότου.
Μια σύγκριση των καναλιών κράτησης έδειξε ότι οι Κανάριοι Νήσοι (Φουερτεβεντούρα και Λας Πάλμας) εμφανίζουν καλύτερες κρατήσεις στα ταξιδιωτικά γραφεία απ’ ό,τι στο διαδίκτυο, ενώ η Χουργκάντα, η Πάλμα και η Αττάλεια είχαν υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Δεν με ικανοποιεί αυτό το ποσοστό του 26%… Γιατί ο στόχος είναι για +5000 νέες κλίνες και για +150.000 τουρίστες όσες και η Κρήτη… η οποία απο ότι φαίνετια πάλι θα έχει μεγαλύτερη άυξηση στα ήδη μεγαλύτερα νούμερα και θα είναι καλυμμένη… Η Κως, φτού φτου το παιδί μας μη το ματιάσουμε…..