Έτοιμη να ζήσει μία εξαιρετικά δυναμική τουριστική σεζόν είναι η Κως. Οι κρατήσεις παρουσιάζουν διψήφια αύξηση και όπως όλα δείχνουν μπορεί και να καταρριφθεί το ρεκόρ αφίξεων που είχε σημειωθεί το 2014.
Η Κως αποτελεί διαχρονικά έναν εξαιρετικά δημοφιλή τουριστικό προορισμό, πλέον έχει ξεπεράσει τις δυσκολίες των προηγούμενων ετών και ανακάμπτει δυναμικά στον τουρισμό.
Οι Γερμανοί, οι Άγγλοι και οι Ολλανδοί είναι οι καλύτεροι πελάτες της Κω, ενώ ανοδικά κινούνται και οι κρατήσεις από τις αγορές της Σκανδιναβίας.
«Σε επίπεδο προκρατήσεων παρατηρείται διψήφια αύξηση. Όπως φαίνεται θα φθάσουμε στα επίπεδα του 2014 που ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές. Το νησί μας επανέρχεται δυναμικά στον τουριστικό χάρτη», δήλωσε η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, κα Ντίνα Σβύνου, η οποία σημειώνει ότι η αύξηση της τουριστικής κίνησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
«Αν τα πράγματα συνεχίσουν με αυτό το ρυθμό και βεβαίως αν δεν έχουμε απρόοπτα (γιατί από αυτά εμείς τουλάχιστον έχουμε αρκετά) τότε από πλευράς αφίξεων θα είναι μια από τις καλύτερες χρονιές. Βέβαια δεν μας παρασύρει η πλάνη της αύξησης των αφίξεων, αφού δεν βρίσκονται πάντα σε αντιστοιχία με το οικονομικό αποτέλεσμα. Λόγω των υπέρογκων επιβαρύνσεων, τα οικονομικά οφέλη προφανώς δεν μπορούν να είναι τα προσδοκώμενα. Ταυτόχρονα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ανακάμπτουν οι ανταγωνιστικοί μας προορισμοί. Και είναι απόλυτα λογικό να ανακάμπτει ο ανταγωνισμός, όταν εμείς είμαστε ακριβότεροι. Η αυξημένη φορολογία δυστυχώς πλήττει την ανταγωνιστικότητα μας, επεσήμανε η κ. Σβύνου.
Η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων της Κω αναφέρθηκε και στη συνάντηση εργασίας που πραγματοποίησε την Τετάρτη στο νησί του Ιπποκράτη ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος με τα μέλη του Συνδέσμου και παραγωγικούς φορείς.
Η κα Σβύνου σημειώνει ότι ανοίγει πλέον η προοπτική μας στενής συνεργασίας με τον ΣΕΤΕ, την Marketing Greece, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το Δήμο με στόχο την ενίσχυση της προώθησης του προορισμού.
Συγκεκριμένα δήλωσε: «Ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική η συζήτηση με τον κ. Ρέτσο. Αναπτύξαμε θέματα που μας απασχολούν και ο ΣΕΤΕ προτίθεται να είναι κοντά στο νησί μας και να έχει μία στενότερη συνεργασία με τις τοπικές επιχειρήσεις και τους φορείς. Άλλωστε η συνεργασία μας έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό και είναι άψογη μέχρι σήμερα.
Πλέον όμως ανοίγεται η προοπτική της στενότερης συνεργασίας τόσο με τον ΣΕΤΕ όσο με την Marketing Greece, καθώς επίσης με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το Δήμο με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της Κω σε επίπεδο τουριστικού μάρκετινγκ. Έχουμε θέσει συγκεκριμένους στόχους πάνω στους οποίους θα δουλέψουμε».