Ειδήσεις

Eπενδύσεις στη Pόδο από την ξενοδοχειακή αλυσίδα Selina

Eπενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ προγραμματίζει για το έτος 2019 στην Eλλάδα η ξενοδοχειακή αλυσίδα Selina.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται από το 2014 κυρίως στη Λατινική Αμερική και στην Καραϊβική, λειτουργώντας ήδη 23 ξενοδοχεία σε 9 χώρες.
Εκτός από την Ελλάδα, η Selina προτίθεται να λειτουργήσει επιπλέον ξενοδοχεία στη Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες, καθώς και στην Πορτογαλία, την Πολωνία, το Ισραήλ, την Ουγγαρία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε κάθε προορισμό, η εταιρεία συνεργάζεται με τοπικούς τεχνίτες, καλλιτέχνες και προμηθευτές, επιδιώκοντας μεταξύ άλλων και την τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «δημοκρατικής», ήδη έχει συνάψει συμφωνία με γνωστό επιχειρηματία της Pόδου, που δραστηριοποιείται επί σειράν ετών στην αγορά, κυρίως με χονδική πώληση τροφίμων, για την μίσθωση και ανάληψη της λειτουργίας, νέας ξενοδοχειακής μονάδας στο κέντρο της πόλεως Pόδου.
Eκπρόσωποι της ίδιας εταιρείας είχαν επαφές στο προηγούμενο διάστημα με ξενοδόχους στη Nότια Pόδο και κυρίως στους Πεύκους και εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για την μακροχρόνια μίσθωση των ξενοδοχείων τους.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης κ. Στίβεν Οαγιόν, το fund συμπλήρωσε τον προηγούμενο μήνα τα 95 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία θα χρηματοδοτήσουν την ανακαίνιση παλαιών ακινήτων ώστε να είναι έτοιμα να υποδεχθούν τους επισκέπτες τους, σε 4 μόλις μήνες από την έναρξη των εργασιών.
Εξάλλου, το Σεπτέμβριο αναμένονται τα εγκαίνια του νέου Selina στο Μαϊάμι, στο χώρο του πρώην Tower Hotel, ενώ στα επόμενα δύο χρόνια, η εταιρεία έχει ως στόχο να φτάσει στην ίδια περιοχή τις 2.000 κλίνες.
Οι επισκέπτες των Selina, χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: στους «ψηφιακούς νομάδες», όπου το γραφείο τους είναι το ψηφιακό τους περιβάλλον και στους ταξιδιώτες αναψυχής.
Οι ψηφιακοί νομάδες, αποτελούν μία νέα γενιά εργαζόμενων, η οποία έχει τη δυνατότητα να εργαστεί όπου υπάρχει διαδίκτυο, χωρίς να είναι υποχρεωμένη να δίνει το «παρών» σε ένα συγκεκριμένο απτό επαγγελματικό χώρο: από τη ζούγκλα μέχρι την παραλία, οι νέοι «παγκόσμιοι» εργαζόμενοι απολαμβάνουν τις διαδικτυακές υπηρεσίες και τη γενικότερη οργάνωση της καινοτόμου ξενοδοχειακής φιλοσοφίας, γνωρίζοντας παράλληλα ενδιαφέροντες προορισμούς.
Στο Σαν Χοσέ, στην Κόστα Ρίκα, για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες μπορούν να ενοικιάσουν μία κλίνη σε ένα δωμάτιο 10 ατόμων στην τιμή των 10 δολαρίων ή να επιλέξουν ένα ιδιωτικό, δίκλινο δωμάτιο στην τιμή των 90 δολαρίων περίπου, συμπεριλαμβανομένων παροχών όπως είναι τα θαλάσσια σπορ, οι θεραπείες ευεξίας και η γιόγκα.
Παράλληλα, η εταιρεία προσφέρει στους χώρους των ξενοδοχείων της μηνιαία, εβδομαδιαία, ημερήσια και ωριαία ενοικίαση χώρων εργασίας, οι οποίοι εκτείνονται από ένα γραφείο έως και έναν όροφο πολλαπλών αιθουσών, πλήρως εξοπλισμένων για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του σύγχρονου ψηφιακού εργαζόμενου ή και ολόκληρης της ομάδας εργασίας μίας εταιρείας, σε ένα περιβάλλον που προσφέρει ταυτόχρονα έμπνευση και χαλάρωση.
Τέλος, η ξενοδοχειακή αλυσίδα σε κάθε προορισμό που επιλέγει, ιδρύει καταστήματα και οργανισμούς τοπικού ενδιαφέροντος, ώστε να υποστηρίξει τους κατοίκους και την κοινωνία της εκάστοτε περιοχής.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου